To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Ogłoszenia komercyjne - www.RacingShop.pl

Yarko - Pią 23 Gru, 2011

w dodatku eksploatujemy używane, 2-3 letnie slicki, które nijak się mają do nowych i zamiast na torze, upalamy na lotnisku :rotfl:
pum - Pią 23 Gru, 2011

kamil o Ułężu pisał więc założyłem, że szukamy na długie próby, przyczepny, masakrujący opony asfalt ;)

na jakieś kjs'y itd gdzie nie ma jak się dogrzać zapewne masz rację.

pum - Pią 23 Gru, 2011

Yarko napisał/a:
w dodatku eksploatujemy używane, 2-3 letnie slicki, które nijak się mają do nowych i zamiast na torze, upalamy na lotnisku

bo mamy właściwie 1 tor w Polsce i klepiemy biedę? :devil:

M - Pią 23 Gru, 2011

To bieda klepie nas :>
kamil - Pią 23 Gru, 2011

no co by nie mówić to ze względu na położenie i popularność to chyba szukam opon na Ułęż i Radom. Nie wiem Panowie, mam zagwózdkę bo nie wiem jakie kupić żeby dla mnie było optymalnie. Zdaje sobie sprawę, że mam lekki tył i tam powinno być coś miększego, ale z drugiej strony znając mój budżet to pojadę pewnie na 4-5 wyjazdów max i na tyle komplet powinien mi wystarczyć Tylko jak zjadę przód to wtedy ciężko jest robić przekładki na osiach. Dlatego szukam optimum i chyba średnia mieszanka maxsportów na obie osie da to optimum.
Jeżeli się mylę to mnie sprostujcie.

EmerytRs2 - Pią 23 Gru, 2011

Yarko, wogle to jedną rozyebałem na radomiu, bo fantazja ułańska poniosła... :wall:
tył stosunkowo dobrze trzyma.
najprawdopodobniej dojdzie do mixu z semi slickiem na tyle ;)

Kamilm na radom i uleż potrzebne są inne opony.
imo na radomiu przy 30 stopniach średnia mieszanka spłynie na ostatnich kółkach ;)

Kenet - Pią 23 Gru, 2011

Ułęż srułęż... tylko Kielce kurfa! :]

A na Ułęż jak ktoś nie ma ochoty przekładać dwóch kompletów kół i chce upalać na tych kołach, na których przyjechał, a następnie wrócić na nich do domu - to tylko Federal 595 RS-R.

Na jak jakieś kajtki to R1R jest mistrz wyścik. Tylko w chuj drogo wszędzie za toyo i federala :/

Ja przejeździłem na R1R sezon po ulicy i są moim zdaniem mega. Rally Służewiec też obsługiwały i jeszcze na drugi sezon starczą.

EmerytRs2 - Pią 23 Gru, 2011

Kenet napisał/a:
Ułęż srułęż... tylko Kielce kurfa! :]

ale kielce to chyba tylko małą pętla ;)

pozatym Ty jechałeś kielce z klubem astry?? czyli cisnąłeś jak chciałeś i ile chciałeś?

M - Pią 23 Gru, 2011

Kamilu moim zdaniem to powinieneś zamontować komplet semislicków ala r888 i będziesz bardzo zadowolony. Tak mi się wydaje.
Kenet - Pią 23 Gru, 2011

Dokładnie, bardzo polecam R1R albo Federala, na wodzie spokojnie dają radę, a na Ułęży Federal trzyma jak zły.
kamil - Pią 23 Gru, 2011

są tylko w rozmiarze 185/60 to za wysoko dla mnie. Tylko Maxsporty mają dobry rozmiar poza tym Maćku chcę mieć jeden komplet kół na tor a drugi na drogę.
Idąc za radą STFa, Rasty czy Puma lepiej nie iść w pół środki w takiej sytuacji tylko brać pełny slick. Kolejna kwestia to kasa, za Maxsporty zapłacę mniej niż za R888

EmerytRs2 - Pią 23 Gru, 2011

Kenet
+1
dokładnie
po jednym komplecie i jedziesz synek w lecie :D

Yarko - Pią 23 Gru, 2011

kamil napisał/a:
no co by nie mówić to ze względu na położenie i popularność to chyba szukam opon na Ułęż i Radom. Nie wiem Panowie, mam zagwózdkę bo nie wiem jakie kupić żeby dla mnie było optymalnie. Zdaje sobie sprawę, że mam lekki tył i tam powinno być coś miększego, ale z drugiej strony znając mój budżet to pojadę pewnie na 4-5 wyjazdów max i na tyle komplet powinien mi wystarczyć Tylko jak zjadę przód to wtedy ciężko jest robić przekładki na osiach. Dlatego szukam optimum i chyba średnia mieszanka maxsportów na obie osie da to optimum.
Jeżeli się mylę to mnie sprostujcie.


Kamil,

tak na prawdę to nie jesteś w stanie dobrać idealnych opon na każde warunki, jak 4-5 razy w roku to zapewne trafisz temperatury od 12*C do 30*C to raz, dwa powinieneś stosować różne mieszanki na osiach, jak radzą koledzy rajdowcy :) it's all about balance ;) jak poczujesz, że masz dogrzany przód i możesz wreszcie zacząć jechać, to tył nie będzie miał jeszcze optymalnej temperatury, chwila nieuwagi i mamy spina ;) z drugiej strony jak przegrzejesz przód, a tył zacznie trzymać, to fura zamiast skręcić, może pojechać prosto ;)
generalnie możesz mieć problemy z wyczuciem samochodu i może być to mało przyjemne

kamil - Pią 23 Gru, 2011

dobra, chooj w takim razie wezmę na przód twarde a na tył średnią :)
M - Pią 23 Gru, 2011

Spoko, będzie dobrze.
Rezerwujemy cały dzień dla nas na ułężu czy doklejamy się do czegoś?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group