To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - chlodnica oleju

Barejka - Sob 20 Mar, 2010

Jaco, 16v ma tak samo, nawet 1.3 rallye to mial, niestety 1.4 xsi nie :( zas 1.6 xsi juz to mial
bizon - Sob 20 Mar, 2010

kaziu1985pn napisał/a:
tylko w przypadku podkładki trzeba rozróżnić ta pod czujniki i tą pod chłodnicę, ponieważ ta z czujnikami to tylko taki dystans a do chłodnicy ma przeplot.

hmm, to chyba by warto zaczac od takiej podkladki, ale oczywiscie z miejscami na czujniki. podpiac wskaznik temp i troche poszalec i zobaczyc jak sie zachowuje temp.
to teraz pytanie gdzie najlepiej wyslac zapytanie, zeby ktos dobral odpowiednia podkladke?

dzik - Sob 20 Mar, 2010

Aby kupic podkladke to wystarczy znac rodzaj gwintu i tyle. Ja kupilem autogaugana, zobaczymy jak sie sprawdzi.
Pierwsze rozczarowanie, w zestawie daja srubki-zaslepki, wkrecilem lekko wszystkie by sie nie pogubily i... jest problem je wykrecic. Siedza twardo a lby delikatne. Siedzialy jeden dzien!
Czyzby te pierdzielone anodowe wykonczenia sie zapiekly razem?

Greg - Nie 21 Mar, 2010

martin.h napisał/a:
Patrząc po wskaźniku temp. oleju w ciepłe/gorące dni, jest to dobra opcja, ale tylko jeśli auto jest upalane, bo w momencie gdy będziemy mieć temp. ujemne może być problem z szybkim rozgrzaniem oleju.

Zdaje się, że po to właśnie są podstawki z termostatem - puszczają obieg na chłodnicę powyżej jakiejś temperatury. Więc jak jest zimno to tak, jakby chłodnicy nie było. Przynajmniej o czymś takim czytałem.

TOXIC - Pon 22 Mar, 2010

http://cgi.ebay.co.uk/CLI...=item5ad80a8bb2

te zestawy mocal'a do Clio są widze w ciągłej ofercie na ebay'u. Nie wiem czy gwint jest taki sam jak w hondzie ale mysle ze to konstrukcja mocno uniwersalna a w komplecie masz wszystkie klocki jakie bys potrzebował :)

Mozna zamówic z wiekszą chlodnicą i pewnie adapter tez zrobią zeby podłączyć dodatkowe czujniki :)

bizon - Pon 22 Mar, 2010

Cytat:
Rough guide: a 13 row cooler should be adequate to cool most naturally aspirated engines up to around 150bhp (FOR TRACK USE) given an installation with good airflow, after this a larger cooler will be required.

wazne info, oby zbiezne z rzeczywistoscia :)

dzik - Pon 22 Mar, 2010

dobry patent chlodzenia oleju jest w r5 gtt
chlodnica oleju jest zespolona z chlodnica wody, poniewaz woda powinna miec temp w okolicach 90 stopni to olej nie bedzie ponizej tej temperatury schlodzony

TOXIC - Pon 22 Mar, 2010

czyli co ? w razie czego umieszczać zewnętrzną chłodnice oleju za chłodnica wody ?
dzik - Pon 22 Mar, 2010

nie wiem czy to zadziala w oddzielnych obudowach, ja bym dal termostat
bizon - Pon 22 Mar, 2010

pogadalem troche z re5pect. opinia jest taka, ze podkladka autogauge jest tylko pod czujniki, mimo tego co jest napisane np na aukcjach, ze tez do chlodnicy. czyli montaz to podkladka mocal do chlodnicy, na to podkladka gaugana pod czujniki i filtr.
Stf - Pon 22 Mar, 2010

w golfie miałem podstawkę AG pod czujniki + podstawkę mocala z termostatem. działało.
zefir - Pon 22 Mar, 2010

i bizona jest cholernie ciasno jak na dwie podstawki :(
bizon - Pon 22 Mar, 2010

bo ja w ogole jestem ciasny :D
a na serio to wolalbym nie relokowac filtra, trzeba pomierzyc :/



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group