Panowie Rajdowcy specjaliści, na tak spękanej oponie polata? Slick, mieszanka twarda:
Mi by chłopaki z serwisu powiedzieli: na luza, idziesz wszystko
Kuner napisał/a:
https://www.youtube.com/watch?v=JmNGxdU_S_w to auto jechało na Profilu deszczowym, zajęło drugie miejsce w klasie gość. Cena / jakość = idealnie
Zarzuć ceną w rozmiarach 195/50/15 i 16.
roj napisał/a:
pomysł niezły tylko nie wiem czy nie za dużą (mimo wszystko) na suchym będziesz miał różnicę tył/przód w przyczepności zwłaszcza, że jeździsz ostro.
Tył jest lżejszy, r1r szybciej się dogrzeje,myślę,że ok. Ja już ostro nie będę jeździł z wielu powodów.Przem_106 - Wto 03 Kwi, 2012 Maras rzuć okiem na Hogę. Jest wysyp 195/50 r16. Tyle, że BF G. bez "E"Marek23 - Wto 03 Kwi, 2012 Ku,rwa,nie wiem co mam robić. Jechać rsmś, czy zbroic się na rpp. Jak mam jechać rsmś to chce w stawce, żeby się porównać,itd...was79 - Wto 03 Kwi, 2012 Nie znam się, ale gdybym miał taki dylemat jak ty, to wybrałbym tańsze imprezy i narobił kilkadzisiąt/set kilometrów treningowychKuner - Wto 03 Kwi, 2012
Marek23 napisał/a:
Zarzuć ceną w rozmiarach 195/50/15 i 16.
185/60r14 - 180 zł
185/55r15 - 200 zł
205/45r16 - 240 zł
215/45r17 - 270 złrasta - Wto 03 Kwi, 2012 Dokładnie podstawa to jazda, jazda i jeszcze raz jazda. Liczy się ilość przejechanych kilometrów, a nie wpakowanej kasy.Marek23 - Wto 03 Kwi, 2012
Cytat:
205/45r16 - 240 zł
Fajny rozmiar. Slik rajdowy w tym też jest rozmiarze? Ma to E?
Jazda to podstawa, to prawda. Chciałbym wszystko, a na nic nie mam kasy Kuner - Wto 03 Kwi, 2012
Marek23 napisał/a:
Slik rajdowy w tym też jest rozmiarze?
Niestety, slick 205/50r16
Marek23 napisał/a:
Ma to E?
maa Marek23 - Wto 03 Kwi, 2012 Kuner, i jak z tymi oponami? Rozpadną mi się dość szybko? Panowie, proszę o szczere opinie na temat tych opon.
A po ile suchy slik 205/50/16?Kenet - Wto 03 Kwi, 2012 Ze swojej strony polecam R1R, byłem na nich niepokonany na Służewcu Z tego co czytam nie powinieneś mieć problemów pójść na nich grubo.106 - Wto 03 Kwi, 2012 tu masz info z pierwszej reki....
http://forum.hothatch.org...der=asc&start=0Marek23 - Wto 03 Kwi, 2012 Nic nie wiadomo. Zbyt duże ryzyko tak kupić coś co mi się może rozjechać na pierwszym winklu. Na razie siedze z kalkulatorkiem i sobie licze różne scenariusze.Marek23 - Wto 03 Kwi, 2012 Toyo r1r znalazłem za 290 od sztuki. Nie wiem czy na takim zestawie nie pojade Mikołowa. To nie tor, strace na pewno ale nie jakoś bardzo dużo,więc luz.roj - Wto 03 Kwi, 2012
Marek23 napisał/a:
Nie znam się, ale gdybym miał taki dylemat jak ty, to wybrałbym tańsze imprezy i narobił kilkadzisiąt/set kilometrów treningowych
+1
albo olej rpp i jeździj ile się da tańsze imprezy albo kup póki co np. seja do rpp
Kenet napisał/a:
e swojej strony polecam R1R, byłem na nich niepokonany na Służewcu
oo, to wtedy co Paproch był na zimówkach w lato?
Marek23 napisał/a:
Tył jest lżejszy, r1r szybciej się dogrzeje,myślę,że ok.
dogrzać się dogrzeją, to akurat spoko ale r1r jednak sporo słabiej kleją na suchym od r888Marek23 - Wto 03 Kwi, 2012
roj napisał/a:
+1
albo olej rpp i jeździj ile się da tańsze imprezy albo kup póki co np. seja do rpp
Nie, to raczej nie wchodzi w rachubę. To bardziej kwestia dokupienia foteli, kasku, pasów,itd. No i szpery/przełożenia. Myślę,że Mikołowski i tak sie kulnę,żeby zobaczyć, co i jak. A potem sie jakieś RPP pojawi...