rasta - Pią 30 Maj, 2008 Honda nie jedzie dzik - Pią 30 Maj, 2008
eM napisał/a:
Ale to nie jest Dziku temat o jezdzeniu z dziewczynami na wakacje
Choc rzeczywiscie takie turbo z dluga skrzynią jest NICE na szybkie przejazdy - fakt.
Ten temat byl niepelny bez "zadymy" oraz bitwy na kije
Wiem ze nie, ale spojrzmy na to z praktycznego punktu widzenia.
Golf jest tanszy od CTR'a 20-25kPLN i mozna przebierac.
Silnik i czesci bardzo popularne, wiec nastepne koszty ew awarii spadaja.
Jak widac na przykladach, nie trzeba ladowac duzej kasy by golf faktycznie przyspieszal i skrecal.
Nie ma tutaj takiego dylematu osiagi czy wygoda.Anonymous - Sob 31 Maj, 2008
dzik napisał/a:
Panowie, jak mocno dlubniety to mozna przeliczyc na $$$
Mysle ze 240KM w ctr'rze to ponad 20kPLN spokojnie kosztuje.
Kompresor kosztuje z 15 i daje 100 KM. Dziękuję, dobranoc rasta - Sob 31 Maj, 2008
mAbZ napisał/a:
Kompresor kosztuje z 15 i daje 100 KM. Dziękuję, dobranoc
Za 12 to ja kupiłem całego Focusa co ma 130 KM. Dziękuje, dzień dobry Bart - Sob 31 Maj, 2008 rasta, rozumując w ten sposób: za 4 tysiące kupisz stara, który ma 150 koni rasta - Sob 31 Maj, 2008 bart, Dzikowi w dyskucji chodziło o to, że pomomo prostoty tuningu CTR'a jest to bardzo droga zabawa w porównaniu do Golfa lub innych marek. Ja też tak uważam, dla mAbZ posiadacza CTR'a jest czymś normalnym danie 15 tyś. za kompresor, a dla mnie abstrakcją, dlatego w ramach oprównani podałem swoją Fokę, ktróra ostatnio kupiłem jako dawcę pod moje graty co finalnie da mi ten sam efekt, a może nawet lepszy niż CTR+ kompresor
Ponadto do Zeteca Jackson Racing też ma kompresor
Tyle, że on kosztuje 3 razy mnie M - Sob 31 Maj, 2008 Ale zaraz, czy sie przekrzykujemy kto dał mniej? Troche bez sensu.
Jak kogos nie stac to jego problem (np mnie). Nie mozemy sobie zagladac do kieszeni.
Mamy tu fakt. Cif byl szybszy.
Za ile, dlaczego, ile razy silnik wybuchl, who cares?
Dzik (z tego co mowi) kupuje do piątki czesci za grosze i ostro smiga, rasta czemu sie nie przesiadziesz na piatke za dwa tysie, a za reszte nie kupisz turbo jak wiadro oraz 8 calowego wydechu.
Odpowiem Ci czemu, bo lubisz focusa, tak. Lubisz go.
Powiem jeszcze raz. Ten dział nazywa sie "Na torze i na ulicy"
Nie, "Na emeryturze i na wakacjach".rasta - Sob 31 Maj, 2008
eM napisał/a:
Odpowiem Ci czemu, bo lubisz focusa, tak. Lubisz go.
Rozgryzłeś mnie
Ja wim jedno, golf Stf'a jest bardz szybki (a niedługo będzie jeszcze szybszy) i już wieloktornie to udowodnił, a ja byłem świadkiem!M - Sob 31 Maj, 2008 Bardzo dobrze, wlasnie o to chodzi zeby byc szybkim.
Przeliczajmy kase na wyniki, nie odwrotnie.saxorulez - Sob 31 Maj, 2008 eM,
Twoje dwa ostatnie posty są zajebiste ziom..
ładnie zgasiły dyskusję podoba mnie się bo już nudzi to rozpychanie sie kto lepszy.
Raz STF wygrywa, raz CTR... co za różnicak-mart - Sob 31 Maj, 2008
eM napisał/a:
Dzik (z tego co mowi) kupuje do piątki czesci za grosze i ostro smiga
Od jakiegos czasu zadna R5 nie smiga strick - Sob 31 Maj, 2008
k-mart napisał/a:
Od jakiegos czasu zadna R5 nie smiga
Ale z tego co wiem, wczoraj przybył jeden ostry zawodnik i to w najszybszym kolorze Stf - Sob 31 Maj, 2008 aha, przypomniało mi się. kolesie wspominali, że ten ctr wyjął klasę na jednych z ostatnich zawodów ma 1/4 mili - w deszczu chyba, et coś 13,9