jest tylko problem taki ze decat to rowniez duzo wiecej dB
ja sie caly czas nosze z tym zeby poza programem zrobic tez decat lub przynajmniej jakis sportcat ale u mnie moze przez to byc juz mega glosno inside
Mozesz spac spokonie, po samym wywaleniu katalizatora w naszych autkach jeszcze glosno sie nie zrobi Ale jak bys mial wpasc na pomysl wydechu przelotowego to po swoim przykladzie juz nie polecam Anonymous - Czw 19 Lis, 2009
eM napisał/a:
w civicu sondę można wyłączyć w ecu
Szwagier ma D14Z4 i jedną sondę Oddalił sondę tak że sięprzy spokojnej jeżdzie zapala chceck - dopiero jak siostra przeklepie to gaśnie
Co do wydechów - da się zrobić cichy przelot kamil - Czw 19 Lis, 2009
eM napisał/a:
w civicu sondę można wyłączyć w ecu
tak ???? w serii D ? chciałbym to zobaczyć GeKo - Czw 19 Lis, 2009
agentczor napisał/a:
aki kat ma bardzo dobrą przepustowość (ostatnio w MG Motorsport robili cały wydech do FR'a kolegi i sprawdzali z sportkatem i bez i wyszlo praktycznie tyle samo kunia).
2 Sprawy, na którym kacie? Bo ten co ładują w MG jest przez producenta przewidziany do sejów Choć chłopaki z MG mówią że obsługuje NA do 300KM. Komu wierzyć trudno powiedzieć.
Mozesz załatwić wykres tego clio przed wydechem i po wydechu?Anonymous - Czw 19 Lis, 2009 Pisałem o Fr - Seat Leon Fr 2.0 TFSI. Seria 200KM --> Remap Comp sport 250KM --> wydech by MG (bez ramapu) 266KM Teraz kolega czeka na montaż icka i wtrysków z S3, dużego turbo i kolejny remap
No ale to auto z Turbo... Ciekawe czy MG robiło już wydech w jakimś sporcie i ile mógł dać...GeKo - Czw 19 Lis, 2009 Hahaha dupło mi się myślałem że mówiłeś o silniku F4R do clio. Podobno w kilku robił nawet już w nowym sporcie do rajdówki robił.Mick - Czw 19 Lis, 2009 Kogo możecie polecić do zrobienia N grupowego wydechu w CC zgodnego z homologacją N?? Zależy mi też na niewygórowanej cenie, nie musi być to jakaś wydumka, bo w N-ce za dużo i tak nie można zrobić Anonymous - Czw 19 Lis, 2009 Nie chcesz iść w A-Grupę ?Mick - Czw 19 Lis, 2009 chce nauczyć się dobrze jeździć, a do tego nie jest potrzebna duża moc. N spokojnie wystarczyvojt3k - Czw 19 Lis, 2009 W górskich podobno w cc robią przelot fi 50 i ostatnia puszka z dużego fiata ( poważnie ) wasq - Czw 19 Lis, 2009
TOXIC napisał/a:
leon napisał/a:
jest tylko problem taki ze decat to rowniez duzo wiecej dB
ja sie caly czas nosze z tym zeby poza programem zrobic tez decat lub przynajmniej jakis sportcat ale u mnie moze przez to byc juz mega glosno inside
Mozesz spac spokonie, po samym wywaleniu katalizatora w naszych autkach jeszcze glosno sie nie zrobi Ale jak bys mial wpasc na pomysl wydechu przelotowego to po swoim przykladzie juz nie polecam
na dwoch przelotowych tez jest glosno leon - Pią 20 Lis, 2009 chlopaki
ja mam u siebie brak srodkowej puchy a koncowa komorowa i jest duzo glosniej od serii szczegolnie w zakresie 3k-4.5k rpm wiec jakbym wywalil jeszcze kata to od kolektora do wylotu tylko jedna pucha by pozostala... taka opcja chyba nikomu nie pozostawia chociaz cienia watpliowsci o spokoju i ciszy wew samochodutomecki - Pią 20 Lis, 2009
vojt3k napisał/a:
W górskich podobno w cc robią przelot fi 50 i ostatnia puszka z dużego fiata ( poważnie )
pieknie to brzmi ;]
na hodze ktoś sprzedaje dogiętą rurę fi50mm od kolektora do ostatniej puszki - chyba 130zł.Mick - Pią 20 Lis, 2009
tomecki napisał/a:
na hodze ktoś sprzedaje dogiętą rurę fi50mm od kolektora do ostatniej puszki - chyba 130zł.
hmm... w ostatnich ogłoszeniach??jozekrj - Pią 20 Lis, 2009 nie wiem jak cienias ale Swift 1.0 z końcowym od DF jest bardzo głośny
a tłumik końcowy z 125p jest chyba najtańszym tłumikiem przelotowym dostępnym od reki w sklepie za 20-30 zł