Byc moze tak. Kamill jak te twoje trzymaly na ulezu?
Mimo ciężkiego auta w ogolę nie robiły bokami, normalnie ściągam 50% napisów z opon, koło nie jest mega duże, a auto swoje waży okolice 1350kg. Jak na ten rozmiar byłem zadowolony, ale na ułężu nie było ciasnych nawrotów na których opony najbardziej mi sie kładą.
Mam jakieś pęknięcia na łączeniu bieżnika z bokiem jak by sie trochę odklejała, ale sie nie odkleiła, trochę się podtopiły nacięcia na środku opony, ale delikatnie. Nie mam możliwości zrobienia zdjęcia teraz.rasta - Pon 07 Lis, 2011 Jakby co rozpoczęliśmy sprzedaż opon w dobrych cenach
Więcej info tu - http://forum.hothatch.org...hp?p=465283#topsiema - Wto 08 Lis, 2011 Mam dylemat: co jako zimowy zamiennik fabrycznego rozmiaru 195/45/16 w Clio?
Oferta na ww. rozmiar normalnie jak w mięsnym za PRL.Yarko - Wto 08 Lis, 2011
siema napisał/a:
Mam dylemat: co jako zimowy zamiennik fabrycznego rozmiaru 195/45/16 w Clio?
Oferta na ww. rozmiar normalnie jak w mięsnym za PRL.
fabryczny rozmiar PH3 to 205/45R16, możesz zatem spróbować 195/50R16, 185/50R16rasta - Wto 08 Lis, 2011 Niestety oba rozmiary zarówno 195/45/16 jak i 195/50/16 prawie w ogóle nie występuje, a jak już to są piekielnie drogie.
PS. 185/50/16 w zimówce nie występuje siema - Wto 08 Lis, 2011 Faktycznie, PH3 fabrycznie miały 205/45/16. Musiałem wziąć informację z instrukcji do Clio II ph2.
Kusi mnie, by spróbować 195/55/16 z racji większego wyboru oraz ceny. COpona byłaby wyższa o 3cm - niestety dużo. Yarko, obcierałoby przy CUPowym zawieszeniu?GeKo - Śro 09 Lis, 2011 siema, marne szanse ze wejdzie, zwłaszcza że GAZ na maks podniesiony jest chyba niżej niż seria, przez ten rozmiar mnie wyjebali z zimowych testów michelina.
Najlepiej weź 195/50R15 lub 185/55R15. 185/60R15 ja mam i jest troche za wysoko przy gwincie na serii bedzie OK.siema - Śro 09 Lis, 2011 Dzięki GeKo. Czyli nie ma najmniejszego sensu bawić się w jakieś procentowo duże odchyłki w stosunku do serii. Skoro 185/60R15 które ma +2% już potrafi powodować zatem wybór jest prosty.Yarko - Śro 09 Lis, 2011 sądzę, że może obcierać, ale to nic pewnego
poszukałbym jednak 195/45R16, bo czasami można znaleźć, zachowasz dobry wygląd fury, bo 15 cali przy seryjnym zawiasie wygląda trochę komiczniesiema - Śro 09 Lis, 2011 Zostaję przy 16 calach. 195/45R16 ma niższą oponę niż seria dlatego skłaniam się jednak do 205/45R16. Myślałem jeszcze o 195/50R16 ale to +1.75%, więc blisko tego o czym pisał Geko i chyba odpuszczę- kupić na testy opony za 2k nie bardzo mi się uśmiecha.
W 205/45R16 mamy trzech konkurentów:
1) Goodyear EAGLE UG GW3
2) Pirelli SottoZero
3) Dunlop SP WINTER SPORT M3
Jakieś opinie? Coś muszę dziś zamówić.Anonymous - Sob 12 Lis, 2011 Takie kapcie na zimę?
Ja się w tym roku przesiadłem na 165/65 r15 bo na śniegu była lipa na szerszych
O dziwo na asfalcie na trasie nie ma problemu na winklach i hamowaniu...Janusz - Pon 14 Lis, 2011
agentczor napisał/a:
Ja się w tym roku przesiadłem na 165/65 r15 bo na śniegu była lipa na szerszych
tez mam taki plan jaka masz felgę?? 6j czy 5.5 ?? duży się naciąg zrobił ??Anonymous - Śro 16 Lis, 2011 Hmm nie wiem jaka Naciągu nie widzę Jest tak jak być powinno
185 miałem w zeszłym sezonie i ja nei widzę różnicy w naciągu...Janusz - Śro 16 Lis, 2011 jak będziesz miał możliwość to zobacz z łaski swojej Jakarti - Pon 21 Lis, 2011 Continental ContiWinterContact TS810 S 225/45R17 94V XL FR * SSR - runflat'y
- kto moze i w jakiej cenie taka oponke ogarnać?