To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - Kombiak RWD

CHRZANEK - Pią 15 Sty, 2010

bart napisał/a:
idąc talej tym tropem - może minivan rwd?
GeKo napisał/a:
Nysa oldschool do dziś pamiętam podróże z wujkiem przez kubalonkę zimą slajdami, to były czasy.


To jest twój wujek ???

http://www.youtube.com/watch?v=blXp0pUhitU

rabarbar napisał/a:
do dziś nie wiem do czego pierwszy bieg był bo ruszac spokojnie mozna było z 2 (a skrzynka była 3 biegowa)


Ale biegi zapinały sie z boskim "klangiem" - niczym dekwencja w WRC :D :D :D

Jaco - Pią 15 Sty, 2010

CHRZANEK napisał/a:

Ale biegi zapinały sie z boskim "klangiem" - niczym dekwencja w WRC :D :D :D


To może Martin powinien sobie taką sprawić, zmieniając biegi czuł by się jak w Evo z kłówką :]

KonradMK - Pią 15 Sty, 2010

Jakarti napisał/a:
heheheheheheheheh

kompleksik mr Polo w gaciach?? :D


milcz niedouczony gówniarzu

Jakarti - Pią 15 Sty, 2010

KonradMK napisał/a:
Jakarti napisał/a:
heheheheheheheheh
kompleksik mr Polo w gaciach?? :D
milcz niedouczony gówniarzu


:faja:

PiTT - Pią 15 Sty, 2010

strasznie emocjonalnie podchodzicie to tych tematów, spokojnie Panowie, luźne pytanie, jeśli by ktoś podobne zadał to też bym napisał co wg. mnie warto i dlaczego
4x4 bo poza okresem zimowym można sobie czasami po lasach polatać, ale lajtowo
kombi no bo nie mam takiego auta w które mogę się zapakować i pojechać np. na weekend w góry
oczywiście do golfa można to samo zrobić, ale jeśli bym chciał jechać w 4 osoby to odpada
kombi ma być uzupełnieniem obecnego auta, ale nie żaden wypas, tylko coś za rozsądne pieniądze, jak będzie diesel to jeszcze lepiej bo oszczędnie i nie wykluczam też jazdy na codzień na zmianę z golfem
nie chcecie pomagać to wypier... :D

k-mart - Pią 15 Sty, 2010

PiTT, pomoge Ci: sprzedam Ci moje 530i.
:D

PiTT - Pią 15 Sty, 2010

k-mart napisał/a:
PiTT, pomoge Ci: sprzedam Ci moje 530i.
:D

za 10k na gotowo? biorę :rotfl:

martin.h - Pią 15 Sty, 2010

Jaco napisał/a:
CHRZANEK napisał/a:

Ale biegi zapinały sie z boskim "klangiem" - niczym dekwencja w WRC :D :D :D


To może Martin powinien sobie taką sprawić, zmieniając biegi czuł by się jak w Evo z kłówką :]

W "dziesiątce" (manual, nie kłówka) biegi zmieniały się z takim fajnym kliknięciem :D

k-mart - Pią 15 Sty, 2010

a moze leg turbo?
ostatnio sobie jechalem 1,4zl pod spora gorke, a tu taka trumna przeleciala obok mnie lewym

martin.h - Pią 15 Sty, 2010

Jeśli kombi 4x4, to tylko stare Legacy Turbo. Dobry stały 4x4 i niezniszczalny silnik ze starym blokiem podatnym na mody (wytrzymuje 300 KM).
PiTT - Pią 15 Sty, 2010

k-mart napisał/a:
a moze leg turbo?
ostatnio sobie jechalem 1,4zl pod spora gorke, a tu taka trumna przeleciala obok mnie lewym

jak najbardziej, też patrzyłem ostatnio na aukcje, podoba mi się i mieści się w budżecie

k-mart - Pią 15 Sty, 2010

dobry wybor.
kozak, w srodku ladniejszy od gt-ka.
Doyebiesz 18", gwint, zardzewiala maske bagaznik na dach z jakas beczka, i juz jestes "cult".
:>

CHRZANEK - Pią 15 Sty, 2010

No a forester 1 gen ???

W wersji turbo ma 170KM (odprężony w stosunku do imprezy) ale za to lepszy w terenie :)

Miałbyś kombi i 4x4 w jednym

martin.h - Pią 15 Sty, 2010

CHRZANEK napisał/a:
No a forester 1 gen ???

W wersji turbo ma 170KM (odprężony w stosunku do imprezy) ale za to lepszy w terenie :)

Miałbyś kombi i 4x4 w jednym


Kiedyś marzyłem o Foresterze Turbo... dopóki się tym nie przejechałem. Silnik jak to każde turbo, zbiera się ładnie, ale pod względem zawieszenia i właściwości jezdnych tragedia.

CHRZANEK - Pią 15 Sty, 2010

martin.h napisał/a:
ale pod względem zawieszenia i właściwości jezdnych tragedia


Wg mnie jest lepszy od Pajero :D :D



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group