Bart - Pią 13 Sty, 2012 te są najbardziej zbliżone:
165/60R13 = 52.82cm
155/65R13 = 53.17cmYarko - Pią 13 Sty, 2012 530 to średnica
160 to szerokość
13 to rozmiar felgi
zapewne jeździły w srajczento w górskichRasputin - Pią 13 Sty, 2012 Dzieki panowie. Dokładnie jeździły na CC.
Zastanawiam się nad nimi jako back up do Fiesty. Stan taki troche przed Januszowy.faldzip - Pią 13 Sty, 2012 Z tym ze jak w slicku masz szerokość 16 to to tyle co w zwykłej 165 albo i 175 nawetRasputin - Pią 13 Sty, 2012 To jeszcze lepiej Yarko - Pią 13 Sty, 2012
faldzip napisał/a:
Z tym ze jak w slicku masz szerokość 16 to to tyle co w zwykłej 165 albo i 175 nawet
szerokość bieżnika w tym przypadku to na pewno 160mm, natomiast szerokość opony około 20mm więcej
Rasputin masz może więcej danych ? Producent, mieszanka ?faldzip - Pią 13 Sty, 2012 Yarko, no wlasnie o to mi mniej wiecej chodzilo - w slickach podaja szerokosc bieżnika a w drgowych oponach to szerokosc calej opony czy jakoś tak. Moje szutrowki o szerokości 14 wyglądają mniej wiecej jak moje zimowki normalne 165qbus - Pią 20 Sty, 2012
Cytat:
sprzedam TOYO R888 - 20 szt rozmiar 185/60R14
stan różny od takich na trening po prawie nowe 6km przebiegu
ceny od 70pln do 300pln
w komplecie taniej
cena: 70-300pln
telefon: 502 351 941
imię i nazwisko: maciek
adres: krakow
województwo: małopolskie
e-mail: maco@os.pl
PieQt - Sob 21 Sty, 2012 czy ja dobrze wyczytałem, że pełne sliki to ciężko dogrzać i bez kocy to kich. a na TD to semi-slick typu r888, federal 959 itd. jest idealny bo łatwiej dogrzać taką oponę i do amatorskiego wykorzystania w pełni wystarczy?
poza tym kupując używanego semi-slicka to na co patrzeć - jak kupując zwykłą używaną oponę (przetarcia, pęknięcia)?kubas - Sob 21 Sty, 2012
qbus napisał/a:
Cytat:
sprzedam TOYO R888 - 20 szt rozmiar 185/60R14
stan różny od takich na trening po prawie nowe 6km przebiegu
ceny od 70pln do 300pln
w komplecie taniej
cena: 70-300pln
telefon: 502 351 941
imię i nazwisko: maciek
adres: krakow
województwo: małopolskie
e-mail: maco@os.pl
hmmmmmmmmmmmmmYarko - Sob 21 Sty, 2012 PieQt, wg. mnie warto zacząć od semislicka, takie R888 czy Federal oferują wystarczająco dużo gripu by dobrze się bawić i uczyć
poza tym:
- są bardziej przewidywalne
- jak nagle spadnie deszcz to da się na nich jeździć
- mają homologację drogową
przy zakupie używanego semislicka warto zwrócić uwagę na to czy jest równomiernie zużyty, co z z tego jeśli po wewnętrznej stronie jest dużo mięcha jak zewnętrzna jest już zjechana i długo nie pociągnie, poza tym standardowo czy nie mają jakiś napraw/uszkodzeń, czy nie są zhamowane itd.kubas - Sob 21 Sty, 2012
Yarko napisał/a:
co z z tego jeśli po wewnętrznej stronie jest dużo mięcha jak zewnętrzna jest już zjechana i długo nie pociągnie
Można zamienić prawy z lewym PieQt - Sob 21 Sty, 2012 wydaje mi się, że jak nigdy nie jeździłem na pełnym sliku, to semi mi w pełni wystarczy na początek i tu muszę podjąć 2 fundamentalne decyzje:
1) nowy vs używany
2) jakiKenet - Sob 21 Sty, 2012 Mi się zaj..scie jeździło na federalach, bardzo dobre gumy.Yarko - Sob 21 Sty, 2012
kubas napisał/a:
Yarko napisał/a:
co z z tego jeśli po wewnętrznej stronie jest dużo mięcha jak zewnętrzna jest już zjechana i długo nie pociągnie