Teraz jeszcze jedno, policz sobie ile kosztuje trening to bedziesz wiedzial dlaczego zawodnicy wola jechac na rajd bez treningu niz na trening i pozniej nie miec na rajd
to do mnie przemawia.
Powinienes pum w takim razie sam zaczac sie scigac w rpp i tyle.106 - Pon 02 Kwi, 2012 jakby kogos interesowalo to zapoznanie na swidnickim mozna sobie rozlozyc
na 2 dni.... np. 2 przejazdy w piatek i 1 w sobote... byle zmiescic sie w czasie
i dopuszczonej liczbie przejazdow.
zglaszajac sie przez zgloszenia.pzm.pl karta OA generuje sie tylko dla organizatora
i otrzymuje sie ja dopiero na odbiorze.
Powinienes pum w takim razie sam zaczac sie scigac w rpp i tyle.
za mało umiem i nie mam pieniędzy.
na lotnisku ciężej wydzwonić, a koszty są pewnie z 10 razy mniejsze. planuje uderzyć w wpp w przyszłości. póki co się uczę.anjas - Pon 02 Kwi, 2012
pumfkp napisał/a:
wpp
Wielki Pokaz Penisów?
Jakie są nagrody, bo może i ja bym w to wszedł. Kurioza bywają doceniane pum - Pon 02 Kwi, 2012
anjas napisał/a:
Jakie są nagrody, bo może i ja bym w to wszedł. Kurioza bywają doceniane
uścisk ręki kubasa Bart - Pon 02 Kwi, 2012
pumfkp napisał/a:
anjas napisał/a:
Jakie są nagrody, bo może i ja bym w to wszedł. Kurioza bywają doceniane
uścisk ręką kutasa
to może być bolesne Marek23 - Pon 02 Kwi, 2012 Panowie, tak se licze koszty do RPP, ile wydam na:
- dwa fotele z aktualnym homo (moje przepadło)
- to samo z pasami
- kask z hansem i centralka Stilo (poleca się tą firmę, w sensiie,że super w nich słychać)
Pomijam akcję ze skrzynią, bo na full serii to tam nie mam co szukać.
Pytam, bo nie wiem czy nie pojechać sobie pare rajdów 3L na razie, gdzie auto mam gotowe do startu.Bad-i - Pon 02 Kwi, 2012 Kask, pasy, fotel to zależy. Ale centralne kup w Łodziqbus - Pon 02 Kwi, 2012 2000 za wersje bida pasów i foteli... w góre to nieograniczone.Mick - Pon 02 Kwi, 2012 Maras w podpisie masz mój numer i mail.
Jak chcesz to Ci zrobie wycene na każde jakie są i w wersji mega bida i ciut lepiej aż po top
Qba jest zadowolony z setupu, który jest w Hondzie, więc Tobie też by leżał, albo ciut uboższa wersja też będzie ok.Przem_106 - Pon 02 Kwi, 2012 Juz gdzies to pisałem, ze zazdroszcze wam tych RSMSL. Tak własnie powinno byc w RPP.
I na twoim miejscu Marek bym to jechał, choc widac, ze konkurencja jest coraz silniejsza i wyscig zbrojen nie unikniony.
Jesli okazjonalne starty w RPP, to Kup nowe fotele, pasy i kask, a swoje przeterminowane sprzedaj. Wyjdzie, ze do całosci będziesz musiał dopłacic 1000-1200zł, a więc nie tak tragicznie. Przy okazjonalnych startach Hansa bym poprostu wypozyczał.
Mysle, ze jak nie w 2013, to napewno w 2014 RPP upadnie, byle by HANSOW nie wymyslili do RD3L qbus - Pon 02 Kwi, 2012
Cytat:
Qba jest zadowolony z setupu, który jest w Hondzie, więc Tobie też by leżał, albo ciut uboższa wersja też będzie ok.
Taka wersja jest mega wypas ;]
Jeśli ktoś przymierza sie do zakupu pasów i Hansa to brac tylko pasy pod Hansa, kolosalna roznica w łatwości użytkowania oraz w wygodzie, minusem jest to że wtedy zawsze musimy jeździć z Hansem.Marek23 - Pon 02 Kwi, 2012 Tzn, ja na na pewno chcę pojechać Barbórkę Cieszyńską, z resztą nie wiem. Chcę jechać rajd Mikołówski w 3L, potem zobaczymy.
Mick, ok, napiszę potem PW w sprawie sprzętu. A jak się jeździ z HANSem? Trzeba się przyzwyczaić do tego,że głowy za bardzo nie można obracać,itd?Bad-i - Pon 02 Kwi, 2012
Przem_106 napisał/a:
Mysle, ze jak nie w 2013, to napewno w 2014 RPP upadnie, byle by HANSOW nie wymyslili do RD3L
a ja mysle ze takiej opcji nie bedzieCHRZANEK - Pon 02 Kwi, 2012
Marek23 napisał/a:
Panowie, tak se licze koszty do RPP, ile wydam na:
- dwa fotele z aktualnym homo (moje przepadło)
- to samo z pasami
- kask z hansem i centralka Stilo (poleca się tą firmę, w sensiie,że super w nich słychać)
Tylko szukając oszczędności nie daj się skusić na Sparko Sprinty (takie najtańsze fotele Sparco) lub analogiczne kubły innych firm.
Są okropnie niewygodne.
Brałbym Bimarco + pasy RRS.
Co do centralki to słyszałem że stilo niezłe, ale chyba kazdy zestaw z duzymi "słuchafonami" powinien być OK bo dobrze izoluje hałas z zewnątrz.