To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - Toyota 4 runner 4.0 V6 i jej przyśpieszenie

PieQt - Pon 06 Paź, 2008

dzik napisał/a:
sam czas do setki za duzo nie mowi, samochody moga jechac rowno a czas do setki moze sie roznic o 0.5s


moja fizyka nie jest może na wysokim poziomie, ale mógłbyś mi to jakoś Dziku wytłumaczyć ...

dzik - Pon 06 Paź, 2008

anjas wyluzuj
nie mam zebranych wszystkich pomiarow i nie prowadze statystyk, testowalem CTS, corolle 1.4, rav4 w dieslu, YTS.
YTS' i CTS laczyl brak jakiejkolwiek powtarzalnosci, CTS jest pod tym wzgledem najgorszy, wystarczy jeden blad i czas jest do bani.
do listy optymistow dodam nowego swifta 1.3 ktorym nie udalo sie zblizyc do deklaracji oraz.. CIII RS.

dzik - Wto 07 Paź, 2008

PieQt napisał/a:

moja fizyka nie jest może na wysokim poziomie, ale mógłbyś mi to jakoś Dziku wytłumaczyć ...


- zmiana biegu, jeden na II-ce pojdzie 95 drugi 103, spokojnie 0,3-0,4 mozna doliczyc, kilka samochodow na II-ce pojedzie 60mph, ale 100kmh juz nie i dane moga sie w katalogu tez rozjechac
- trakcja a dokladnie jej brak, R5 GTT mialo do setki >7, clio w tym okresie 6.3, przy ok 120 R5 bylo z przodu

k-mart - Wto 07 Paź, 2008

cts nie przyspiesza i nie skreca, jeden z mniej udanych HH chyba.
k-mart - Wto 07 Paź, 2008

ale to nadal starcza by klepac ctr'a :D
http://www.youtube.com/watch?v=6oD8SBBBFTM

dzik - Wto 07 Paź, 2008

ten samochod ponizej "lifta" stoi w miejscu, trzeba idealnie ruszyc by nie spasc za nisko, masz ze 100rpm zapasu przy zmianie biegu itp. Papierowe osiagi, podczas zwyklej jazdy elastycznosc kiblowatego 1.6
M - Wto 07 Paź, 2008

k-mart napisał/a:
ale to nadal starcza by klepac ctr'a :D
http://www.youtube.com/watch?v=6oD8SBBBFTM

Kej jestes juz zalosny

anjas - Wto 07 Paź, 2008

PieQt napisał/a:
moja fizyka nie jest może na wysokim poziomie, ale mógłbyś mi to jakoś Dziku wytłumaczyć ...


szczerze mówiąc też nie rozumiem. Bo jeśli równo wystartowały i jadą równo do 100 to czas chyba powinien być ten sam. A jeśli nie jest taki sam to znaczy, że nie jadą równo.

dzik napisał/a:
anjas wyluzuj

Dzik, jestem wyluzowany. Nie wiem po co to powtarzasz. Chyba, że za brak luzu uznajesz nie przyjmowanie wszystkich Twoich teorii jako prawdy objawionej?

dzik napisał/a:
testowalem CTS, corolle 1.4, rav4 w dieslu, YTS.

I jak, jakie różnice były względem katalogu?

dzik napisał/a:
YTS' i CTS laczyl brak jakiejkolwiek powtarzalnosci

Tu niestety się zgodzić nie mogę bo miałem YTS i robiłem bardzo powtarzalne czasy.

dzik napisał/a:
- zmiana biegu, jeden na II-ce pojdzie 95 drugi 103, spokojnie 0,3-0,4 mozna doliczyc, kilka samochodow na II-ce pojedzie 60mph, ale 100kmh juz nie i dane moga sie w katalogu tez rozjechac
- trakcja a dokladnie jej brak, R5 GTT mialo do setki >7, clio w tym okresie 6.3, przy ok 120 R5 bylo z przodu


Oczywiście, zdarzają się takie sytuacje. Ale chyba to troszkę naciągane napisać, że te samochody jadą RÓWNO?

dzik napisał/a:
Papierowe osiagi, podczas zwyklej jazdy elastycznosc kiblowatego 1.6

A jednak gdzieś tam pod niewzruszoną powierzchownością dzika musi się tlić żar miłośnika diesli ;) :D Elastyczność RULEZ!

strick - Wto 07 Paź, 2008

eM napisał/a:
k-mart napisał/a:
ale to nadal starcza by klepac ctr'a :D
http://www.youtube.com/watch?v=6oD8SBBBFTM


Kej jestes juz zalosny



eMus czemu zalosny? Ty sie troszke za bardzo spinasz.
Poprostu pokazał filmik

Michał - Wto 07 Paź, 2008

ale ile mozna, za przeproszeniem pierdolić ciągle o tym samym patryk ...
o placie, o haldexie i o s3 ....

strick - Wto 07 Paź, 2008

Przynajmniej jest cos ciekawego, a nei ciagłe spinanie sie, zamykanie tematów, uciszanie ot...
Vlodarsky - Wto 07 Paź, 2008

Michał napisał/a:
ale ile mozna, za przeproszeniem pierdolić ciągle o tym samym patryk ...
o placie, o haldexie i o s3 ....


tyle samo co o zasranych murzynach w złocie... Michał też wyluzuj - każdy ma swoje poczucie humoru. Mi też może się znudziło ale widocznie w Szwajcarii jest to jeszcze wesołe. Ostatnio każdy każdego upomina :/


A co do Yarka anjasa to pamiętam 3 albo 4 wyścigi ze świateł jak jeszcze miałem 2,0 8v pod maską i za każdym razem dymał mnie tak samo co do metra :)

Bad-i - Wto 07 Paź, 2008

co nie zmienia faktu ze nadal nie wierze w 15,3 na cwiartke tego 4runnera (nie przy 236 KM mocy)
dzik - Wto 07 Paź, 2008

anjas napisał/a:

dzik napisał/a:
- zmiana biegu, jeden na II-ce pojdzie 95 drugi 103, spokojnie 0,3-0,4 mozna doliczyc, kilka samochodow na II-ce pojedzie 60mph, ale 100kmh juz nie i dane moga sie w katalogu tez rozjechac
- trakcja a dokladnie jej brak, R5 GTT mialo do setki >7, clio w tym okresie 6.3, przy ok 120 R5 bylo z przodu


Oczywiście, zdarzają się takie sytuacje. Ale chyba to troszkę naciągane napisać, że te samochody jadą RÓWNO?


Ile mierzyles w zyciu samochodow?

Bad-i - Wto 07 Paź, 2008

Dziku ja mysle ze chlopakom chodzi o fakt ze napisales ze oba auta jadą rowno a jedno jest o 0.5 sek szybsze. (czyli jedno zaprzecza drugiemu)

Dlatego proponuje wrocic do tematu 4 runnera i jego osiagow



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group