To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - VW Touareg 3.0 TDI

strick - Sob 30 Sty, 2010

Janusz napisał/a:
w serwisie podciągają ze 130km na 170 i gwary nie traci


Ale czy napewno bedzie to ta moc... Czy ktos to juz sprawdził?
W outlanderze w serwisie tez chcieli zrobic 170KM, ale tak naprawde ten ich box dodaje 2 KM :D

PiTT - Sob 30 Sty, 2010

strick napisał/a:
Janusz napisał/a:
w serwisie podciągają ze 130km na 170 i gwary nie traci


Ale czy napewno bedzie to ta moc... Czy ktos to juz sprawdził?
W outlanderze w serwisie tez chcieli zrobic 170KM, ale tak naprawde ten ich box dodaje 2 KM :D

chyba że mówimy o robieniu programu we współpracującej firmie tuningowej i wtedy nie tracimy gwarancji a wynik jest poparty wykresem

kosmita - Sob 30 Sty, 2010

A nowe Mondki nie mają czasem 140 ? ;)

Taki salonowy tuning z zachowaniem gwary to trochę ściema, bo jeśli coś się wysra i pojedziesz do innego serwisu niż ten, w którym to robili, to potem się okazuje, że centrala umywa ręce.

Anonymous - Sob 30 Sty, 2010

ty kurwa zamiast sie szlajac po hamowniach przygotuj i wyslij mi potrzebny materiał do chuja ;D
Bad-i - Sob 30 Sty, 2010

nic sie nie martw wszystko przygotuje, a nie moge dopuscic do tego zeby mnie szwaby na autostradzie na narty wyprzedzali :]
Anonymous - Sob 30 Sty, 2010

Bad-i napisał/a:
nic sie nie martw wszystko przygotuje, a nie moge dopuscic do tego zeby mnie szwaby na autostradzie na narty wyprzedzali :]


:ble: :devil: :jupi: :lol2: ;D :rotfl: :pom:

Anonymous - Sob 30 Sty, 2010

Subaru Outback boxer diesel 150KM seria - box v-tech 178KM(miało być 180KM)
Vw California 2.5 TDI 174 seria - remap v-tech 224KM

Janusz - Sob 30 Sty, 2010

strick napisał/a:
Ale czy napewno bedzie to ta moc... Czy ktos to juz sprawdził?


tego nie wiem, ale hamownia pewnie będzie... (choć to służbówka wiec bratu trochę to lotto ;p )

kosmita napisał/a:
A nowe Mondki nie mają czasem 140 ? ;)

Taki salonowy tuning z zachowaniem gwary to trochę ściema, bo jeśli coś się wysra i pojedziesz do innego serwisu niż ten, w którym to robili, to potem się okazuje, że centrala umywa ręce.



może i maja 140 ;p nie wiem, wiem ze ma mieć 170. A program jest właśnie przy umowie ze serwisuje samochód u nich :)

kosmita - Sob 30 Sty, 2010

Janusz, czyli na 95% jest tak jak napisałem, oby zawsze miał blisko do macierzystego serwisu :lol2:
Tomcat - Sob 30 Sty, 2010

Różnie bywa z tymi programami i każdy chce co innego. Jednego będzie waliło to że auto kopci przy butowaniu, innego nie. W przypadku aut z FAPem też trzeba uważać z programem, żeby się nie zabetonował (przynajmniej tak to określa Daniel z TTC). Jego 1.9 tdi w szczytowym momencie miał koło 260 km i był używany na codzień. Z ciekawostek, później wrzucił silnik 2.5 tdi R5... Duże turbo, wtryski testował chyba od jakiejś ciężarówki, cooler i wydech to wiadomo, ale najciekawsze było założenie kompresora. Silnik miał charakterystyke V8 :P Żeby nie było że kontynuuje OT, to ten silnik też jest Touaregach :P
KarQ - Sob 30 Sty, 2010

A ile ma na szafie :?:
ade - Nie 31 Sty, 2010

Tomcat napisał/a:
Różnie bywa z tymi programami i każdy chce co innego. Jednego będzie waliło to że auto kopci przy butowaniu, innego nie. W przypadku aut z FAPem też trzeba uważać z programem, żeby się nie zabetonował (przynajmniej tak to określa Daniel z TTC). Jego 1.9 tdi w szczytowym momencie miał koło 260 km i był używany na codzień. Z ciekawostek, później wrzucił silnik 2.5 tdi R5... Duże turbo, wtryski testował chyba od jakiejś ciężarówki, cooler i wydech to wiadomo, ale najciekawsze było założenie kompresora. Silnik miał charakterystyke V8 :P Żeby nie było że kontynuuje OT, to ten silnik też jest Touaregach :P


1.9 nie mial 260:D:P 231 o ile pamietam:D na pompie

2,5 mial ponad 300, ale mial kompresor i turbo:D wiec nie mial trakcji od 1 do 4 biegu <rotfl> mam gdzies filmik na komorce z obwodnicy z evo IX 400km:d

kosmita - Nie 31 Sty, 2010

A skręcał ?
Tomcat - Nie 31 Sty, 2010

ade napisał/a:
Tomcat napisał/a:
Różnie bywa z tymi programami i każdy chce co innego. Jednego będzie waliło to że auto kopci przy butowaniu, innego nie. W przypadku aut z FAPem też trzeba uważać z programem, żeby się nie zabetonował (przynajmniej tak to określa Daniel z TTC). Jego 1.9 tdi w szczytowym momencie miał koło 260 km i był używany na codzień. Z ciekawostek, później wrzucił silnik 2.5 tdi R5... Duże turbo, wtryski testował chyba od jakiejś ciężarówki, cooler i wydech to wiadomo, ale najciekawsze było założenie kompresora. Silnik miał charakterystyke V8 :P Żeby nie było że kontynuuje OT, to ten silnik też jest Touaregach :P


1.9 nie mial 260:D:P 231 o ile pamietam:D na pompie

2,5 mial ponad 300, ale mial kompresor i turbo:D wiec nie mial trakcji od 1 do 4 biegu <rotfl> mam gdzies filmik na komorce z obwodnicy z evo IX 400km:d


Ostatni pomiar może był 231, bo później jak pamiętasz nie mieli już hamowni.

2.5 to była konkretna moc i to było grubo ponad 300. Nie wiem czy się orientujesz ale później doszedł jeszcze strzał elpidżi :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group