To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - Moto nowości, plotki, ploteczki

no name - Czw 13 Wrz, 2012

Jedziesz serią.
Już widzę jak robisz mody o których piszesz w nowym samochodzie, tia :rotfl:

NBL - Czw 13 Wrz, 2012

no name, Nie mówię o nowym :rotfl:
no name - Czw 13 Wrz, 2012

Ale chyba w tym wątku właśnie o nowym rozmawiamy, więc ..
NBL - Czw 13 Wrz, 2012

... sry :wall:
Marek23 - Pią 14 Wrz, 2012

http://www.worldcarfans.c...-the-camouflage
Jednak 2.0?

NBL - Pią 14 Wrz, 2012

wygląda jak miś panda xD
was79 - Pią 14 Wrz, 2012

Idealne porównanie do tej facjaty ;D
Janusz - Sob 15 Wrz, 2012

Marek23 napisał/a:
Idealne porównanie do tej facjaty ;D

+1

Anonymous - Nie 16 Wrz, 2012

Cytat:
This is the all-new, BMW 1.5-litre, three-cylinder turbocharged engine. It will find its way under the bonnet of next year’s new Mk3 MINI.

Codenamed B38 (petrol) and B37 (diesel), it will come in petrol and diesel forms and is expected to be between five and 15 per cent more economical than BMW’s current N20 four-cylinder engines.

Built on an alloy block, the engine gets Valvetronic variable valve timing, a single turbo, 11.0:1 compression ratio and a longer stroke than the N20. It has been engineered as part of BMW future modular engine strategy, which sees all engines based on the same individual 500cc cylinder.

BMW says the petrol engine will develop between 40bhp and 66bhp per cylinder, giving the various versions power outputs of between 120bhp and 200bhp. The torque outputs are expected to be between 44lbft and 66lb ft giving a range of 132lb ft and 198lb ft.

BMW is also preparing the B48, the four-cylinder sister engine of the B38. It is expected to power models including the next-generation MINI Cooper S, to be shown in late 2013. The engine is expected to produce in excess of 220bhp.
BMW three-cylinder engine revealed | Autocar




Down-size'ing i zwiększanie mocy...

B-Rey - Nie 16 Wrz, 2012

AleX_R53 napisał/a:
Down-size'ing i zwiększanie mocy...


To nie może się dobrze skończyć. Co to się porobiło na tym rynku motoryzacyjnym. :/
Niedawno BMW popisało się swoim nowym 1.6 turbo do serii 1 F20 (114i). Ma wszystko co się może zesrać, czyli bezpośredni wtrysk, egr i turbo a dysponuje mocą 102KM.

roj - Nie 16 Wrz, 2012

ciekaw jestem bardzo ile w jakim stanie będą te silniki (ogólnie downsizingowe) za 5, 10 czy parenaście lat :>
roj - Nie 16 Wrz, 2012

Marek23 napisał/a:
http://www.worldcarfans.com/112091348217/renault-clio-rs-spied-without-the-camouflage
Jednak 2.0?

o faaak, ale brzydkie :wall:

Gaydek - Nie 16 Wrz, 2012

AleX_R53 napisał/a:
Cytat:
This is the all-new, BMW 1.5-litre, three-cylinder turbocharged engine. It will find its way under the bonnet of next year’s new Mk3 MINI.

Codenamed B38 (petrol) and B37 (diesel), it will come in petrol and diesel forms and is expected to be between five and 15 per cent more economical than BMW’s current N20 four-cylinder engines.

Built on an alloy block, the engine gets Valvetronic variable valve timing, a single turbo, 11.0:1 compression ratio and a longer stroke than the N20. It has been engineered as part of BMW future modular engine strategy, which sees all engines based on the same individual 500cc cylinder.

BMW says the petrol engine will develop between 40bhp and 66bhp per cylinder, giving the various versions power outputs of between 120bhp and 200bhp. The torque outputs are expected to be between 44lbft and 66lb ft giving a range of 132lb ft and 198lb ft.

BMW is also preparing the B48, the four-cylinder sister engine of the B38. It is expected to power models including the next-generation MINI Cooper S, to be shown in late 2013. The engine is expected to produce in excess of 220bhp.
BMW three-cylinder engine revealed | Autocar


Obrazek

Down-size'ing i zwiększanie mocy...

BTW, http://www.youtube.com/wa...d&v=7GE6SGcT_eI

Anonymous - Nie 16 Wrz, 2012

demon prędkości to to nie jest,ale całkiem ładnie brzmi,za cholere bym nie powiedział ze to 3 cyl
rasta - Nie 16 Wrz, 2012

cos do wszystkiego jest do niczego. Na codzien debesciak to kombi i obecnie nic innego sobie nie wyobrazam, a do upalania wiadomo 3D. A jak sie wywali kanapy to ladownosc taka jak w kombiaku.
Ja do Morsa pomimo roll-bara rekordowo wpakowalem dwa komplety opon z felgami, stolik, dwa krzeselka, walizke z narzedziamo, duza zabe i kilka innych bambutli, qarwa jeszcze miejsce bylo.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group