kurde, dopiero teraz widze ze byłem tak zaskoczony kompletnym brakiem trakcji na tym dohamowaniu,
Nie chciałbym się mądrzyć, ale jak patrze na ten filmik to mam wrażenie, że nie zaskoczył Cię ( w sumie to nie tylko Ciebie) brak przyczepności na hamowaniu, tylko widok za zakrętem, co chyba wynika z słabego opisu, a to też trzeba ćwiczyć Janusz - Sob 12 Paź, 2013
Cytat:
Nie chciałbym się mądrzyć, ale jak patrze na ten filmik to mam wrażenie, że nie zaskoczył Cię ( w sumie to nie tylko Ciebie) brak przyczepności na hamowaniu, tylko widok za zakrętem, co chyba wynika z słabego opisu, a to też trzeba ćwiczyć
nie ! to był w sumie pierwszy zakręt pierwszego odcinka, były dwa zapoznania, i akurat ten zakręt wiedziałem doskonale jak wyglada nawte bez opisu... poprostu był on bardzo trudny technicznie, spadanie, dohamowanie w zakręcie na syfie i nawrotka... do tego opony ułożone tak ze dodatkowo "wypychały" Cie do rowu bo musiałem bardzo opóźnić skręt...
jak patrze na swoje dohamowanie to mi wstyd w środku to inaczej wyglądało.... był mocny atak i zero przyczepnosci przy hamowaniu zreszta na ostatnim przejeżdzie tez miałem problem z tym zakrętem, bo zrobiłem bardzo podobnie tylko troche wolniej i udało sie jakos obrócić w dobra strone, wiec tu akuart opis nie miał nic do rzeczy.
a co do żółtej Astry, to przed startem powiedział ze idzie o wszystko i nie odpuszcza roj - Sob 12 Paź, 2013
Janusz napisał/a:
a co do żółtej Astry, to przed startem powiedział ze idzie o wszystko i nie odpuszcza
a na którym przejeździe się zrolował?Janusz - Nie 13 Paź, 2013 na pierwszym. Gosc ogarnia i jest szybki, ostatnio cały czas na pudle.zajcev_28 - Nie 13 Paź, 2013
Janusz napisał/a:
impreza masakra, każdy z przygodami, dzwonów od ch***...
jak zobaczyłem, że Kobylec leci na dół to wiedziałem, że będzie się tam działo
spoko, szkoda tylko tej obsuwy czasowej...Janusz - Nie 13 Paź, 2013 obsuwa wynikała z dzwonów, wiec mozna ja zrozumiec.
moim zdaniem duzo dzwonów było prze zzłe ułozenie trasy... te opony koło mostku, nie zwiększyły bezpieczenstwa tylko odwrotnie.... tak samo szykana zaraz za szczytem...zajcev_28 - Nie 13 Paź, 2013
Janusz napisał/a:
obsuwa wynikała z dzwonów, wiec mozna ja zrozumiec.
moim zdaniem duzo dzwonów było prze zzłe ułozenie trasy... te opony koło mostku, nie zwiększyły bezpieczenstwa tylko odwrotnie.... tak samo szykana zaraz za szczytem...
zgadzam sie, nie pierwszy raz zastanawialem sie czemu maja sluzyc tak a nie inaczej ulozone opony, chyba glownie zeby bylo "widowiskowo"
niby mozna zrozumiec, ale tak samo mozna bylo przewidziec ze przy 85 zalogach i puszczeniu Kobylca na dol, bedzie dzwon za dzwonem po co wiec wypuszczac zalogi z "serwisu" zeby staly ponad godzine za PKCem do startu...
ale ch.... i tak bylo lepiej jak w Wisniowej Marek23 - Nie 13 Paź, 2013 Ja lecialem z Zajcevem 106 od młodego. Tym razem od początku atak i po 2 oesach byliśmy bardzo wysoko jak na auto i opone. Ale potem nie weszła 1, staliśmy z 5 sekund, atak full i nieschamowanie się do szykany. Minalem ją w ostatniej chwili, bo auto nie moje, a prędkość była za duża. Za to kara,itd. Ale ogólnie było super, pilot profeska, polecam.qbus - Wto 15 Paź, 2013
Maras się odnalazł w 106, świetna jazda!Bad-i - Wto 15 Paź, 2013 Tyle razy mowilem zeby wszedl w saxojarek-malopolska - Wto 15 Paź, 2013 Bedzie 106 - bedzie 106 - bedzie 106 pum - Wto 15 Paź, 2013 dobremu kierowcy samochód w jeździe nie przeszkadza? dobrze to wygląda.rundi - Śro 06 Lis, 2013 Temat postu: 22 Będziński Rally Sprint01.12.2013 odbędzie się ostatnia runda tegorocznego cyklu TROFEUM RALLY SPRINT czyli 22 Będziński Rally Sprint.
Szczegóły :
https://www.facebook.com/...273097/?fref=ts
lub
www.zamkowy.org106 - Nie 12 Sty, 2014 dzisiejszy WOŚP w Dobczycach