pP - Wto 06 Sty, 2009 anjas, tutaj chodzi o starego rs,
nowy faktycznie chodzi po 125,
natomiast stary bardzo dobrze trzyma cene na poziomie uzywki sti/evoanjas - Wto 06 Sty, 2009 skoro chodzi o starego to dlaczego Rasta napisał:
"żaden nowy Focus RS nie powinien się sprzedać bo za jego cenę można mieć Evo/Sti"?
he?
(zatkało kakao? )anjas - Wto 06 Sty, 2009 a poza tym Twoja pP stopka jest perfidną i bezczelną podróbką mojej stopki!
PROTESTUJĘ!
k-mart - Wto 06 Sty, 2009 "Stary" Focus RS nigdy nie bedzie tani.
Ile kosztuje Escort Cosworth?
Troche mniej niz Evo VI a duzo wiecej niz kazda impreza GT, nawet zeby byla prawie nowa.pP - Wto 06 Sty, 2009
anjas napisał/a:
(zatkało kakao? )
a zatkało zwracam honor
anjas napisał/a:
PROTESTUJĘ!
przyjęte, rozpatrzone, odrzucone
KOMENTARZ - ładne rzeczy trzeba naśladować Marek23 - Śro 07 Sty, 2009
rasta napisał/a:
a jak chciał se polatać bokami to ma jeszcze Mustanga.
Super
k-mart napisał/a:
Ile kosztuje Escort Cosworth?
Troche mniej niz Evo VI a duzo wiecej niz kazda impreza GT, nawet zeby byla prawie nowa.
W utrzymaniu to taki Cossie dopiero kosztuje.
RS jest spoko, ale rzeczywiście trzeba być pasjonatem, żeby tyle dać za takie auto.nox - Śro 07 Sty, 2009
Marek23 napisał/a:
RS jest spoko, ale rzeczywiście trzeba być pasjonatem, żeby tyle dać za takie auto.
Myślę że ford świadomie celuje w tą nisze ,podobnie używanymi egzemplarzami przeciętna osoba która szuka auta ford fun w tym przedziale cenowym wybierze sti/evo a ford zostaje dla maniaków marki/modelu , dla mnie RS jest mega wypasiony dodatkowo maże o cossim gdybym miał budżet na takie auta w pierwszej kolejności bym kupił fiordy potem myślał o japońcach . Marek23 - Śro 07 Sty, 2009 Gdyby mi zaproponowano upalanie dowolnym hothatchem to na śliskim wziałbym starego RS, na suche 5 turbo te z silnikiem z tyłu... Bardzo mi się ten RS podoba, ale cena wygórowana. Cossie to znów tak psujący się sprzet, że sorry, ale wolę zwykłego gteka i jeździć non stop niż cały czas naprawiać coswortha. Przyznam, że w liceum miałem fiestę 1.3 i jarałem się xr2i opór. Nie mozna generalizować, każda marka ma fajne i niefajne auta.
Np mustang to jest straszny złom, jeździłem takim. Nadaje się tylko na złom. Ten Sluger powinien to sprzedać, a RS zostawić.nox - Śro 07 Sty, 2009 Ja swego czasu byłem mega maniakiem forda i nawet te gówniane modele mi się podobały wiec rozumem slugera Teraz sie nieco uspokoiłem ale nadal darze tą markę szczególną sympatią .Dariano - Wto 13 Sty, 2009 Tak czy siak Bardzo podoba mi się ten RS i kiedyś chciałbym takiego mieć.CHRZANEK - Wto 13 Sty, 2009
Marek23 napisał/a:
Gdyby mi zaproponowano upalanie dowolnym hothatchem to na śliskim wziałbym starego RS,
A ja 323gtr - wiem ze bym Ci wklepał na śliskim k-mart - Wto 13 Sty, 2009
CHRZANEK napisał/a:
Marek23 napisał/a:
Gdyby mi zaproponowano upalanie dowolnym hothatchem to na śliskim wziałbym starego RS,
A ja 323gtr - wiem ze bym Ci wklepał na śliskim
Tylko jesli przerobisz naped gtr'a na haldex'a, inaczej raczej podejscia nie bedzie Marek23 - Wto 13 Sty, 2009
CHRZANEK napisał/a:
Marek23 napisał/a:
Gdyby mi zaproponowano upalanie dowolnym hothatchem to na śliskim wziałbym starego RS,
A ja 323gtr - wiem ze bym Ci wklepał na śliskim
Po pierwsze pamietaj, ze jestem najlepszym kierowcą w PL, i drugim na świecie po Sebku
A tak serio, to napęd by Ci wyj.abało od razu, 323 gtr są z papieru...Bad-i - Wto 13 Sty, 2009 dlatego Impreza GT i bebechy od STI CHRZANEK - Wto 13 Sty, 2009
Marek23 napisał/a:
Po pierwsze pamietaj, ze jestem najlepszym kierowcą w PL, i drugim na świecie po Sebku
E to nigdy nie watpiłem
Marek23 napisał/a:
napęd by Ci wyj.abało od razu, 323 gtr są z papieru...
Przy seryjnej szmocy dają rade
Powiem więcej - na śliskim leczę Cię wolnossaca imprezą - jezeli jestes w stanie zmienić prawa fizyki to jesteś lep-szy od Newtona, Kopernika i Tony'ego Halika