Anonymous - Wto 30 Paź, 2007 to jest jakis plan i moze zostanie wykonany, załuje ze w zeszły miesiacy nie pojechalismy do Olsztyna, a było ciekawie .... napewno postaram sie pojechac do Tomaszowa, bo tam tez chlopaki maja ciekwae kajtki Mick - Pią 04 Sty, 2008 Proponuję dopisać coś nowego w temacie PZMów.
w tym momencie nie tylko Marcel interesuje się startami w PZMotach, ale również ja.
prawdopodobnie będe miał sponsorów tylko muszę dobrze sformuować umowy sponsoringowe - ale to inny temat.
Wiadomo coś już o III lidze PZM?
jaki samochód "gotowy" warto kupić do PZM:
Astra GSI,
Peugeot 106, Citroen Saxo,
Peugeot 206 N lub A.
czy też jakieś inne pomysły??
nie wiem jeszcze jaką kwotę otrzymam od nich na samochód...
jeżeli będzie to około 100 tysięcy to może i o Suzuki Swift Sport CUP pomyślę....Michał - Pią 04 Sty, 2008 Mick, ale ty masz jakies doswiadczenie ? jedziłeś wczesniej jak Marek badz chrzanio ?
tak z ciekawości/Mick - Sob 05 Sty, 2008
Michał napisał/a:
Mick, ale ty masz jakies doswiadczenie ? jedziłeś wczesniej jak Marek badz chrzanio ?
tak z ciekawości/
tak mam doświadczenie, jeździłem CHRZANEK - Sob 05 Sty, 2008 100tysi to dość sporo kasy
Po pierwsze uważam że auto powinno umożliwiać walkę o generalkę.
Czyli w gre wchodzą klasy A6 (do 1600cm3) oraz N3 i A7 (do 2000cm3)
Z klasy A6 to w tej chwili do sprzedania jest 106 Jarka Szeji - zwycięzcy klasy A6 w PPZM w 2007 roku.
Auto bardzo doinwestowane i szybkie. Jarek wygrał tym autem generalkę w którymś rajdzie i kilka razy był w pierwszej trójce.
Poza tym trwa wyprzedaż "popucharowych" 206. Są to auta ze sporym potencjałem, choć do pełni szczęścia brakuje:
-solidnej klatki (ta pucharowa to dramat)
-lepszej skrzyni biegów (pucharówka ma ok 145KM i to już jest szkodliwa moc )
Powiem szczerze myśle że warto wejść w popucharówkę bo:
-jest stabilniejsza od saxo/106
-jest więcej części blacharskich
-pucharówka ma fenomenalne hamulce !! !! !!
-korektor hamowania (niby koszt niewielki ale masz to już z głowy)
-dla wielu osób ma znaczenie przestrzeń w kabinie - i tu też 206 wypada lepiej od 106
-WYDECH !! !! !!
W ogłoszeniach widziałem jeszcze C2 w specyfikacji A grupowej, ale powiem Ci że zbyt wiele z tych 100000pln to by nie zostało
W klasie 2000cm wybór już jest duzo większy.
Najwięcej jest astr GSI.
Zaletami Astry GSI jest :
-Cena
-Silnik (pomimo wieku ma potencjał)
Ale to w zasadzie wszystko
Części zamienne do GSI sie kończą w zastraszającym tempie.
Poza tym dramatyczne hamulce (w porównaniu do np 206)
No i wiek auta też nie przemawia na korzyść. Czasem zdarzają się piękne astry niedawno zbudowane na full wypasie (szpera krótka skrzynia, profi hamulec itp) ale cena zazwyczaj podobna jak za dużo świeższe auto.
Podsumowując - Ja bym szukał: CLIO SPORTA
Wydaje mi sie że ten samochód oferuje najwięcej i chyba uda sie znaleźć coś ciekawego w tej kwocie
Młoda konstrukcja.
Silnik nie powala mocą ale ma bardzo przyjazną do rajdów charakterystyke.
Zawias w odróżnieniu od innych francuzów na sprężynie z tyłu.
Chyba niezawodna skrzynia biegów (a w każdym razie lepsza niż w pugach)
Do tego świetna homologacja która nawet w Nce pozwala na szpere, krótką skrzynie, hydrauliczny ręczny (oczywiście reno sport - ale zawsze to coś).106 - Sob 05 Sty, 2008 np tu masz auto do wygrywania generalki ppzm (z dobrym kier w srodku)
http://rallycarsforsale.n...etails&id=26995
a poza tym to kup takie auto na ktore bedzie cie stac w przyszlosci za 100000
kupisz lub zbudujesz cos na ogromnym wypasie. czy bedzie to clio sport czy
cos innego wazne zebys mial pozniej proporcjonalnie duza kase na starty....Mick - Sob 05 Sty, 2008 100 tysi było by super, tylko kwestia tego ile beda mogli dać później,
jeżeli okaże się, że będzie to 100 tysi na cały rok.. to już troszke gorzej, ale wtedy starczy kaski na pucharówkę 206 i na ewentualnych pare eliminacji.
Kadet... raczej nie, z tego samego powodu pewnie co pisał Chrzanek o Astrze.
fajnie że coś piszecie, bo daje mi to dużo większy pogląd na ewentualne starty
dzięki chopaki, bede was musiał koniecznie na piwko kiedyś zaprosić (lub na prawy fotel LOL )CHRZANEK - Sob 05 Sty, 2008 NO to sie piszemy na hot seat w hot hatchu
W każdym razie 206XS ma fajne kity np "wolant" i ma wtedy ok 160-165KM i bardzo fajną skrzynkę CHRZANEK - Nie 06 Sty, 2008 Aha i jeszcze jedna rzecz która ma dość znaczny wpływ medialny:
Samochody jadą wg klucza klas pojemnościowych, ale troche dziwnie pomieszane:
A7
A6
N3
N2
A5
N1
A0
N0
Auta klasy A7 jadą pierwsze a więc :
-jest najwięcej kibiców
-jest mniejsze prawdopodobieństwo że wstrzymają ci oes
-masz mniej syfu na drodze ( Ma znaczenie na pierwszej pętli)
-Jak ma zacząć padać to jak masz niski numer to masz szanse pojechac po suchym
NIby nic ale ma znaczenie 106 - Nie 06 Sty, 2008
CHRZANEK napisał/a:
Jak ma zacząć padać to jak masz niski numer to masz szanse pojechac po suchym
tak samo jak N0 w zimowym ma duza szanse pojechac po czarnym :PCHRZANEK - Nie 06 Sty, 2008
Cytat:
tak samo jak N0 w zimowym ma duza szanse pojechac po czarnym
Przypadek szczególny - najczęściej ma miejsce na barbórce cieszyńskiej Mick - Nie 06 Sty, 2008 rzeczywiście... A7 lub N2 najbardziej podpasuje sponsorowi...Anonymous - Nie 06 Sty, 2008
Mick napisał/a:
Wiadomo coś już o III lidze PZM?
....
Marek ma zabrac głos jak bedzie cos wiecej wiedział n/t temat !!Mick - Nie 06 Sty, 2008
Marcel 08 napisał/a:
Mick napisał/a:
Wiadomo coś już o III lidze PZM?
....
Marek ma zabrac głos jak bedzie cos wiecej wiedział n/t temat !!
wiem... i czekam Bad-i - Pon 07 Sty, 2008 Mysle ze wiecej niz regulamin to Marek sie nie dowie (przynajmniej narazie), ja probowalem cos sie dowiedziec to nikt nic wiecej nie wiedzial lub nie chcial powiedziec.
z tego co wyczytalem wnioskuje ze to bardzo fajna liga, niestety najlepszym wyborem jest kupienie (zbudowanie) samochodu ktory bedzie mial homologacje zeby pozniej startowac tym samym autem w PZMot. Ciekawy jestem czy Clio I ma homo na PZM i RSMP. Fajnie by bylo wlozyc do starej budy (nie kit cara) np moj silnik i nim polatac na takiej 3Lidze .