To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - Moto nowości, plotki, ploteczki

M - Nie 16 Wrz, 2012

1.5 177 koni to żaden downsizing - przynajmniej żadne novum...
Anonymous - Nie 16 Wrz, 2012

M napisał/a:
1.5 177 koni to żaden downsizing - przynajmniej żadne novum...


Poprzednio byly 4 cyl teraz sa 3... Jak to nie jest downsizing to co? :ble:

M - Nie 16 Wrz, 2012

AleX_R53 napisał/a:
M napisał/a:
1.5 177 koni to żaden downsizing - przynajmniej żadne novum...


Poprzednio byly 4 cyl teraz sa 3... Jak to nie jest downsizing to co? :ble:

No tak ja mam 1.6 170koni - jeden cylinder ma 0,4l poj. a tutaj jeden ma 0,5 tylko jest ich mniej. To jest bardziej obniżanie kosztów produkcji przez mniejszą ilość elementów do wyprodukowania. Pojemność i moment i tak są subsytuowane doładowaniem - ważna jest tutaj poruszana już kwestia wytrzymałości tego - czy po gwarancji będzie tak samo dobre.

B-Rey - Nie 16 Wrz, 2012

M napisał/a:
ważna jest tutaj poruszana już kwestia wytrzymałości tego - czy po gwarancji będzie tak samo dobre.


Otóż to! Wiem że BMW to nie Renault ale jak byliśmy w salonie z tatą obmacać poliftowego Megane III to zapytałem się o ten nowy silnik 1.2 tce. Gość od razu odradził nam pakować się w nowy 1.2 tce 115 który jeszcze w Polsce nie jest dostępny.

Druga kwestia wpływająca na trwałość takiej jednostki to jej wysilenie. Osobiście jestem ciekawy ile pompują sprężarki w takim 1.2 tce lub 1.0 eco boost.

PS: W nowym Clio od nowego roku ma się pojawić 1.2 tce 120 o_O

anjas - Nie 16 Wrz, 2012

rasta napisał/a:
wpakowalem dwa komplety opon z felgami, stolik, dwa krzeselka, walizke z narzedziamo, duza zabe



roj - Nie 16 Wrz, 2012

M napisał/a:
czy po gwarancji będzie tak samo dobre.

opinie o silniku VW tego m.in w sirocco są takie, że nawet na gwarancji już nie daje rady :D ale nie wiem, nie miałem.

NBL - Pon 17 Wrz, 2012

Jeszcze trochę i będą silniki dwu-cylindrowe bi-turbo o pojemności 0,8Litra o mocy 100bhp...

no brak słów czasem no ale co tu dużo mówić, świat idzie w tym kierunku że auto w momencie
wyjazdu z salony będzie "żyło" max 10 lat... potem na żyletki, tak jest teraz ze wszystkim
łącznie z Telewizorami, telefonami, lodówkami, pralkami itp... tylko że te jeszcze szybciej padają :wall:

anjas - Pon 17 Wrz, 2012

Szok! Tata kupe!


kamil - Pon 17 Wrz, 2012

NBL napisał/a:
Jeszcze trochę i będą silniki dwu-cylindrowe bi-turbo o pojemności 0,8Litra o mocy 100bhp...


Dużo się nie przestrzeliłeś...już jest dwucylindrowiec fiata z turbiną o mocy 100 KM. Jedynie pojemność to 0,9 l

Maciusiowy - Pon 17 Wrz, 2012

...nazywa się twin-air
NBL - Pon 17 Wrz, 2012

Już widzę te piękne dwu tonowe BMW z silnikiem 1.4 :rotfl: ECO SUPER TURBO

nie no fajnie, że w tym kierunku to zmierza gdy benzynka kosztuje niemalże 6 zł xD

MoRToN - Pon 17 Wrz, 2012

roj napisał/a:
M napisał/a:
czy po gwarancji będzie tak samo dobre.

opinie o silniku VW tego m.in w sirocco są takie, że nawet na gwarancji już nie daje rady :D ale nie wiem, nie miałem.


Nom w 1.4 tsi tłoki pękały :rotfl: Poza tą drobną usterka silnik rewelacja, jak wszystkie tsi z resztą. Jak te małe motory u innyh producentów tak samo będa pracowały to rewelacja. Taka 500tka z małym turbo mistrz na miasto.

Shymek - Pon 17 Wrz, 2012

B-Rey napisał/a:

Otóż to! Wiem że BMW to nie Renault ale jak byliśmy w salonie z tatą obmacać poliftowego Megane III to zapytałem się o ten nowy silnik 1.2 tce. Gość od razu odradził nam pakować się w nowy 1.2 tce 115 który jeszcze w Polsce nie jest dostępny


Po porstu jako dobry sprzedawca chciał wam wcisnać 1/6 n/a których już nie produkują a stoją jeszcze na placu i trzeba je opchnać :rotfl:

Mam kilku znajomych co zdłubało 1,2TCE w clio na 130KM i jakoś dają radę ;)
Tam jest soft turbo - doładowanie 0,5 bara do 0,6 bara w peaku

Anonymous - Pon 17 Wrz, 2012

debeściakiem jest nowy merc s-klase z dizlem 2,1 :wall:
Bart - Pon 17 Wrz, 2012

Ta eSka to akurat dobra sprawa. Silnik jest całkiem przyzwoity (montują go teraz do prawie wszystkich osobowych merców łącznie z SLK, ML i Sprinterem), mocy ma niemało (204KM), więc napędza S-klassę całkiem godnie paląc przy tym naprawdę niedużo.
Dla kogoś kto nie oczekuje wgniatania w fotel przy każdej okazji, a chce luksusowy samochód w trasę - jak znalazł.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group