To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HH.ORG na Torze - Clio sport vs. Toyota Celica (super,hiper max)

Michał - Śro 13 Gru, 2006

AMEN
Chciałem zgodzić sie z anjasem. Wiele razy słyszałem ze tym samochodem poprstu trzeba nauczyć sie startować, i wcale nie jest to takie proste. Co do klepania CTS'a VTS'em :) to jednak wydaje mi sie ze ciężko będzie. Fakt, dariano sie scigał z Yarysiem i dostał ale naprawde bardzo mało , mimo ze różnica w mocy obu samochodów jest znacząca na korzyść corolli. A pamiętajmy, ze Dariano ma niezwykłego upokażatora, i dalej najszybsze saxo w klubie ( nie wnikam jak sprawa wyglada z Łukaszem bo sie juz z tym pogubiłem, czasami klepie wszystkich a czasami stożek mu spada i staje w połowie drogi i dzwoni do adasia juz :D ) .
CTS to szybki samochód , moze gorzej ze skręcaniem , ale szybki to on jest.

anjas - Śro 13 Gru, 2006

Na wieki wieków :)

Michał, a kto dostał delikatnie? Upokarzacz Dariano czy Jaryś?

Jak by nie było, nie można porównywać saxolota Dariano do seryjnego saxiaka :D

Anonymous - Śro 13 Gru, 2006

Jaco707 napisał/a:
Zmierzam do tego, że przecież do jazdy na wprost i szybkiego ruszania nie trzeba jakoś super ogarniać auta i praktycznie każdy kierowca potrafi to robić


Marek23 napisał/a:
Dokladnie... Nie zapomne jak jeden uzytkownik CTSa napisal na streetracing.pl, ze tak dopiero po 3 miesiacach dobrze sie ogarnia taka corolle na 400.


I tu sie z Wami nie zgodze. Tzn nie ma watpliwosci ze jazda po winklach wymaga wiecej od kierowcy niz ~400m prostej.

ale na 1/4 tez jest kilka elementow do ogarniecia (czas reakcji, start, zmiana biegow) i nie sadze zeby byle malpa dala rade.

Jaco - bez urazy ale pamietasz swoje pierwsze starty?

Dariano - Śro 13 Gru, 2006

Zgadza sie ja startowalem z jarysiem z 2 lub 3 razy nawet jest to w killach gdzies opisane jak kogos to interesuje. Itak jak michal napisal na 1/4 dostawalem jakies powiedzmy 1/2 samochodu nie bylo tam dokladnie oznaczonej mety a wszystko rozgrywalo sie na ostatnich metrach cwiartki na 1 i 2 jarys wachal moje spaliny na 3 odrabial i sie wyrownywal jak mnie wyprzedzal to mialem zapieta 4 czyli juz po 400 metrach
anjas - Śro 13 Gru, 2006

czyli (teoretycznie) seryjne saxo dostałoby dużo więcej :)
Dariano - Śro 13 Gru, 2006

anjas napisał/a:
Na wieki wieków :)

Michał, a kto dostał delikatnie? Upokarzacz Dariano czy Jaryś?

Jak by nie było, nie można porównywać saxolota Dariano do seryjnego saxiaka :D

Jarysia ts tez nie jest seryjny mowil cos tam ze ma w granicach 200KM po dolocie i czy w ydechu cos mial robione tego nie wiem dolot to pamietam ze napewno.

anjas - Śro 13 Gru, 2006

z tego co wiem ma dolot (po dolocie 193 konie - o jeden koń lepiej od zdrowej serii).
Przed dolotem autko miało niedobory mocy.

Szczerze mówiąc nie rozumiem dlaczego CTS ma taką kiepską opinię. Ten samochód naprawdę nieźle jeździ jak się go ogarnie.

Michał - Śro 13 Gru, 2006

Cytat:

ale na 1/4 tez jest kilka elementow do ogarniecia (czas reakcji, start, zmiana biegow) i nie sadze zeby byle malpa dala rade.


czas reakcj tez jest potrzebny w rajdach, zmiana biegów róznie. Dla mnie 1/4 to zabawa dla dzieci w porównaniu do rajdów. Przeciez wymyslili to amerykanie, a oni nie sa zbyt mądrzy :D

Jaco707 - Śro 13 Gru, 2006

sebson napisał/a:

Jaco - bez urazy ale pamietasz swoje pierwsze starty?


Pamiętam, że jako doświadczony operator puga 106 :) pokazałeś mi jak powinno się nim startować i zaraz po tej lekcji startowałem już tak jak ty. Nauka ruszania zajęłą mi 5 minut, a nauczysz się skręcania w 5 minut?

saxorulez - Śro 13 Gru, 2006

Jaco707 napisał/a:
Nauka ruszania zajęłą mi 5 minut


a jak ruszacie?

Michał - Śro 13 Gru, 2006

gaz na pewne obroty i sprzeglo pusxczasz. Hmmmm. Dopiero po 12 latach startów na 1/4 udało mi sie to osiągnąć. Nie to co rajdy. Raz wsiadłem w malara i naklepałem marka w jego 106
dzik - Śro 13 Gru, 2006

CTS jest szybki, ale potrzeba nim umiec jezdzic. Jak japy projektowali zakres pracy "lifta" wrzucili to do jakiegos madrego systemu razem z przelozeniami skrzynki jednak zapomnieli o danych wkladki miesnej ktora nie potrafi zmieniac biegow w 0,0001s i nie odczytuje obrotow +/- 2rpm

Start w takich wyscigach to podstawa, przeciez dlugosc ciezko odrobic*
Jak sie opanuje start to robimy takie zabawy z ctr'ami np:
http://www.dziki.pl/clio/szymany/

* jak sie nim scigalem 5-tka to bylo fajnie :D

FreeMan - Śro 13 Gru, 2006

Dziku, ten CTR to byl 1.6 :? ?

:520:

Marek23 - Śro 13 Gru, 2006

Michał napisał/a:
gaz na pewne obroty i sprzeglo pusxczasz. Hmmmm. Dopiero po 12 latach startów na 1/4 udało mi sie to osiągnąć. Nie to co rajdy. Raz wsiadłem w malara i naklepałem marka w jego 106


Michal, ugadywalismy sie, ze tego nie rozgadasz... Ja tu probuje sobie wyrobic opinie super drivera, a Ty mnie sprowadzasz na ziemie :D

Dzik, wszystko fajnie...
Jezdzilem CTRem i CTSem. W serii Honda jest szybsza na 400 i nic tu sie nie wymysli. Mowie o samochodach, a nie o kierowcach ktorzy w nich siedza. Na kretym to corolli wogole nie komentuje.

Opanowac start danym autem to chocby gora jeden dzien, jak ktos ma problemy z koordynacja.

dzik - Śro 13 Gru, 2006

FreeMan napisał/a:
Dziku, ten CTR to byl 1.6 :? ?


He he, wyobraz sobie ze w dodatku jakis treningowy to byl, goly w srodku :)

Co do cts'a i ctr'a byla dyskusja, Yarys sie scigal. Szly rowno, czasami z lekka przewaga ctr'a, ale naprawde symboliczna.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group