saxorulez - Nie 16 Maj, 2010 to nie był start życia w wykonaniu Roberta, ale ładnie zbiera punkty. Oby tak dalejBad-i - Nie 16 Maj, 2010 mnie to zadziwia kompletny brak przygotowania zawodnikow ktorych raz po raz Alonso walil za tunelem. Wystarczylo raz zamknac wewnetrzna od srodka (nie skrajnie przy bandzie) i Alonso by wypakowal.anjas - Nie 16 Maj, 2010
Bad-i napisał/a:
mnie to zadziwia kompletny brak przygotowania zawodnikow ktorych raz po raz Alonso walil za tunelem. Wystarczylo raz zamknac wewnetrzna od srodka (nie skrajnie przy bandzie) i Alonso by wypakowal.
dla nich być wyprzedzonym przez Alonso to zaszczyt Misiek_lbn - Nie 16 Maj, 2010 brawno Anjas, dobrą taktykę robertowi wskazałeś Bad-i - Nie 16 Maj, 2010
anjas napisał/a:
Bad-i napisał/a:
mnie to zadziwia kompletny brak przygotowania zawodnikow ktorych raz po raz Alonso walil za tunelem. Wystarczylo raz zamknac wewnetrzna od srodka (nie skrajnie przy bandzie) i Alonso by wypakowal.
dla nich być wyprzedzonym przez Alonso to zaszczyt
jak ktos nie ma ambicji to niech nie jeździ martin.h - Nie 16 Maj, 2010
Bad-i napisał/a:
mnie to zadziwia kompletny brak przygotowania zawodnikow ktorych raz po raz Alonso walil za tunelem. Wystarczylo raz zamknac wewnetrzna od srodka (nie skrajnie przy bandzie) i Alonso by wypakowal.
Kovalainena wyprzedził po zewnętrznej. Pozatym nie porównujmy bolidów nowych zespołów z Ferrari bo to jest przepaść. Po prostu Alonso miał większą prędkość przy wyjściu z tunelu, a i na dohamowaniu mógł sobie pozwolić na więcej.
Co do Roberta to maksimum co dzisiaj mógł osiągnąć to drugie miejsce, Webber był poza zasięgiem i jestem pełen uznania dla jego jazdy. Vettel był do ogrania, ale gdy ma się gorszy bolid to ciężko jest wyprzedzić, a tym bardziej na takim torze jak Monako.martin.h - Nie 16 Maj, 2010 Dużo kosztowało Schumachera to wyprzedzenie Alonso:
Cytat:
ZSS Grand Prix Monako, mający w składzie Damona Hilla, nałożył na Michaela Schumachera 20 sekund kary za wyprzedzenie Fernando Alonso na ostatnim zakręcie przed metą.
Zgodnie z punktem 40.13 regulaminu sportowego, kiedy wyścig kończy się w okresie neutralizacji, Safety Car zjeżdża do depo po ostatnim okrążeniu, a samochody utrzymują kolejność aż do mety, bez wyprzedzania.
Schumacher spadł z szóstego miejsca w wynikach na dwunaste. Sebastien Buemi awansował do punktowanej dziesiątki.
M - Nie 16 Maj, 2010 D. Hill mu nie odpusci Chyba do konca zycia Stf - Nie 16 Maj, 2010
saxorulez napisał/a:
to nie był start życia w wykonaniu Roberta
sam start faktycznie nie. ale później cały wyścig pojechał rewelacyjnie. jeśli obserwowaliście live timing to mogliście zauważyć, że np. zmianą opon nadrobił do vettela 4 sek... poza tym non stop utrzymywał się za red bullami i jebał rekordy w poszczególnych sektorach. szkoda samego startu tylko. Szumi stary wyjadacz zbłaźnił się tą końcówka niestety...Passenger - Nie 16 Maj, 2010 Dobry start Roberta, kilku mistrzów świata za nim
Respect dla Alonso i Webbera
Jak Gaydek mi powiedział, że Hill jest w komisji sędziowskiej to byłem pewien, że coś Schumiemu dołoży - stara miłość nie rdzewieje Gaydek - Nie 16 Maj, 2010
Stf napisał/a:
Szumi stary wyjadacz zbłaźnił się tą końcówka niestety...
Nie pierwszy raz zresztą. Ciekawe co będzie, bo sprawa - zdaje się - trafiła do FIA. Ciekawe jak oni zinterpretują przepisy i tę sytuację.
Passenger napisał/a:
Jak Gaydek mi powiedział, że Hill jest w komisji sędziowskiej to byłem pewien, że coś Schumiemu dołoży - stara miłość nie rdzewieje
Tak jak pisze Stf, patrząc na relację i na LT miało się pełny obraz jazdy RK, respect .Maciusiowy - Nie 16 Maj, 2010 tak w ogóle to dopiero na takim, ulicznym torze widać jak te bolidy zapier.dalają fydi - Nie 16 Maj, 2010
Cytat:
Nie pierwszy raz zresztą. Ciekawe co będzie, bo sprawa - zdaje się - trafiła do FIA. Ciekawe jak oni zinterpretują przepisy i tę sytuację.
Jakoś nie wierzę, że przepisy tego dokładnie nie określają. W przypadkach technicznych to rozumiem, że mogą być nieścisłości, ale nie w takiej sytuacji.Cartoon - Nie 16 Maj, 2010 http://f1.wp.pl/kat,1775,...,wiadomosc.htmlGaydek - Pon 17 Maj, 2010
fydi napisał/a:
Cytat:
Nie pierwszy raz zresztą. Ciekawe co będzie, bo sprawa - zdaje się - trafiła do FIA. Ciekawe jak oni zinterpretują przepisy i tę sytuację.
Jakoś nie wierzę, że przepisy tego dokładnie nie określają. W przypadkach technicznych to rozumiem, że mogą być nieścisłości, ale nie w takiej sytuacji.