To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Dlubac xsi czy moze s16??

strick - Pon 06 Paź, 2008

Barejka napisał/a:
kolego o gustach sie nie dyskutuje kokosow tez nie zarabiam a pochasac tez lubie po okolicy a wiadomo jak sie jezdzi to na lpg



Barejka napisał/a:
na zabawe zostaje okolo 1200-1400 zlotych miesiecznie


To to chyba na to "chasanie" Ci chyba wystarczy...

Niemy - Pon 06 Paź, 2008

nie wiem co tu maja gusta do tego :/ ale ok

lpg na pewno nie będzie mile widziane

Barejka - Pon 06 Paź, 2008

Niemy napisał/a:
nie wiem co tu maja gusta do tego :/ ale ok

lpg na pewno nie będzie mile widziane

wiem ze lpg mile nie jest widziane ale napisalem temat zeby cos technicznie sie bardziej dowiedziec a nie o lpg bo widze nie potrzebnie o tym wspomnialem. Chlodnica bedzie ok??

Vlodarsky - Wto 07 Paź, 2008

Barejka napisał, że samochód lepiej przyśpiesza. W jego przypadku może mieć to sens. Gaz łatwiej ulega zapłonowi niż słabo wymieszana mieszanka :) (jakaś dyskusja będzie na ten temat ? )
strick - Wto 07 Paź, 2008

Lepiej przyspiesza, bo za duzo jezdziło to auto wczesniej na gazie i juz sie z bena cos popierniczyło...
saxorulez - Wto 07 Paź, 2008

Barejka,

- chłodnica za mała

potrzebujesz:

- silnik
- wiązkę (przydała by się kabinowa również)
- ECU

nie potrzebujesz Gazu - 1.6 16V żle znosi gaz i sam się o tym przekonasz. W dodatku jeśli chcesz dłubac a nie masz na to kasy (bo musisz jeżdzić na gazie) to proszę nie rób SWAPa, doinwestuj swoje 1.4 i tyle.. Nie wiem do czego to auto ma służyć. Jak ma być szybkie na wprost to powalcz z masą, jak ma być szybkie w zakrętach to hamulce, zawieszenie - jest sporo częsci do tego pozwalających znacznie p[rzyśpieszyć to autko. Wiem z dośiwadczenia a zbudowałem juz kilka silników ze zawsze koszty sa wyższe niż planujesz.

Nie jest to atak na Twoją osobę z tym gazem (ale na filozofię posiadania sportowego auta na gaz, która mija się z celem)

CHRZANEK - Wto 07 Paź, 2008

saxorulez napisał/a:
wiązkę (przydała by się kabinowa również)


Kabinowa do silnika 1,6 16V posiadam i moge sprzedać.

CHRZANEK - Wto 07 Paź, 2008

Barejka napisał/a:
Jako cel ustalilem sobie ze chce wyj.bac bmw 328 193 konie kolegi z klubu bo sie tak tym dziadem szczyci


Może być ciężko - ja ledwo sobie poradziłęm z 2,5 a ma chyba 170KM...
Choć Ph 1 jest lżejsza - nie wiem, może się uda - zycze Ci tego.

Co do kwestii LPG to nie będe się rozpisywał czy to dobre czy nie, natomiast musisz wiedzieć że silniki TU 16V w zasadzie nie znoszą gazu wogóle. Więc kupować silnik zeby go po pół roku zniszczyć niestety nie jest dobrym pomysłem z ekonomicznego punktu widzenia.
Mówię to ponieważ widzę ze z tym aspektem się liczysz.

Barejka - Wto 07 Paź, 2008

No Panowie w koncu jakies konkrety a ze chlodnica za mala az dziwne bo jest wieksza dwa razy od zwyklego 1.4 75 koni chodzby w jakims 106 sport.
Auto planowalem zrobic hobbystycznie moze pare razy na ryki sie wybrac lecz tylko dla satysfakcji bo tam raczej ie mialbym polotu. A ze przyspiesza lepiej to nie wiem moze moja dupohamowania sie myli bo na gazie mam zrobione okolo 2000 km i zachowuje sie bez problemowo w koncu to 8 zaworow a 16 roznie ta znasza akurat w tym przypadku tak jak mowicie byloby ni ciekawie. Co do podpiecia to zadeklarowal sie kolega z forum ze to opanuje poradzic sobie z wlozeniem silnika 3.5 do e30 to i poradzil by sobie moze przy 106 oczywiscie zrobil to auto tylko dla zabawy spalil pare razy gumke i opchnal teraz stoi znow na allegro. Trzeba pomyslec co by zrobic zeby troche szybsze bylo moze turbo?? Pludowski ma honde civic napewno znacie tego Pana staruje na 1/4 i jeszxcze w tamtym roku honda miala cos ponad 300 km i napewdzana byla lpg nie wiem jak teraz, znajomy ma felicje turbo silnik od golfa 1.6 101 koni zrobione na okolo 140 bo nie byl hamowany chodzi na gazie. Jest pare koncepcji nawet jest taka zeby ciulac w skarpete Xsi popchnac na wiosne dalej i zakupic s 16 :jupi:

106 - Wto 07 Paź, 2008

kolega ma micre.. klatka, kubly i blacha w srodku - 1.3T LPG - 163 KM :) (seria ma 75 KM)
Barejka - Wto 07 Paź, 2008

czyli sie da zajrze na forum klubowe co mi napisali bo dopiero z trasy wrocilem :/
106 - Wto 07 Paź, 2008

ponoc LPG najlepiej uturbiaja w calibra team... ale to juz byc musial pw do
michoola_vt napisac... ma tam jakies znajomosci :rotfl:

Barejka - Wto 07 Paź, 2008

no michal powala dobrze miec takiego szpiega w calibra timie :lol2: a ja dalej mysle nad koncepcja jak zejsc z 9 sekund z hakiem na 7 z hakiem bo wyprowac nie ma nawet bardzo co fotele wykladzina sub za bagaznika u lpg na czas wyscigu ;D
Janusz - Wto 07 Paź, 2008

właśnie własne.. ja słyszałem ze na wiosnę jakas cordoba, podobno zielona jakaś taka .... ma iść na sprzedaż i ma zostać zakupiona jakaś sportowa fura z jakimś super niskim współczynnikiem oporu powietrza... :rotfl: dobra ale to temat nie o tym

P.S na Gazie jasne ze sie da... teoretycznie ma wiecje oktanów i go podobno można nawet tak wystroić ze da 10% mocy wiecie (oczywiście jak jest sekwencja) swojego czasu była gdzieś nawet w niemcach do kupienia AStra C OPC po tuningu, który obejmował miedzy innymi instalacje LPG. SUbaru tez podobno dobzre znosi gaz... ale ja osobiscie jestem przeciwnikiem tego czegoś..... co do furaka to w zasadzie jak jego stan jest ok... buda nie jest walona i nie zacznę sie za rok dwa rozsypywać.... to można zrobić z tego furaka kolekcjonerski egzemplarz... czyli wykręcić jakoś tam mocno to co jest... ale wtedy lpg out...., Ale gdyby z niego robić rodzynka.. to juz musiałbyś sobie postanowić, ze na bank go nie sprzedaz...... ze jak coś to kupisz sobie innego furaka do wożenia po mieście a tego sobie zostawisz na weekendy... w przeciwnym razie sprzedaj odrazu i kup coś innego

Barejka - Wto 07 Paź, 2008

tematu prosze nie zamykac bo moze niedlugo bedzie odswierzony jesli cos sie ruszy to cos tu moze opisze


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group