To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Sprzedam/Kupie/ZakupyGrupowe - Civic 2.2 VIII

Bonczek - Śro 01 Kwi, 2015

Kamil za ile sprzedałes jeżeli to nie tajemnica?
Wyszło podczas oględzin coś o czym nie pisałeś w ogłoszeniu (pomijając historie gnoma z autowestu)?

Kamill - Śro 01 Kwi, 2015

Bonczek napisał/a:
Kamil za ile sprzedałes jeżeli to nie tajemnica?
Wyszło podczas oględzin coś o czym nie pisałeś w ogłoszeniu (pomijając historie gnoma z autowestu)?

Wziąłem 38500, chciałem 40k, ale jak wyszlo z belka zszedłem na 39. 38 to było moje minimum, bo wiem ze bym wziął więcej, tylko trzeba bylo czekać na klienta.
Wyszła tylko ta belka, możliwe ze przy uszkodzeniu zderzaka się wygięła.
Opony zima do wymiany już raczej, lato pierwszy montaż były więc 2008r. ale bieżnika bardzo dużo, więc to jak już ktoś chciał.
O wszystkim klient wiedział, ze zderzak przód lakierowany i ze błotnik tył (rant) tu tez powiedzieli ze 500 na czujniku to w huj szpachli, a mam zdjęcia które mu wysyłałem i to wygląda jak by ktoś wózkiem sklepowym się otarł, ja chyba bym tego nawet nie robił.

Bonczek - Śro 01 Kwi, 2015

Git!
Jakarti - Czw 02 Kwi, 2015

Kamill,
nawiazujac do wczorajszego zartu ze Cie z forum za glupie zarty wyjebiemy to w sumie dobrze sie na kibelku czytalo :) ))

Gratulacje sprzedazy

Kamill - Czw 02 Kwi, 2015

Dzięki ;)
Wracając do samego auta. To oprocz bardzo duzej przestrzeni w środku to niczym nie zachwyca. Dalem mu trochę czasu żeby się przyzwyczaić, ale nic to nie dało. W aso tylko potwierdzili moje przekonanie że auto jest mega twarde i przy tym ma bardzo nieprzyjemną prace zawieszenia przy jeździe po nierównościach. Podobno pomaga wsadzenie 16". Za to podobno nowy cif który ma tą samą plyte ma inaczej zestrojone zawieszenie i nim na 17 można iść po dziurach i nie słychać w kabinie tego odgłosu walenia młotem w podłogę. Możliwe ze w dieslach z racji duzo cięższego silnika jest to jeszcze bardziej dokuczliwe.
Kolej a rzecz silnik. Typowy kapelusz. Jeżeli miał bym nim jeździć to tylko fmic plus soft. Silnik dusi sie juz przy +10 i czuć że gorzej jedzie. Powiedzmy przy tych -5 jest tak znośnie do przyjęcia im cieplej tym gorzej. Zmniejsza się zakres użytecznych obrotów. Mimo gorszej pracy to 1.9 tdi ten co miałem w ibizie bije na głowę to 2.2 jeżeli chodzi o przyjemność z jazdy. Silnik hondy przy probie szybszej jazdy czy kręcenia po obrotach robi to z taką chęcią i odgłosami jak świnia prowadzona do rzeźnika. Po kilku przyspieszeniach odechciewa się używania gazu w tym aucie, silnik mówi przez swone zachowanie "nie rob mi tego". Mity powtarzane o tym ze japonczyk lubi obroty i jak slysze to u kazdego mechanika o moim 2.2 to mi się flaki przewracają bo taki wąski zakres obrotów to miałem kiedys w touranie 1.9 105km, ale nawet tamten się wyżej kręcił niż honda.
Plusem może być fajny uklad kierowniczy. Za to sporym minusem mega ale to mega duża średnica zawracania. Nie da sie tym autem zmieścić nigdzie. Duzo zwinniejszy jest ten w211 i spokojnie nawinę nim na węższej ulicy niz civikiem.
Mimo tego ze auto jest w miare nowe i w bogatej wersji i sprawia wrażenie naładowanego gadgetami to oprócz tych wyświetlaczy nic tam nie ma. Bezużyteczny tryb swiateł auto ktorego nie można w polsce uzywac bo w dzień gasi światła. Samo ściemniające sie wyświetlacze deski które dzialaja tylko w trybie świateł auto i bezsensowne odpalanie z przycisku. Wiecie jak działa. Trzeba wlozyc kluczyk, przekręcić go do końca i wcisnąć przycisk ;) .
Fajny bajer to składane do góry siedziska kanapy oraz bardzo duza przestrzeń dla wszystkich 4 pasażerów.
Btw amortyzatory od klapy siadają w kazdym egzemplarzu. U mnie trzeba bylo ręcznie podnosić ręką, jak szli oglądać podłogę w bagażniku, to od razu we dwóch żeby jeden trzymał klapę, a jeszcze nie wiedzieli ja to u mnie działą. Składanie lusterek to samo. W serwisie przyszły 3 osoby zobaczyć jak u mnie działają bo nikt nie dowierzał. Ja sobie przelutowałem uklad który tym steruje dlatego działały ;) .
Bardzo niski zderzak połączony z listwami na błotnikach. Wystarczy zahaczyć dokładką a zderzak i listwy na błotniku wyskakują z zaczepów i wiszą sobie obok auta.
Do tego mimo średniej jakości plastików i spasowania, ceny części w aso zabijają, na rynku wtórnym bardzo słabo dostępne (do ibizy wszystko kupowałem w aso nawet rozrząd, plastiki zderzaka) . Grill 1500, zaślepka haka 2x3cm 150zł, plyta pod silnik 1500.
Wszystko bym przeżył i jest do ogarnięcia gdyby nie silnik kapec i zawias hardcore ;)
W porównaniu do e36 to na utwardzonym bilu było przyjemniej niż w cifie, moze ciut mozniej rzucało na drobnych nierownościach, ale na tych większych wybierał duzo ciszej i przyjemniej, sprężyście, a nie jeb jeb jeb, hmm połamałem felgę? czy to tylko zawias w civiku zapracował.

Rasputin - Czw 02 Kwi, 2015

Idę się zesrać :rotfl:
Cartoon - Czw 02 Kwi, 2015

pierwszą litanię przeczytałem, drugą obskoczę po obiedzie
Chloru - Czw 02 Kwi, 2015

Rasputin napisał/a:
Idę się zesrać :rotfl:


Szejk? :devil:

Qukie - Czw 02 Kwi, 2015

że tez Ci się chciało 3 godziny te posty pisać po tym jak już 7 godzin sprzedawałeś :>
Rasputin - Czw 02 Kwi, 2015


Kamill - Czw 02 Kwi, 2015

W przerwie na reklamę naklepałem na komórce :lol2:
#send from motoG :)

Bonczek - Czw 02 Kwi, 2015

Jaka miałeś Ibizę? Bo Beata miała wersje 5d z 1.2tsi i tez mamy trochę doświadczeń. Nie chce bronić Civica (w diesel'u juz w ogóle) ale zbastuj z ta Ibiza :faja:
Kamill - Czw 02 Kwi, 2015

Ibiza tez byla twarda bo to FR. Ale przynajmniej zapierdalała ;)
Bonczek - Pią 03 Kwi, 2015

Na pewno nie z seryjnym 1,9 ;) a jeżeli wchodzimy podlubane diesle to 2.2 i to w Acco mocno dawał radę po modach w "Krematorze" ;)
Kamill - Pią 03 Kwi, 2015

A no własnie to kolejna rzecz. Sprzeglo po mocnym sofcie zaczyna sie slizgac, jestem w stanie w to uwierzyc bo w 3 os z bagazem na 3cim biegu przy pedale w podlodze potrafilo sie u mnie delikatnie uśliznąć ;) . Bardzo brakuje w tym silniku dużego coolera. Mysle ze auto jest rozwojowe. Natomiast w serii jest slabo. BTW mozliwe ze accord ma inny cooler, albo inaczej umieszczony w zderzaku bo w civiku schowany jest za halogenem tak ze nie ma sznsy go zobaczyc bez zdejmowania zderzaka. Accord ma tez mocniejsze sprzeglo bo wlasnie kto robi soft zaraz wrzuca sprzeglo z accorda po jakiś tam przeróbkach.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group