kamil - Pią 23 Gru, 2011 myślę, że możemy i sami i dokleić się - np. z klubem mazdy mx5M - Pią 23 Gru, 2011 Zobaczę jakie będą terminy - z początkiem roku u Wróbla chyba jest słabo.EmerytRs2 - Pią 23 Gru, 2011 imo rezerwować coś w czerwcu koło 15 lub drugiej połowie
pozatym taki znajomy z Ryk, miał mi ogarnąć kontakt bezpośrednio do właścicieli
mowa była o 2 tysiach za cały dzień na torze M - Pią 23 Gru, 2011
EmerytRs2 napisał/a:
imo rezerwować coś w czerwcu trzeba i to drugiej połowie
pozatym taki znajomy z Ryk, miał mi ogarnąć kontakt bezpośrednio do właścicieli
mowa była o 2 tysiach za cały dzień na torze
Jak dasz wolny termin to jesteś mistrzem świata - go ahead.kamil - Pią 23 Gru, 2011 Maćku, czy da rade wyczyścić temat z naszych opon tak aby Mick się nie wkurwił pum - Pią 23 Gru, 2011
kamil napisał/a:
z klubem mazdy mx5
w życiu... moje żelazne gatki ledwo to wytrzymały
ja tak samo jak Kenet polecam Federale - trzymają w normie, nie trzeba grzać, schodzą wolno.
Ja chce na przyszły sezon chce kupić komplet slicków i do tego jakieś federale czy jakieś nalewki.EmerytRs2 - Pią 23 Gru, 2011
M napisał/a:
Jak dasz wolny termin to jesteś mistrzem świata - go ahead.
najgorsze jest to że 250 zł nie jest mało, a wychodzi praktycznie tak cały czas...a z liczbą auta bywa różnie
dwa, dla mnie czy upalam w niedzielę czy pon to jeden choooy.
jeżeli miałbym dużo mniej zapłacić to mogę brać urlop np w pon
pomyślcie nad tym M - Pią 23 Gru, 2011 A dla mnie wzięcie urlopu na jeden dzień to jest 240zł w plecy.
ZTCW właściciel toru sobie liczy od samochodu i jak jest więcej trzeba płacić więcej.EmerytRs2 - Pią 23 Gru, 2011 nie jestem na czasie z "prawem pracy'.
jak ktoś ma wolną pracę/rękę lub zarabia mało, mój układ mu przypasuje.
jeżeli jesteś na działalności, ale i tak pracujesz w firmie, która płaci to faktycznie lepiej po twojemu GeKo - Pią 23 Gru, 2011
Mick napisał/a:
Dokładnie tak jak pisze Kubus, RRS pokrętło to jest wilwood bez znaczka wilwood
cena?GeKo - Pią 23 Gru, 2011
M napisał/a:
No własnie bo na slicku trzeba iść grubo i szybko bo inaczej nie doklei. Dobrze piszę?
Ja raczej obstawiam że je przepompowałeś i dlatego nie trzymały. Slicka się pompuje nawet mniej niż seryjną oponę do jazdy na co dzień. Czyli przód 1,8-2.0.kosmita - Sob 24 Gru, 2011
M napisał/a:
EmerytRs2 napisał/a:
imo rezerwować coś w czerwcu trzeba i to drugiej połowie
pozatym taki znajomy z Ryk, miał mi ogarnąć kontakt bezpośrednio do właścicieli
mowa była o 2 tysiach za cały dzień na torze
Jak dasz wolny termin to jesteś mistrzem świata - go ahead.
Mogę podpytać znajomego, który robi tam jakieś szkolenia(na kilka aut, więc nie byłoby problemu z przestojami itd), czy dałoby radę się podłączyć albo coś zorganizować po kosztach.
M napisał/a:
ZTCW właściciel toru sobie liczy od samochodu i jak jest więcej trzeba płacić więcej.
To zależy jaką imprezę się robi. Jeśli to będzie kilkanaście aut i nie jesteś firmą typu motoprezent albo szkoła jazdy, to raczej stawka jest stała, jak więcej (np 30-40) będzie oczywiście drożej).M - Sob 24 Gru, 2011
GeKo napisał/a:
M napisał/a:
No własnie bo na slicku trzeba iść grubo i szybko bo inaczej nie doklei. Dobrze piszę?
Ja raczej obstawiam że je przepompowałeś i dlatego nie trzymały. Slicka się pompuje nawet mniej niż seryjną oponę do jazdy na co dzień. Czyli przód 1,8-2.0.
Trzymaly super natomiast t bylo zupelnie inne doswiadczenie niz na yoyo kubas - Sob 24 Gru, 2011
Cytat:
kubas ty jeździłeś gdziekolwiek poza kartingiem?
na kartingu w toruniu i na kartingu w lublinie
Mam nadzieję że przylecę na lotnisko w tym roku!kubas - Sob 24 Gru, 2011
kamil napisał/a:
są tylko w rozmiarze 185/60 to za wysoko dla mnie.
większość 106/saxo z forum na takich jeździ i dla nich nie są za wysokie a dla ciebie są ? Ciekawe