podobno najlepiej, bazę od t300, wienieć i koło kierownicy ze stałymi łopatkami od t500 (w t300 kręcą sie z kierownicą) i pedały T3PA-PRO, czy jakos tak, bo sa lepsze niż w t500.
czyli kombinacja bez sensu, ale taką mieszanke polecają w internetach
a wszystko to zamknie sie w kasie za jaka mozna kupic solidne auto do upalania Janusz - Śro 26 Paź, 2016 nie to jeszcze nie, bo wychodzi +- 2kpln... ale do tego mogą dojść akcesoryjne kierownice do GT3, F1 it , a potem wkraczają produkty fanateca, i tu już sie robi grubo, pedały na hydraulice, ręczny na hydraulice itp do tego akcesoryjne kierownice do GT3, F1 itp
ale za to dzwony sa tańsze można rolować do woli PiTT - Śro 26 Paź, 2016 troche tak jak z googlami VR
mozna niby wydac hajs i ogladac pornosy na tym, ale rownie dobrze mozna isc do agentury i dobrze poruchac
*nie mówię o sobie, tylko takie przemyślenia DeeS - Śro 26 Paź, 2016
PiTT napisał/a:
Janusz napisał/a:
Cytat:
T300/T500 planuję zakupić. ( alcantara edition )
podobno najlepiej, bazę od t300, wienieć i koło kierownicy ze stałymi łopatkami od t500 (w t300 kręcą sie z kierownicą) i pedały T3PA-PRO, czy jakos tak, bo sa lepsze niż w t500.
czyli kombinacja bez sensu, ale taką mieszanke polecają w internetach
a wszystko to zamknie sie w kasie za jaka mozna kupic solidne auto do upalania
Zalezy co kto lubi. Ja wole lopatki mieć przy kierownicy które nie są na stałe. Pedały w T500 to wlasnie są te t3pa-pro w t300 alcantara są t3pa ( też niezle) .Janusz - Śro 26 Paź, 2016
DeeS napisał/a:
T500 to wlasnie są te t3pa-pro
właśnie podobno nie, pedały z t500 a t3pa-pro wyglądaja tak samo, ale te t3pa-pro maja jakiś dodatkowy mod przez co jest inna praca hamulca a w tych z t500 tego nie ma. Te z t300 w wersji alcantara, też maja ten mod, ale są plastikowe a nie stalowe. (tak czytałem bo ostatnio zagłebiałem sie w temat)
łopatki przy kierze są dobre przy 540 stopniach, przy 900 robi się zamieszanie i wtedy lepiej mieć na stałe przy kierownicy. No i kierownica w t300 jest mniejsza.
ale to wszystko sa drobne różnice, i jak wszędzie, bardziej liczy się czas spędzony przed kompem.
Ja dopoki nie spróbowałem bezpośrednio po sobie thrustmastera nie widziałem różnicy miedzy logitechem (oczywiście poza jakością i solidnością wykonania no i pedałami), dopiero jak miałem w domu oba ustrojstwa to sie okazało że faktycznie jest róznica w FFB i nie chodzi tu o siłę, bo nawet w g25 nie jeździ sie na maksymalnych ustawieniach.PiTT - Śro 26 Paź, 2016 znalazlem oferte na t300rs ze stojakiem za 1100zl
oferta dobra, cholera tylko wie czy roczna kiera uzywana podobno 2x w miesiacu moze juz byc zajechana czy nie...
normalnie trzeba 1700 dac za taki zestawJanusz - Śro 26 Paź, 2016 tak, zdarzaja sie takie oferty na olx i allegro czasem, kiedyś ktos t500 za okoły tysiaka sprzedawał, a ostatnio t300 na licytacji poszło za 660 zł
ale tak standardowo za t300 w używce koło tysiaka trzeba dać, tyle ze tam pedały sa lipne... chyba ze w wersji alcantara
a tu porównanie Poznania w grze nawet trawa bardziej zielona
DeeS - Czw 27 Paź, 2016 ZA 890 widziałem na gwaranacji 12 miesiecy.
Tylko że to jest zwykła t300rs z plastikowymi pedałami.Ekonomista - Czw 27 Paź, 2016 Ja kupiłem od stf kierownice i jestem mega zadowolony. Dzięki stf wszystko działa tak jak powinno!
Wcześniej miałem DFP, G27 i w sumie 3 lata przerwy od grania.
Kupiłem jeszcze wczoraj shifter th8a za 600zł nówkę i od 18 do 2 w nocy jeździłem Fakt grałem tylko w GT6, bo mam ps3, ale Nurburg robi robotę fantastycznie.
Alcantara super, przyjemna, aż nie chce się zakładać rękawiczek + kierownica ma 30cm co z shifterem tworzy wspaniała realistyczną atmosferę.
W sumie zestaw wyszedł mnie tyle co zwykle jeden wypad na Ułęż BMW...Stf - Czw 27 Paź, 2016 ja sprzedawałem t300rs alcantara ferrari edition. pedalsy z gumowym modem - większy opór. kiera bardzo ok. precyzja w jeździe na wprost ok. zamsz lux leży w dłoni.
moim zdaniem to najlepszy zestaw na rynku w cenie do 2kpln. nowy kosztuje coś pod 1,8-1,9k i nie mylić ze zwykłą t300 z pedalierą bez sprzęgła.PiTT - Czw 27 Paź, 2016 to moze opyla sie kupic od razu t500rs?Ekonomista - Czw 27 Paź, 2016 Stf, a właśnie ta guma za pedałem hamulca w twoich pedałach to jakiś mod? Daje lepsze wyczucie granicy hamowania czy jak?Stf - Czw 27 Paź, 2016
PiTT napisał/a:
to moze opyla sie kupic od razu t500rs?
t300rs w tej opcji z pedalierą ze sprzęgłem podobno jest lepszą opcją niż t500. kiera ma lepszą precyzję i silniki działają lepiej (nowsze). to opinia osób które jeździły na obu.
apropos modyfikacji - tak. to ta guma która powoduje że jest opór przy hamowaniu i trzeba dobrze się zapierać (oczywiście zależnie od skalibrowania w sofcie). ja miałem tak że dopiero mocne zaparcie się umożliwiało uzyskanie 100%.DeeS - Czw 27 Paź, 2016
Stf napisał/a:
ja sprzedawałem t300rs alcantara ferrari edition. pedalsy z gumowym modem - większy opór. kiera bardzo ok. precyzja w jeździe na wprost ok. zamsz lux leży w dłoni.
moim zdaniem to najlepszy zestaw na rynku w cenie do 2kpln. nowy kosztuje coś pod 1,8-1,9k i nie mylić ze zwykłą t300 z pedalierą bez sprzęgła.
kiedy to sprzedawałes ? Było na olx ?Stf - Pią 28 Paź, 2016
DeeS napisał/a:
Stf napisał/a:
ja sprzedawałem t300rs alcantara ferrari edition. pedalsy z gumowym modem - większy opór. kiera bardzo ok. precyzja w jeździe na wprost ok. zamsz lux leży w dłoni.
moim zdaniem to najlepszy zestaw na rynku w cenie do 2kpln. nowy kosztuje coś pod 1,8-1,9k i nie mylić ze zwykłą t300 z pedalierą bez sprzęgła.