To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - Foka - bita, zmasakrowana, draśnięta??

PieQt - Wto 14 Paź, 2008

a to źle odczytałem twojego posta z 4x4 ;-)

no nic, GTI obejrzę pewnie, bo jest w Wawie, Focusa też planuję, ale muszę do poznania jechać, w Fordzie na popularnej stoi ST z 2007 roku, ale dla mnie za drogi

k-mart - Śro 15 Paź, 2008

Nie przemawia do mnie golf V gti. Wyglada (prawie) jak kazdy inny golf. Wogole nie rzuca sie w oczy, hothatch?!
Anonymous - Śro 15 Paź, 2008

no i te osiagi golfa jak na 210km nie powalają:)
saxorulez - Śro 15 Paź, 2008

Cytat:
idąc tym tropem, z foki mam 300


aby mieć 300 w foce trzeba wymienić
- wydech
- wdech
- cooler
- reprog

i to bedą okolice 300KM

w golfie te same mody dają jakeiś 280KM czyli podobnie

PieQt - Śro 15 Paź, 2008

saxorulez te mody co wymieniłeś, to minimum

ale przy mocnym ganianiu w takim samochodzie po modach (nie ważne czy to golf czy foka) to spalanie zakładam +6 litrów jak nic

pcs - Śro 15 Paź, 2008

PieQt napisał/a:
saxorulez te mody co wymieniłeś, to minimum

ale przy mocnym ganianiu w takim samochodzie po modach (nie ważne czy to golf czy foka) to spalanie zakładam +6 litrów jak nic


nie wiem co to znaczy "mocne" ale jesli chodzi o naprawde mocne to raczej + 15, na torze +25.

saxorulez - Śro 15 Paź, 2008

PieQt,

na moce powyzej 300 i w jednym i w drugim trzeba zmieniać pompkę na większą

tutaj stage dla Foki:

265HP - StarChip only

Phase 1 280HP - Custom mapped Star Chip + BBR carbon air Inlet + cat-back exhaust

Phase 2 290HP - Phase 2 + Full turbo back exhaust system

Phase 2.5 330HP - Phase 2 + BBR K06 spec turbo

Phase 3 350HP - Hi flow fabricated manifold big turbo conversion

a tutaj dla VeeDub

Stage 1 45-55KM
AmD Remap

Stage 2 +55KM
As Stage 1 but with the addition of full Milltek stainless steel exhaust system

Stage 3 +70KM
As Stage 2 but with the addition of full Milltek Sports Cat stainless steel exhaust system

Stage 4 +100KM
AMD 2.0 FSI TURBO STAGE 4
As Stage 3 but with the addition of Hybrid Turbo


Ja do Stg 3 dorzucił bym cooler Forge i będzie jakieś 280KM

To są dane dla UK, wiec zanirzył bym te moce do Polskich realiów o jakieś 5%

saxorulez - Śro 15 Paź, 2008

Aha.. i ja bym wolał VW z DSG, nie wiem ile razy dzienie używasz lewej nogi ale myśle że szybkość DSG ci to wynagrodzi.
Vlodarsky - Śro 15 Paź, 2008

Jeśli chodzi o skrzynie to uważam, że każda skrzynia dwu sprzęgłowa zasługuje na uznanie. Wg mnie mistrzostwo świata - proste i niezawodne.
CHRZANEK - Śro 15 Paź, 2008

saxorulez napisał/a:
nie wiem ile razy dzienie używasz lewej nogi ale myśle że szybkość DSG ci to wynagrodzi.


A w DSG można uzywac lewej nogi ??
Jeżeli tak to w zasadzie idealna sprawa.

saxorulez - Śro 15 Paź, 2008

CHRZANEK napisał/a:
A w DSG można uzywac lewej nogi ??


to VW wiec pewnie nie można.
Ale ja jestem dowodem ze można szybko i bez lewej wiec nie sugerował bym się tym

PieQt - Śro 15 Paź, 2008

saxorulez napisał/a:
Aha.. i ja bym wolał VW z DSG, nie wiem ile razy dzienie używasz lewej nogi ale myśle że szybkość DSG ci to wynagrodzi.


teraz to w ogóle, moja super astra sport nie przewiduje takiej możliwości, a normalnie (przy normalnych samochodach) dość często - taki mam nawyk jak za szybko wjadę w zakręt, albo chcę go bardzo szybko pokonać

PieQt - Śro 15 Paź, 2008

pcs napisał/a:
PieQt napisał/a:
saxorulez te mody co wymieniłeś, to minimum

ale przy mocnym ganianiu w takim samochodzie po modach (nie ważne czy to golf czy foka) to spalanie zakładam +6 litrów jak nic


nie wiem co to znaczy "mocne" ale jesli chodzi o naprawde mocne to raczej + 15, na torze +25.


chodziło mi o to, że po remapie taka fura zamiast spalić 25 litrów na 100 spali 31 -35 litrów

Stf - Śro 15 Paź, 2008

anjas napisał/a:
http://moto.allegro.pl/it...bialy_fvat.html


z golfem tym siekałem się 2 razy na Cargo. auto ściągnięte ze stanów na DSG ale bez jakiejś tam procedury startów. nie oglądałem go mocniej ale wewnątrz i z zewnątrz na prawdę zacny stan. koleś również spoko i wyglądał na ogarniętego w temacie, wspominał że często bywa na RS'ach ale nigdy nie skatowałby tam swojego golfa.

Loko - Śro 15 Paź, 2008

Lewa noga w vag'u to faktycznie spory problem, ogromnie na tym traci fun z jazdy, o jezdzie po mokrym czy sniegu to juz wogóle nie wspominam, mozna zapomneić o zabawie w zimie. Aleeeeee :rotfl: obiło mi się o uszy, ze nie jest to trudne do obejścia, wgrywa się sterwoniki z wyścigowego seata leona super copa i wszystko hula jak należy.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group