To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Sprzedam/Kupie/ZakupyGrupowe - Dylemat przy zakupie nowego auta z grupy VAG

anjas - Sob 19 Wrz, 2015

kaziu1985pn napisał/a:
Realnie patrząc pewnie wersja bieda. Fabia w takiej konfiguracji kosztuje 3razy taniej.


więc po co przepłacać? :rotfl:

kaziu1985pn - Sob 19 Wrz, 2015

za biedne x3 z psującym się rozrządem tak :D
PiTT - Sob 19 Wrz, 2015

Marek23 napisał/a:
matt napisał/a:
Po jeździe Markową23 też się jaram Skodą :rotfl:

Po latach błądzenia zrozumiałem 2 rzeczy, w rajdówce najważniejsze jest zawieszenie a w aucie drogowym moc silnika.

mala uwaga dot. auta do wozenia dupy
jesli jezdzisz sam + ew. z pasazerka to jak najbardziej liczy sie moc
jak wieziesz juz foteliki to powtarza sie zasada z rajdowki ;)
wez na betonie przewiez 2 mlodych pasazerow, zapewniam Cie ze odechce Ci sie dalszej jazdy po kilku kilometrach :D

dzisiaj pojezdzilem nowa C5, tak dla porownania z poprzednimi furami
absolutnie nie mam zamiaru oceniac jak sie zbiera albo sklada w zakretach... po prostu jazda po wybojach, nierownosciach i typowych polskich ulicach
jedzie to dobrze, po prostu wsiadasz, ustawiasz sobie wygodnie fotel i jedziesz bez spiny

po jezdzie outbackiem stwierdzilem ze moze bym sie przyzwyczail, ale po przemysleniu juz wiem ze absolutnie nie bo jak wsiadlem do paska to poczulem ulge
po wejsciu z z5 do paska nic takiego nie odczulem, raczej troche mnie zmartwila smutna stylistyka i prostota wnetrza :D
za 130k brutto jest C5 180KM automat w wersji exclusive + szklany dach i masa innych pierdół... to sporo jak na citroena, ale wystarczy poszukac takiego 2 latka i juz kwota robi sie sensowna
obczaje jeszcze C6, ale tu juz by musial mi pomoc klubowy szpec od cytryn ;)

edit:
sieknalem teraz trase 2x 500km i musze przyznac ze dobrze sie pokonuje kilometry w tym szmelcwagenie
srednie spalanie z 1000km wyszlo 7.3 a predkosc autostradowa 130-140 + drogi lokalne zgodnie z przepisami ;)
jazda nadmorskimi drogami nie przekladala sie na spalanie wieksze niz 6.3l. :)

Marek23 - Sob 19 Wrz, 2015

Moc nie wyklucza komfortu.

Poza tym Ty robisz 8000 km rocznie ja ponad 60 000 wiec wiadomo ze komfort jest u mnie nie ważny :rotfl:

Kazdy ma swoje mądrości, nie mam zamiaru nikogo do czegoś przekonywać.

Kamill - Sob 19 Wrz, 2015

Pitt odpowiedz sobie na pytanie czemu znudził Ci się Passat. Jak by to był 2.0T myślę że byś go tak szybko nie sprzedał.
Miałem już ponad 20 samochodów. Ponad rok trzymałem tylko te które miały duży silnik. Proporcjonalnie najmocniejsze auta trzymam najdluzej (Oprócz civika bo ten motor był hujowy)

EmerytRs2 - Nie 20 Wrz, 2015

Co do x3 ma pewno nie jest za te kase w M pakiecie :D . Jest to wersja xline 2.0d ze skrzynia 8stopniowa, auto skonfigurowane bylo na 48k€.
anjas - Nie 20 Wrz, 2015

Kurdens, to może ta fabie skonfigurowana na 83 tysie też by szło taniej wyrwać?
zefir - Nie 20 Wrz, 2015

Nie, to niemożliwe!
EmerytRs2 - Nie 20 Wrz, 2015

ta fabia nie jest zła, ale superb najlepszy
Bonczek - Nie 20 Wrz, 2015

Kamill napisał/a:
Miałem już ponad 20 samochodów.


Marcel i rabarbar tez.

anjas - Nie 20 Wrz, 2015

EmerytRs2 napisał/a:
ta fabia nie jest zła, ale superb najlepszy


też prawda, ale taki dopasiony superb to by był chyba droższy niż x3.
No hello, skoda droższa niż bumer? Hello.

Kamill - Nie 20 Wrz, 2015

anjas napisał/a:
EmerytRs2 napisał/a:
ta fabia nie jest zła, ale superb najlepszy


też prawda, ale taki dopasiony superb to by był chyba droższy niż x3.

Marcel i rabarbar też.

PiTT - Nie 20 Wrz, 2015

Kamill napisał/a:
Pitt odpowiedz sobie na pytanie czemu znudził Ci się Passat. Jak by to był 2.0T myślę że byś go tak szybko nie sprzedał.
Miałem już ponad 20 samochodów. Ponad rok trzymałem tylko te które miały duży silnik. Proporcjonalnie najmocniejsze auta trzymam najdluzej (Oprócz civika bo ten motor był hujowy)

znudzil mi sie po prostu...
jakby mial 2.0 to by bylo 200KM a mam 160KM, az takiej roznicy to nie ma zeby mnie zatrzymal na dluzej :)
na serio w tym 1.4tsi nie ma tragedii bo kompresor i turbo calkiem sprawnie wspolpracuja i moge kazdemu polecic ten motor... w sumie nie kazdy uturbiony sprzet zbiera sie zauwazalnie od 1.2 obr :D

dzik - Nie 20 Wrz, 2015

Na paska złego słowa nie powiem, zmieniając łatam takie bolączki pierwszego świata:
- wachlowanie biegami w mieście i w korkach - automat
- jazda w trasie - tempomat aktywny
- bluetooth

Gdyby mój B6 to miał to by zmiana była mało prawdopodobna, na trasy genialny samochód. Pierwszy w którym po 1000km i 8h wysiadam pod domem i nie myślę tylko o tym by odpocząć.

PiTT - Nie 20 Wrz, 2015

dzik napisał/a:
Na paska złego słowa nie powiem, zmieniając łatam takie bolączki pierwszego świata:
- wachlowanie biegami w mieście i w korkach - automat
- jazda w trasie - tempomat aktywny
- bluetooth

Gdyby mój B6 to miał to by zmiana była mało prawdopodobna, na trasy genialny samochód. Pierwszy w którym po 1000km i 8h wysiadam pod domem i nie myślę tylko o tym by odpocząć.

aktywny tempomat to pomylka
mialem to w a6
nawet przy ustawianiu najmniejszych odleglosci i tak robi zbyt duze przerwy :)
do tego po zmianie pasa reaguje ospale
przy naszych krajowych nerwowcach za kierownica zupelnie sie nie sprawdzal



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group