Ryba - Czw 12 Sty, 2012 Rasta, ja widzę różnice między innym olejem jaki był wcześniej zalany u mnie a 300V Competition którego leje od zawsze.
Znacznie niższa temperatura oleju - wskazówka po wymianie z NIEWIADOMO jakiego oleju, przy ciągłym 150km/h jest 2-3mm niżej.Vlodarsky - Pią 13 Sty, 2012 Firma Zytec http://www.zytekmotorsport.co.uk zrobiła test oleju Millers Oils Motorsport NT i na hamowni wyszło 1% więcej mocy w stosunku do oleju wyczynowego innej firmy.
Będziemy mieli swój test to napiszę jak to wygląda na naszym podwórku.M - Pią 13 Sty, 2012 Był taki test hamerykański gdzie był kawałek metalu i próbowali wyrwać z niego materiał szlifem - czasem dziura była wielka a najlepszy olej w ogole nie pozwolił nić wyrwać kubas - Nie 15 Sty, 2012
Vlodarsky napisał/a:
Firma Zytec http://www.zytekmotorsport.co.uk zrobiła test oleju Millers Oils Motorsport NT i na hamowni wyszło 1% więcej mocy w stosunku do oleju wyczynowego innej firmy.
Będziemy mieli swój test to napiszę jak to wygląda na naszym podwórku.
1% to się nie mieści przypadkiem w granicach błędu hamowni ?rasta - Nie 15 Sty, 2012 Dlam nei to i 5% się meiści w granicach błedu, wystarczy że mocniej zepniesz fure na rolkach i już masz inny wynik itd. itp. ale lepiej nich Minac się wypowie KarQ - Nie 15 Sty, 2012
rasta napisał/a:
Dlam nei to i 5% się meiści
Emeryt włamał się Raście na konto.Vlodarsky - Nie 15 Sty, 2012
kubas napisał/a:
1% to się nie mieści przypadkiem w granicach błędu hamowni ?
Cytat:
Dlam nei to i 5% się meiści w granicach błedu, wystarczy że mocniej zepniesz fure na rolkach i już masz inny wynik itd. itp. ale lepiej nich Minac się wypowie
kubas, rasta - pewnie tak jest - będzie jeszcze wiele takich testów z różnych strona świata i jeśli w każdym będzie parę % lepiej to będziemy mogli twierdzić, że nie ma aż takich zbiegów okoliczności i, że ten olej ma sens. Ja na razie opieram się na testach producenta i wynikach badań jakie wpadają mi w ręce.
Nie wiem czy wiesz Raściak ale w Kia Picanto Cup gdzie nie można było dłubać motoru niektórzy zawodnicy zamawiają oleje z lepkością 0W20 z gamy Motorsport żeby mieć choć trochę przewagi nad konkurencją.CHRZANEK - Nie 15 Sty, 2012
Vlodarsky napisał/a:
niektórzy zawodnicy zamawiają oleje z lepkością 0W20 z gamy Motorsport żeby mieć choć trochę przewagi nad konkurencją.
To prawda - taka woda nie olej
Kiedyś najrzadszy był olej konkurencyjnej firmy o symbolu SLX ale to dawne czasy.Jaco - Nie 15 Sty, 2012
rasta napisał/a:
Ja tam nie czuję różnicy pomiędzy minerałem za 10 pln, a Motulem 300V.
Pewnie dlatego, że nawet niektóre rodzaje ojeju " HIPOL" mają takie same specyfikacje techniczne jak jakiś tam Motul trochę szukania i grzebania jest, ale można to sobie sprawdzić i porównać specyfikacje różnych olejów...
Vlodarsky napisał/a:
Nie wiem czy wiesz Raściak ale w Kia Picanto Cup gdzie nie można było dłubać motoru niektórzy zawodnicy zamawiają oleje z lepkością 0W20 z gamy Motorsport żeby mieć choć trochę przewagi nad konkurencją.
w polskich pucharach wyścigowych, to ludzie robili WSZYSTKO co tylko mogli, żeby coś ugrać
Ogólnie, to raczej ciężko odczuć zmianę oleju na dupohamowni, szybciej chyba zadziała autosugestia... wyniki widać dopiero bo rozebraniu silnika, co nie zmienia faktu, że lepiej do silnika, który dostaje od czasu do czasu po dupie kupić porządny olej M - Nie 15 Sty, 2012 Ja myslac o najlepszym oleju rozumiem to jako najwieksza wytrzymalosc silnika przy np obciazeniach wyscigowych
W kazdym razie polecam oleje od Marka CHRZANEK - Nie 15 Sty, 2012
M napisał/a:
Ja myslac o najlepszym oleju rozumiem to jako najwieksza wytrzymalosc silnika przy np obciazeniach wyscigowych
Tak, ale to troche tak jak z oponami.
W dyscyplinach o jednostajnym obciążeniu i niedługich dystansach mozna sobie pozwolić na olej typu "woda", np wyścigi górskie, sprinty itp.
W wyścigach długodystansowych czy rajdach raczej stosuje się oleje gęstsze z wysoką drugą wartością np 10W50 czy 20W60.
A Raściak to ma w Morsie takie temperatury że i Hipol by się rozgrzał i rozrzedził M - Pon 16 Sty, 2012 Temat posprzątany.Vlodarsky - Pon 16 Sty, 2012 Dzięki Maciek.Vlodarsky - Sob 21 Sty, 2012
Odpowiadając na zapotrzebowanie naszych stałych klientów, którzy jak się okazuje nie tylko upalają evo, sti, gti, vts, gti-r, vti i jeżdżą do pracy nudnymi kombi, ale również użytkują wiertarki na dwóch kołach i potrzebują oleju który sprawi, że o silnik mogą być spokojni prezentujemy nową zakładkę na www. racing-oils.pl "OLEJE DO MOTOCYKLI" Na początek najbardziej popularny olej z gamy motorsport ZFS 10W40 - w miarę waszego zapotrzebowania asortyment będzie się powiększał ! zapraszam do przeczytania info o nowym produkcie na naszej stronie.
Mmmm! Goddamn, Vłodek! This is some serious gourmet shit! Usually, i would be happy with some freeze-dried Taster's Choice right, but he springs this serious GOURMET shit on me! What flavor is this?