To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Opony

Bart - Nie 19 Lut, 2012

krzysiek_ napisał/a:
Jak juz o mokrym to jeździł ktoś ostrzej na rainsportach 2?


Jeździłem na nowych rainsportach 2 po deszczu i jak na cywilną oponę - było naprawdę dobrze. Inna sprawa, że jestem gamoniem i na sportowych oponach nigdy nie jeździłem w takich warunkach.

faldzip - Nie 19 Lut, 2012

PGmaster, drugi komplet kol zawsze jest lepiej miec, z przyczyn opisanych wyzej a dodatkowo może się okazać że pojedziesz na pojezdzawke na jednym komplecie to bedziesz jezdzil jak pipa żeby nie popsuc opon i miec jak wrócić do domu :p kup normalny zestaw do normalnej jazdy a do upalania drugi komplet felg a opony z allegro lub wulkanizacji bierzesz takie na dobicie. Ja do saxo kupiłem np. Conti sport contact za 90zeta komplet i chyba na 3 ppjezdzawki starczyly. Jak nie walczysz o mistrza pojezdzawki to ci jakieś sliki do niczego nie są potrzebne, wazne zeby po prostu jezdzic ile sie da i cwiczyc
Gaydek - Nie 19 Lut, 2012

http://www.racingforum.pl/r888-t96354.html

Cytat:
8sztuk r888 235/45/17 20-35% bieżnika zostało w zależności od pary- 1200zł za wszystkie(nowa 1 sztuka to koszt 600zł)
4szutki r888 215/45/17 55% bieżnika zostało - 1300zł za wszystkie

M - Nie 19 Lut, 2012

Ja nadal szukam 15"stek slicków... damn
PiTT - Nie 19 Lut, 2012

M napisał/a:
Ja nadal szukam 15"stek slicków... damn

a ja 185/55/14 :)

rasta - Nie 19 Lut, 2012

Panowe zapomnijcie o oponach Typu P Zero, Conti i tym podobnych. To się kompletnie nie nadaje na tor. Przykładowo, ja na P Zero nero 225/40/18 nie byłem w stanie zejść na Radomiu poniżej 41,5 s, a Stf, Puma samochodem, w starym setupie na Pederalach, z których wychodziły już druty zszedł <40s. to jest j.ebana przepaść.

PiTT, było to już walkowane na 20 stronach, Maxsporty naprawdę dają radę i są dobrą oponą. Jak nie masz alternatywy, bierz nówki, w średniej mieszance, żadna drogowa opona nie będzie miała do tego zestawu podejścia.

PG, PW

jozekrj - Nie 19 Lut, 2012

krzysiek_, miękkie ścianki wiec raczej nie nadają się , poza tym 1 lepiej odprowadzała wode
kamil - Nie 19 Lut, 2012

Pitt, jak masz kase na nówki to weź te Maxsporty.

Ps. to chyba z profili się cos odklejało , a nie z maxsportów... o_O

rasta - Nie 19 Lut, 2012

MaxSporty mają znacznie twardsze boczne ścianki niż R888.

Ale na razie rekordzistą, jest Pederal FZ-201, qarwa to beton, przy nim rajdowe BFG, czy torowe Michały to lajcik. xD

Niemy - Nie 19 Lut, 2012

rasta napisał/a:
Ale na razie rekordzistą, jest Pederal FZ-201, qarwa to beton, przy nim rajdowe BFG, czy torowe Michały to lajcik.


tylko, że jej cena zabija :wall: jest droższa nawet od r888, która ostatnimi czasy podwoiła swoją cenę, a tak btw to ciekawe jak wypadłby test tych obydwu opon

rasta - Nie 19 Lut, 2012

Dam sobie obciąć rękę, że R888 nie ma podejścia. R888 to liga RS-R. FZ na pewno nie jest gorszy od RS-R, to już tak na prawdę slick.
M - Nie 19 Lut, 2012

Czyli FZ201 to taki slick z opcją od biedy jazdy po mokrym
rasta - Nie 19 Lut, 2012

Cos w ten deseń, choć z boku mają napisane "For Competition Use"

Tu widać dobrze róźnice w mieszance między RSR a FZ. Gdyby nie nacięcia w FZ byłby torowy slick.


Oczywiście to takie moje teoretyzowanie, ale jak 300 konne BMW robi 1:46 na Poznaniu na takiej oponie to na pewno nie ma lipy.

M - Nie 19 Lut, 2012

:]
M - Nie 19 Lut, 2012

Czy ktoś ma lepsze ceny od racingtires?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group