rasta - Sob 18 Lut, 2012 Jest przecież masz FWD, ale bądź gotów na to, że tył nie będzie nadążał za przodem i dupa będzie ci puszczać w winklu.PGmaster - Nie 19 Lut, 2012 A pojezdzi na tej oponie w normalnych warunkach?rasta - Nie 19 Lut, 2012 Pojeździ tylko po co, szkoda gumy do bicia km w korku, no chyba, że na Cargo PiTT - Nie 19 Lut, 2012 słuchajcie, pytanie
jak są slicki docięte na deszcz to warto je brać?
jakieś minusy dyskwalifikujące je na suchym?
PGmaster - Nie 19 Lut, 2012 No o cargo myslalem
A tak serio to na jakies pojezdzawki pewno pojade max 3x w tym roku. Nie stac mnie na kupno 2 kompletow opon (tor i ulica) wiec chcialbym na pederalach pojezdzic i poza torem. Stad pytanie jak to sie bedzie sprawowalo, w deszczu itp...kosmita - Nie 19 Lut, 2012 PGmaster, nie kombinuj. Kup normalne opony, a do upalania poluja na jakieś używki.korek171 - Nie 19 Lut, 2012
PiTT napisał/a:
słuchajcie, pytanie
jak są slicki docięte na deszcz to warto je brać?
jakieś minusy dyskwalifikujące je na suchym?
Odradzam markguma- zresztą koleś już próbuje sprzedać to od roku i chętnych niema......
Opona cholernie się kładzie na zakrętach i ogólnie kupa.....
Ja jedynie swoje dociąłem i na tyle dają radę, aczkolwiek sposób docięcia tych opon ze zdjęcia jest z dupy- chyba takie docięcie to lepiej na szutrach dawało by radę niż na mokrym.....PiTT - Nie 19 Lut, 2012 dzięki
a te maxsporty też są słabe?
http://allegro.pl/opony-m...2150700286.htmlPGmaster - Nie 19 Lut, 2012
kosmita napisał/a:
PGmaster, nie kombinuj. Kup normalne opony, a do upalania poluja na jakieś używki.
No wlasnie za leniwy jestem i nie chce mi za kazdym razem zmieniac kolek przed wyjazdem na tor. A tak mam jeden komplet na ktorym pojezdze sobie i po torze i po ulicy.
Jak juz kiedys mowilem jazda na slicku mnie nie jara wiec jakas lepsza oponka w zupelnosci wystarczy.PiTT - Nie 19 Lut, 2012
PGmaster napisał/a:
kosmita napisał/a:
PGmaster, nie kombinuj. Kup normalne opony, a do upalania poluja na jakieś używki.
No wlasnie za leniwy jestem i nie chce mi za kazdym razem zmieniac kolek przed wyjazdem na tor. A tak mam jeden komplet na ktorym pojezdze sobie i po torze i po ulicy.
Jak juz kiedys mowilem jazda na slicku mnie nie jara wiec jakas lepsza oponka w zupelnosci wystarczy.
p zero nero
podobno daje radę
albo conti sporty 2 lub 3, ja jeździłem na 2 i były jak najbardziej okkosmita - Nie 19 Lut, 2012
nie lepiej ogarnąć jakieś R888 albo używkę slicka ? Kasa podobna, wytrzyma pewnie tak samo długo, a nie będzie problemu z wyborem (ta nalewka miękka, tej się odkleja bieżnik itd)
PGmaster napisał/a:
No wlasnie za leniwy jestem i nie chce mi za kazdym razem zmieniac kolek przed wyjazdem na tor. A tak mam jeden komplet na ktorym pojezdze sobie i po torze i po ulicy.
Jak juz kiedys mowilem jazda na slicku mnie nie jara wiec jakas lepsza oponka w zupelnosci wystarczy.
Tylko lipa jak zrobisz za dużo kółek i będziesz wracał na drucie albo jak coś się stanie z oponą/felgą, a tak nie masz stresu.
Weź od rasty (jeśli jeszcze ma) te używane pederale i kup normalne opony na codzień, finansowo wyjdzie porównywalnie z zakupem nowych 595.krzysiek_ - Nie 19 Lut, 2012 Jak juz o mokrym to jeździł ktoś ostrzej na rainsportach 2?CHRZANEK - Nie 19 Lut, 2012
krzysiek_ napisał/a:
jeździł ktoś ostrzej na rainsportach 2
A co to za dziwadło ?
sport to chyba wyłącznie w nazwie ?PGmaster - Nie 19 Lut, 2012
kosmita napisał/a:
Weź od rasty (jeśli jeszcze ma) te używane pederale i kup normalne opony na codzień, finansowo wyjdzie porównywalnie z zakupem nowych 595.
Rasta jaka cena za te oponki bo chyba nie bylo napisane w poscie?
krzysiek_ napisał/a:
Jak juz o mokrym to jeździł ktoś ostrzej na rainsportach 2?
Znajomy na torze w Lublinie. Z tego co mowil to byl zadowolony.
CHRZANEK napisał/a:
A co to za dziwadło ?
Uniroyalwas79 - Nie 19 Lut, 2012 Ja się będę upierał, że do lekkiego i niezbyt mocnego auta jak np jaris, R1R wystarcza. W zeszłym sezonie na nich chyba 5-6 treningów zaliczyłem.