To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HH.ORG na Torze - [HH.org TrackDay] Tor Poznań 2012

Stf - Pon 04 Cze, 2012

oj tam. "psuć" auto dla kogoś widzimisie średnio fajne jest. jeśli tak o bezpieczeństwo chcą dbać to albo z klatką albo bez.
PieQt - Pon 04 Cze, 2012

Gaydek napisał/a:
Piekut przecież rollbara nie założy a slicki jak najbardziej. Choćby do nauki.


dlatego wszyscy z klatką idą do klasy profi - a ja zostaje w sport i mogę się uczyć :D

Gaydek - Pon 04 Cze, 2012

Od Zbigniewa Szwagierczaka! :jupi: :jupi: :jupi:
PieQt - Pon 04 Cze, 2012

byle by nie chciał żaden z nich moją fura jeździć

a federale fz 201 to nadal semi?

rasta - Pon 04 Cze, 2012

Przejdzie jako semi, a klei jak zło.
Miniac - Wto 05 Cze, 2012

Ktoś wybiera się 10tego na TPTD? Na upalare lub oglądare? :>
kubas - Wto 05 Cze, 2012

Miniac napisał/a:
Ktoś wybiera się 10tego na TPTD? Na upalare lub oglądare? :>


;D ;D

kaziu1985pn - Wto 05 Cze, 2012

ja może skoczę popatrzeć :)
anjas - Wto 05 Cze, 2012

PieQt napisał/a:
a federale fz 201 to nadal semi?


nie, semickie chyba nie są, raczej tajwańskie (chińskie)?

a w ogóle to gniewam się beju. Dzwoniłem wczoraj z mega pilną sprawą* i mnie zrzuciłeś z linii.







*żreć mi się chciało a byłem w okolicy Twojej fabryki.

PieQt - Wto 05 Cze, 2012

anjas napisał/a:
PieQt napisał/a:
a federale fz 201 to nadal semi?


nie, semickie chyba nie są, raczej tajwańskie (chińskie)?

a w ogóle to gniewam się beju. Dzwoniłem wczoraj z mega pilną sprawą* i mnie zrzuciłeś z linii.







*żreć mi się chciało a byłem w okolicy Twojej fabryki.



Kurwa, faktycznie dzwoniles- nie wyswietliles sie i zostales uznany przez system jako telemarketer i cie zrzucilo


szkoda,ze sie nie dodzwoniles ;-)

spoon - Wto 05 Cze, 2012

Janusz napisał/a:
slick = większa przyczepność= większa prędkość =mocniejszy dzwon


Chodzi tez o to, ze jak juz slick pusci i wypadasz poza asfalt to masz minimalna kontrole nad autem.

roj - Wto 05 Cze, 2012

ja rozumiem dbanie o bezpieczeństwo. tylko co to za system?
czy bezpieczniejsze jest katowanie (akceptowalnie bezpiecznie wg. tego systemu) ferrari, mocnego prosiaka czy gt-ra na oponie "drogowej" a czy np clio3, czy civ8 type-r na sliku :>

kosmita - Wto 05 Cze, 2012

spoon napisał/a:
Chodzi tez o to, ze jak juz slick pusci i wypadasz poza asfalt to masz minimalna kontrole nad autem.

I o to, że jak slick puści na asfalcie i za moment znowu sklei, a Ty już założyłeś kontrę żeby się ratować, to może Tobą nieźle majtnąć.

kp - Wto 05 Cze, 2012

kosmita napisał/a:
spoon napisał/a:
Chodzi tez o to, ze jak juz slick pusci i wypadasz poza asfalt to masz minimalna kontrole nad autem.

I o to, że jak slick puści na asfalcie i za moment znowu sklei, a Ty już założyłeś kontrę żeby się ratować, to może Tobą nieźle majtnąć.


to jest jedyne zagrozenie slika!
w koncu..

Yarko - Wto 05 Cze, 2012

roj, ja mam małe doświadczenie w tym temacie, nie mniej jednak ze 3 spiny zaliczyłem ;) i jak slick puści to fura jest nie do wyprowadzenia, R888 i reszta semislicków zachowują się natomiast podobnie do seryjnej opony, zachowany jest pewien margines bezpieczeństwa i kontroli nad furą

Można być niezadowolonym z takiej decyzji w trakcie sezonu, ale generalnie przemawia za tym sporo mocnych argumentów, łącznie z tym że początkujący nie jest w stanie wykorzystać potencjału takiej opony, a przyczepność którą oferuje semislick, do nauki i zabawy w zupełności wystarcza



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group