w serwisie podciągają ze 130km na 170 i gwary nie traci
Ale czy napewno bedzie to ta moc... Czy ktos to juz sprawdził?
W outlanderze w serwisie tez chcieli zrobic 170KM, ale tak naprawde ten ich box dodaje 2 KM PiTT - Sob 30 Sty, 2010
strick napisał/a:
Janusz napisał/a:
w serwisie podciągają ze 130km na 170 i gwary nie traci
Ale czy napewno bedzie to ta moc... Czy ktos to juz sprawdził?
W outlanderze w serwisie tez chcieli zrobic 170KM, ale tak naprawde ten ich box dodaje 2 KM
chyba że mówimy o robieniu programu we współpracującej firmie tuningowej i wtedy nie tracimy gwarancji a wynik jest poparty wykresemkosmita - Sob 30 Sty, 2010 A nowe Mondki nie mają czasem 140 ?
Taki salonowy tuning z zachowaniem gwary to trochę ściema, bo jeśli coś się wysra i pojedziesz do innego serwisu niż ten, w którym to robili, to potem się okazuje, że centrala umywa ręce.Anonymous - Sob 30 Sty, 2010 ty kurwa zamiast sie szlajac po hamowniach przygotuj i wyslij mi potrzebny materiał do chuja Bad-i - Sob 30 Sty, 2010 nic sie nie martw wszystko przygotuje, a nie moge dopuscic do tego zeby mnie szwaby na autostradzie na narty wyprzedzali Anonymous - Sob 30 Sty, 2010
Bad-i napisał/a:
nic sie nie martw wszystko przygotuje, a nie moge dopuscic do tego zeby mnie szwaby na autostradzie na narty wyprzedzali
Anonymous - Sob 30 Sty, 2010 Subaru Outback boxer diesel 150KM seria - box v-tech 178KM(miało być 180KM)
Vw California 2.5 TDI 174 seria - remap v-tech 224KMJanusz - Sob 30 Sty, 2010
strick napisał/a:
Ale czy napewno bedzie to ta moc... Czy ktos to juz sprawdził?
tego nie wiem, ale hamownia pewnie będzie... (choć to służbówka wiec bratu trochę to lotto )
kosmita napisał/a:
A nowe Mondki nie mają czasem 140 ?
Taki salonowy tuning z zachowaniem gwary to trochę ściema, bo jeśli coś się wysra i pojedziesz do innego serwisu niż ten, w którym to robili, to potem się okazuje, że centrala umywa ręce.
może i maja 140 nie wiem, wiem ze ma mieć 170. A program jest właśnie przy umowie ze serwisuje samochód u nich kosmita - Sob 30 Sty, 2010 Janusz, czyli na 95% jest tak jak napisałem, oby zawsze miał blisko do macierzystego serwisu Tomcat - Sob 30 Sty, 2010 Różnie bywa z tymi programami i każdy chce co innego. Jednego będzie waliło to że auto kopci przy butowaniu, innego nie. W przypadku aut z FAPem też trzeba uważać z programem, żeby się nie zabetonował (przynajmniej tak to określa Daniel z TTC). Jego 1.9 tdi w szczytowym momencie miał koło 260 km i był używany na codzień. Z ciekawostek, później wrzucił silnik 2.5 tdi R5... Duże turbo, wtryski testował chyba od jakiejś ciężarówki, cooler i wydech to wiadomo, ale najciekawsze było założenie kompresora. Silnik miał charakterystyke V8 Żeby nie było że kontynuuje OT, to ten silnik też jest Touaregach KarQ - Sob 30 Sty, 2010 A ile ma na szafie ade - Nie 31 Sty, 2010
Tomcat napisał/a:
Różnie bywa z tymi programami i każdy chce co innego. Jednego będzie waliło to że auto kopci przy butowaniu, innego nie. W przypadku aut z FAPem też trzeba uważać z programem, żeby się nie zabetonował (przynajmniej tak to określa Daniel z TTC). Jego 1.9 tdi w szczytowym momencie miał koło 260 km i był używany na codzień. Z ciekawostek, później wrzucił silnik 2.5 tdi R5... Duże turbo, wtryski testował chyba od jakiejś ciężarówki, cooler i wydech to wiadomo, ale najciekawsze było założenie kompresora. Silnik miał charakterystyke V8 Żeby nie było że kontynuuje OT, to ten silnik też jest Touaregach
1.9 nie mial 260:D:P 231 o ile pamietam:D na pompie
2,5 mial ponad 300, ale mial kompresor i turbo:D wiec nie mial trakcji od 1 do 4 biegu <rotfl> mam gdzies filmik na komorce z obwodnicy z evo IX 400km:dkosmita - Nie 31 Sty, 2010 A skręcał ?Tomcat - Nie 31 Sty, 2010
ade napisał/a:
Tomcat napisał/a:
Różnie bywa z tymi programami i każdy chce co innego. Jednego będzie waliło to że auto kopci przy butowaniu, innego nie. W przypadku aut z FAPem też trzeba uważać z programem, żeby się nie zabetonował (przynajmniej tak to określa Daniel z TTC). Jego 1.9 tdi w szczytowym momencie miał koło 260 km i był używany na codzień. Z ciekawostek, później wrzucił silnik 2.5 tdi R5... Duże turbo, wtryski testował chyba od jakiejś ciężarówki, cooler i wydech to wiadomo, ale najciekawsze było założenie kompresora. Silnik miał charakterystyke V8 Żeby nie było że kontynuuje OT, to ten silnik też jest Touaregach
1.9 nie mial 260:D:P 231 o ile pamietam:D na pompie
2,5 mial ponad 300, ale mial kompresor i turbo:D wiec nie mial trakcji od 1 do 4 biegu <rotfl> mam gdzies filmik na komorce z obwodnicy z evo IX 400km:d
Ostatni pomiar może był 231, bo później jak pamiętasz nie mieli już hamowni.
2.5 to była konkretna moc i to było grubo ponad 300. Nie wiem czy się orientujesz ale później doszedł jeszcze strzał elpidżi