To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Opony

roj - Sob 11 Lut, 2012

ade napisał/a:

Z artykuły wynika, że wsumie najgorsze wybrali:P

dokładnie tak.
morał jest taki:
masz kasę i chcesz opony do upalania - bierzesz tojo lub pederale
chcesz namiot i tanie opony dla klas piknikowo krajoznawczych - bierz markgumy
:faja:

Anonymous - Sob 11 Lut, 2012

roj napisał/a:

chcesz namiot i tanie opony dla klas piknikowo krajoznawczych - bierz markgumy
:faja:


Pojedz na AB cupa,to cie chłopaki na tych markgumach wyleczą tak ze długo bedzie ci wstyd za tą "klase pikinikowo krajoznawczą"

roj - Sob 11 Lut, 2012

rabarbar napisał/a:


Pojedz na AB cupa,to cie chłopaki na tych markgumach wyleczą tak ze długo bedzie ci wstyd za tą "klase pikinikowo krajoznawczą"

leczył mnie i Rasputin na jakiś balonach fiestą.
Jak Bolt pobiegnie szybciej od Ciebie w drewnianych chodakach to jeszcze nie znaczy, że masz stwierdzić, że są lepsze niż buty do biegania.
z artykułu:
Cytat:
Racing Tires oferowała interesującą ofertę dla klasy SPORT (opona Federal, która okazała się najszybsza w testach, ze względu na dużą ilość nacięć latem 2012r. sprawdzimy dodatkowo ich zużycie). Dla klasy Hobby i Sprint ceny zakupu oferowanych przez Racing Tires opon były jednak nie do przyjęcia, mimo wysokiej jakości oferowanych produktów.

z treści całego art. wynika, że markgum z trójki dostawców został wybrany tylko dlatego, że kupili dmuchaną bramę i spełnili inne warunki w tym dostawy opon w tym
Cytat:
- dostępna w ofercie bardzo tania opona dla klasy Hobby, a najdroższa opona w klasie Sprint nie powinna przekroczyć 300zł,

jeśli zawodnicy z hobby na bardzo taniej markgum zaczną leczyć kierowców z klasy sport na toyo lub federalach to odszczekam a tak to cóż.. chyba nie skumałeś sensu mojego postu w kontekście dyskusji i treści artykułu

Anonymous - Sob 11 Lut, 2012

ale ja nie twierdze ze markgum to dobre opony,zawsze tajemnicą było dla mnie jakim cudem goscie z bmw chal. robia na nich takie wyniki.Za to twoje okreslenie "klasa pikinikowo krajoznawcza" ma wydzwiek mocno pejoratywny.Rozumiem ze goscie z tej klasy jezdzą zeby popodziwac widoki i pojesc kiełbaski z grila
Klasa sport tez jezdzi na markgumach ,tyle ze n-rally,i leczą na nich subarki i evo na pederalach,toyo,i profi slikach

Bonczek - Sob 11 Lut, 2012

Dorośli się kłócą. Idę do kąta.
roj - Sob 11 Lut, 2012

wiem jak jeżdżą, jaram się. a klasa piknikowo krajoznawcza była w kontekście artykułu. więc w BMW Ch. w porównaniu do klasy sport to klasa hobby moim zdaniem jest piknikowo krajoznawcza. i takich też szukają opon. formuła 3 do f1 też jest piknikowa.
my tu rozmawialiśmy jakie opony warto brać, z artykułu (i komentarza pod nim) wynika, że jak masz kasę i chcesz dobrą oponę to federal i toyo, potem wcale nie najgorsze profile i na końcu markgumy, o których nie napisano ani jednego dobrego słowa tak naprawdę tylko tyle, że kupili namiot, dmuchaną bramę, dali kasę no i zagwarantowali odpowiednie ceny opon do trzech klas w bmwc.

roj - Sob 11 Lut, 2012

rabarbar napisał/a:
zawsze tajemnicą było dla mnie jakim cudem goscie z bmw chal. robia na nich takie wyniki.

a na to w sumie sobie sam odpowiedziałeś :)
OOGARniają :faja:

Cytat:

Dorośli się kłócą. Idę do kąta.

patrz i ucz się :faja:

Anonymous - Sob 11 Lut, 2012

ogarniają straszliwie,ale maja tez kilka swoich patentów na te markgumy np,dają swoja baze do nalania,szorstkowanie opon, jakies tam kombinacje z twardosciami
roj - Sob 11 Lut, 2012

no to jak wytłumaczone to już się nie unoś :*
Kenet - Sob 11 Lut, 2012

Co do klepania evo i sti to autem z napędem 4x4 też trzeba umieć pojechać szybko, wszystko to kwestia konfiguracji trasy i ogarnięcia kierownika.

A co do opon to nie oszukujmy się - jak ktoś chce iść grubo to musi mieć grubą oponę, a taką nie jest ani Federal, ani Toyo ani Markgum czy Profil. - jakoś nie spotyka się takich opon w profesjonalnym motorsporcie.

Dobry slik ma to do siebie, że nie odpada mu bieżnik po kilku kółkach, ale dobry slik swoje kosztuje. Organizator zdaje sobie sprawę, że nie może szaleć z cenami opon obowiązkowych bo połowa uczestników nie przyjedzie bo za drogo, jak przyjdzie kupić oponę za 400 szt. a nie za 200. A dodatkowo Markgum wyłożył 13000 do budżetu, więc nie ma się co dziwić, że ich wybrali. Jakość opon na pewno nie była najważniejszym kryterium wyboru.

anjas - Sob 11 Lut, 2012

Kenet napisał/a:
13000 tys


13 milionów dołożyli?

Bart - Sob 11 Lut, 2012

gruby kontrakt sponsorski, nie ma co!
anjas - Sob 11 Lut, 2012

na F1 trochę za mało, ale jak na polskie warunki to nieźle szarpnęli ;)
Kenet - Sob 11 Lut, 2012

13 tys. :wall: my bad
roj - Czw 16 Lut, 2012

miał ktoś do czynienia z oponami Regal?
http://www.oponeo.pl/dane...195-50-r15-82-v

jest niezła cena na nie i ciekawe jak się mają jako opona na co dzień w porównaniu np. do uniroyal rainsport2?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group