pit - Nie 26 Lip, 2009 ASO
40plnmartin.h - Nie 26 Lip, 2009 lub tutaj, troszkę drożej ale pod nos -> http://www.kamracing.co.u...ugeot-1088.htmljarek-malopolska - Nie 26 Lip, 2009
pit napisał/a:
ASO
40pln
no tak, tylko rozumiem, że to jest dokładnie ten sam łącznik co jest oryginalnie w saxo, ale seria wydech chyba raczej nie ma śr. 2"... ??106 - Nie 26 Lip, 2009 wiekszosc dostepnych na rynku markowych kolektorow wydechowych (supersprint,
raceland) nie konczy sie dwoma calami. maja na koncu przewezenie i pasuja p&p
do seryjnej srednicy (chyba 1.75"). dopiero dalej w ukladzie wydechowym jest
luzniej. to przewezenie ma na celu tez odbijanie jakis tam fal idacych w wydechu
od slinika hehw z kanalow wydechowych z glowicy przeciez i tak nie idzie srednica
duzo wieksza niz seryjna bo homologacje dopuszczaja tylko 1 - 2 mm wieksza
srednice kanalow wylotowych.jarek-malopolska - Pon 27 Lip, 2009 no tak tylko ja mam kolektor Peugeot Sport z pucharowej 206 i on ma na końcu 2" jak nawet nie trochę więcej.. i tam jest już specjalne mocowańko do dalszej części wydechu pucharowego, dołożyć rurę, skręcić w przygotowanym miejscu i tyle.. a nie chce kompletnego wydechu z pucharowej 206 bo to chyba najgłośniejszy wydech w historii wszelakich pucharówek...Greg - Pon 27 Lip, 2009 Czy kolektor wydechowy z pucharowej 206 będzie pasował do C2?GeKo - Wto 28 Lip, 2009
jarek-malopolsk napisał/a:
bo to chyba najgłośniejszy wydech w historii wszelakich pucharówek...
i najpiękniejszy nie do pomylenia z niczym innym.jarek-malopolska - Wto 28 Lip, 2009
GeKo napisał/a:
jarek-malopolsk napisał/a:
bo to chyba najgłośniejszy wydech w historii wszelakich pucharówek...
i najpiękniejszy nie do pomylenia z niczym innym.
Geko zgadzam się w 100% z tym, że do jazdy ulicznej (poki co przynajmniej) jak dla mnie jest zbyt HardCore-owy jarek-malopolska - Wto 28 Lip, 2009
Greg napisał/a:
Czy kolektor wydechowy z pucharowej 206 będzie pasował do C2?
Najprawdopodobniej tak, nie wiem czy P&P ale z tego co ja rozkminiam ten temat to silnik 206XS (TU5JP4) ma więcej wspólnego z C2 VTS (TU5JP4S) niż z saxo VTS (TU5J4).. Ale tak jak piszę, tak mi się wydaję-Greg jeśli chcesz mogę ci przesłać dokładne foto tego kolektora + pomierzyć jakieś odległości w mocowaniach, otworach, itp, jak cos wal śmiało Ewentualnie ASO Peugeot w Wawie, mi wysłali go z tamtąd-powinni jeszcze mieć trochę pucharowych rzeczy, bo robili wyprzedaż o czym juz kiedyś pisałem na forum
Panowie a jeszcze pytańko odnośnie bandażowania kolektora wydechowego... Na przykładzie 4-2-1.. Bandażować go całego czy tylko np. od flanszy do punktu gdzie 4 rury przechodzą w 2 ??Anonymous - Wto 28 Lip, 2009 Chyba z wydechów już nic nie mają w Peugeot Sport Polska.Koleś któremu sprzedawałem hamulce ,mówił że kupił ostatnio sztukę wydechu za 850 zł całość z kolektorem Greg - Wto 28 Lip, 2009
jarek-malopolsk napisał/a:
Najprawdopodobniej tak, nie wiem czy P&P ale z tego co ja rozkminiam ten temat to silnik 206XS (TU5JP4) ma więcej wspólnego z C2 VTS (TU5JP4S) niż z saxo VTS (TU5J4).. Ale tak jak piszę, tak mi się wydaję-Greg jeśli chcesz mogę ci przesłać dokładne foto tego kolektora + pomierzyć jakieś odległości w mocowaniach, otworach, itp, jak cos wal śmiało Ewentualnie ASO Peugeot w Wawie, mi wysłali go z tamtąd-powinni jeszcze mieć trochę pucharowych rzeczy, bo robili wyprzedaż o czym juz kiedyś pisałem na forum
No ciekawe, ciekawe, bo wiszą na Allegro w dobrych pieniądzach (taniej niż Ashley ze zwykłej stali, podobnie jak Raceland). Twój juz złożony? Jak pracuje? Ciekaw jetsem czy auto będzie dużo głośniejsze z tym kolektorem...
Hm/.. czy on w ogóle ma gniazdo na lambdę? Nie widać na foto.
No ciekawe, ciekawe, bo wiszą na Allegro w dobrych pieniądzach
Hehe w dobrych pieniądzach to one były w Peugeot Sport-płaciłem bodajże za niego 630zł!!!!!!!!!!!! Przykładowo tłumik przelotowy (w pucharówce był tylko środkowy) kosztował... 203zł brutto !!!!!!!!!! Tak, że ceny były na prawde MEGA !!
Greg napisał/a:
Twój juz złożony? Jak pracuje? Ciekaw jetsem czy auto będzie dużo głośniejsze z tym kolektorem...
Założony, tyle że silnik z nim wisi jeszcze na podnośniku , pozostały mi sprawy elektryki, wiązka, komp, itp.. Ciężko mi powiedzieć jak będzie z głośnością, dziś przyszły mi tłumiki przelotowe, śr i końcowy, oczywiście pod 2", jak tylko wrzucę silnik do auta i będzie to jeździć to od razu wrzucam dolot (jak Geko bedzie miał go juz w sprzedaży ) i robię wydech.. Czy będzie różnica jeśli wrzucić sam kolektor do seryjnego wydechu-ciężko powiedzieć, mi się wydaje, że chyba nie...
Greg napisał/a:
.. czy on w ogóle ma gniazdo na lambdę?
Z tego co ja się wstępnie przyglądałem to raczej nie...Greg - Śro 29 Lip, 2009
jarek-malopolsk napisał/a:
Greg napisał/a:
.. czy on w ogóle ma gniazdo na lambdę?
Z tego co ja się wstępnie przyglądałem to raczej nie...
No, to sobie kupiłem kolektor. Heh... Ja mam dwie sondy, jednej brak da się ogarnąć, ale dwóch to już chyba średnio. martin.h - Śro 29 Lip, 2009 Greg, to nie problem, robisz gniazdo na sondę w kolektorze i po problemie.tomecki - Śro 29 Lip, 2009 no problem, wspawać tig'iem gwintowaną tulejką w kolektor i po sprawie