To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Wydech

Przem_106 - Wto 17 Lis, 2009

W WRC z grudnia 2005 jest opis jak w pucharowce uzyskano 20 koni wiecej i jest napisane:
"Dzieki dosc prostym zabiegom, min zmieniono oprogramowanie komputera, sportowe wałki oraz kolektor wydechowy. Jedna z dwoch sond lambda została zlikwidowana, a seryjny katalizator zostal zastapiony sportowym. Zniknął ostatni z tłumikow. Zmieniono rowniez dolot"

martin.h - Wto 17 Lis, 2009

jarek-malopolsk napisał/a:
Jaka cena za taką przyjemność ?? :>


Każdy ślusarz zrobi Ci coś takiego za grosze.

jarek-malopolska - Wto 17 Lis, 2009

Przem_106 napisał/a:
Jedna z dwoch sond lambda została zlikwidowana

I to juz wyjaśnia dlaczego nie mogłem odnaleźć drugiej sondy na zdjęciach wydechu ;D
Wobec tego spróbuję zastosować "kieszeń" a jak będzie błąd to będę kombinował...

GeKo - Wto 17 Lis, 2009

To co podał Martin.h w przypadku clio się nie sprawdziło, wywalało błędy. Możesz sobie zobaczyć u mnie w pimpie jak to wyglądało. Następnie obciąłem tą rurkę zaspawałem z jednej strony i podwiesiłem pod autem. Od tej pory check'a nie wywala choć komputery zczytując błędy znajdują błąd sondy czasami.
jarek-malopolska - Śro 18 Lis, 2009

nie mam dostępu do pimp-a.... ale możesz foto wkleić do teamtu
Janusz - Śro 18 Lis, 2009

geko a ph I ma druga sondę?? i czy zastąpienie kata (zakładając ze kat jest sprawny) rurka coś daje, czy bez dalszej przeróbki wydechu szkoda zachodu??
GeKo - Śro 18 Lis, 2009

Niektóre ph1 z końca produkcji miały 2 sondę.
Janusz napisał/a:
czy zastąpienie kata (zakładając ze kat jest sprawny) rurka coś daje

Ja tak miałem długi okres czasu i od razu poczułem różnice ale też dolot zmieniłem z takiego gówna małego na duży. wg brytoli jakieś 4KM po wywaleniu kata.

Obszerny temat na www.readyforthetrack.co.uk blog gośćia z YOzzy

Janusz - Śro 18 Lis, 2009

GeKo napisał/a:
wg brytoli jakieś 4KM po wywaleniu kata.


ja tam jakoś tym ich wirtualnym koniom nie wierze ;p ale skoro coś daje a nic nie zabiera to muszę to przemyslec....... bo chyba wtedy reszta komorówek szybciej siada ;/

M - Śro 18 Lis, 2009

Dlaczego brytyjskie konie są takie "fake" ?
GeKo - Śro 18 Lis, 2009

eM napisał/a:
Dlaczego brytyjskie konie są takie "fake" ?

Może po to żeby biznes się lepiej kręcił :D
Janusz napisał/a:
bo chyba wtedy reszta kolorówek szybciej siada

O so chozi...?

Janusz - Śro 18 Lis, 2009

GeKo napisał/a:
Janusz napisał/a:
bo chyba wtedy reszta kolorówek szybciej siada

O so chozi...?



fuck o komorówki mi oczywiście chodziło, ale słownik mozilli nie zna tego słowa i zmienił na kolorówki :D

GeKo - Śro 18 Lis, 2009

Janusz napisał/a:
bo chyba wtedy reszta komorówek szybciej siada

Pierwsze słyszę ,ale kto wie.

leon - Śro 18 Lis, 2009

jest tylko problem taki ze decat to rowniez duzo wiecej dB
ja sie caly czas nosze z tym zeby poza programem zrobic tez decat lub przynajmniej jakis sportcat ale u mnie moze przez to byc juz mega glosno inside

Anonymous - Czw 19 Lis, 2009

To rozwiązanie z oddaleniem sondy jak na zdjęciu wyżej nie sprawdza się w niektórych autach - w civicu szwagra notorycznie wywala check...

Co do kata o większym przepływie pewnie bym o tym pomyślał w samochodzie nowszym jak clio sport... Taki kat ma bardzo dobrą przepustowość (ostatnio w MG Motorsport robili cały wydech do FR'a kolegi i sprawdzali z sportkatem i bez i wyszlo praktycznie tyle samo kunia).

M - Czw 19 Lis, 2009

w civicu sondę można wyłączyć w ecu


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group