Korek,frigo 2 spoko, ale mnie osobiście trzymanie boczne jakoś nie powalilo. Mialem kiedys Klebera Krisalpa w pasku i bylem zadowolony. Bardziej niz z frigo 2 w w niebieskim 106.
To co mam okazję to nawet nie frigo 2 tylko ten dirrectional. Jakoś tez bardziej do mnie przemawia krisalp. Qbica a na których krisalpach jeżdziłeś ?? I dzięki za opcję opon bieżnikowanych - ale nie skorzystam
Mi chodzi dokładnie o ten bieżnik
Tak jak pisalem chodzi w zasadzie o oponę na dojazd do pracy, do upalania mam nokiany, ale nie chcę niszczyć kolców i ewentualnie mieć nieprzyjemność- w tamtym roku jeżdziłem na nich bardzo krótko i nikomu nie polecam do normalnej jazdy Tomcat - Nie 09 Paź, 2011
korek171 napisał/a:
Marek23 napisał/a:
Korek,frigo 2 spoko, ale mnie osobiście trzymanie boczne jakoś nie powalilo. Mialem kiedys Klebera Krisalpa w pasku i bylem zadowolony. Bardziej niz z frigo 2 w w niebieskim 106.
To co mam okazję to nawet nie frigo 2 tylko ten dirrectional. Jakoś tez bardziej do mnie przemawia krisalp. Qbica a na których krisalpach jeżdziłeś ?? I dzięki za opcję opon bieżnikowanych - ale nie skorzystam
Mi chodzi dokładnie o ten bieżnik
Obrazek
Tak jak pisalem chodzi w zasadzie o oponę na dojazd do pracy, do upalania mam nokiany, ale nie chcę niszczyć kolców i ewentualnie mieć nieprzyjemność- w tamtym roku jeżdziłem na nich bardzo krótko i nikomu nie polecam do normalnej jazdy
Nie kupuj tego. W porównaniu do Frigo o wiele gorsze na śniegu, śniego-błocie czy lodzie. Przejechałem na takowych kilka tys. km w dwóch różnych autach. Właściwie po przesiadce z Frigo na te Klebery czułem się jakbym jechał wcześniej na jakieś topowej zimówce jeździł Tak konkretnie to o wiele gorzej jest w zakrętach, prosta i hamowanie jeszcze ok, zresztą możesz to wywnioskować nawet po zdjęciu bieżnika.qbica - Pon 10 Paź, 2011
Tomcat napisał/a:
korek171 napisał/a:
Marek23 napisał/a:
Korek,frigo 2 spoko, ale mnie osobiście trzymanie boczne jakoś nie powalilo. Mialem kiedys Klebera Krisalpa w pasku i bylem zadowolony. Bardziej niz z frigo 2 w w niebieskim 106.
To co mam okazję to nawet nie frigo 2 tylko ten dirrectional. Jakoś tez bardziej do mnie przemawia krisalp. Qbica a na których krisalpach jeżdziłeś ?? I dzięki za opcję opon bieżnikowanych - ale nie skorzystam
Mi chodzi dokładnie o ten bieżnik
Obrazek
Tak jak pisalem chodzi w zasadzie o oponę na dojazd do pracy, do upalania mam nokiany, ale nie chcę niszczyć kolców i ewentualnie mieć nieprzyjemność- w tamtym roku jeżdziłem na nich bardzo krótko i nikomu nie polecam do normalnej jazdy
Nie kupuj tego. W porównaniu do Frigo o wiele gorsze na śniegu, śniego-błocie czy lodzie. Przejechałem na takowych kilka tys. km w dwóch różnych autach. Właściwie po przesiadce z Frigo na te Klebery czułem się jakbym jechał wcześniej na jakieś topowej zimówce jeździł Tak konkretnie to o wiele gorzej jest w zakrętach, prosta i hamowanie jeszcze ok, zresztą możesz to wywnioskować nawet po zdjęciu bieżnika.
korek171 jak wyżej mialem wczesniej frigo, ale wyskoczyla bula z boku wiec poszly te krisalpy, ale szybko zmienilem na bieżnikiMarek23 - Pon 10 Paź, 2011 Kurde, to ja jakis dziwny jestem. Mnie te frigo 2 wogole nie powalily,ale faktem jest,ze wczesniej jezdzilem na Pirelli Carving,wiec moze dlatego.jozekrj - Pon 10 Paź, 2011 ja byłem zadowolony z kormorana snowpro na śniegu radził sobie odrobinę gorzej niż frigo2 ale miał nad nią przewagę na mokrym i błocie pośniegowym.
mój wujaszek ma w oplu vectra c kombi zimowe uniroyale i jest bardzo zadowolony ( ciekawe jak się sprawują w lżejszych samochodach? )jarek-malopolska - Wto 01 Lis, 2011 Ja tez sie dokładam z kolejnym duuuzym PLUSEM dla FRIGO Mistrzowska opona na snieg !! Błoto-mokry asfalt tak jak ktoś wczesnej pisał-jak normalna opona ale na sniegu miszcz Sam zastanawiałem sie nad jakimiś oponkami,ew jeszcze jednymi na zime.. A czy mozecie coś polecic stricte Rajdowego - jakis markgum itp tobia jakieś typowe zimowki do upalania? i jesli tak to jakie ceny? warto?M - Pon 07 Lis, 2011 Pytanie do ekspertów:
Czy rajdowy slick vs slick wyścigowy to spora różnica w użyciu tego drugiego przy jeździe np po poznaniu?
Mamy taką oponę jak maxsport rb5 i jest to coprawda nalewka ale w kategorii opony do rajdów - może ktoś rozjaśnić różnice?martin.h - Pon 07 Lis, 2011 Napewno w przypadku BF Goodrich/Michelin slick wyścigowy jest odczuwalnie lżejszy, szeroka guma w 18" jest lekka jak piórko Yarko - Pon 07 Lis, 2011 logicznie rzecz biorąc, slick rajdowy musi zaabsorbować więcej nierówności spowodowanych niejednolitością nawierzchni na jakich rozgrywane są rajdy ( drogi publiczne ), stąd jego budowa musi być do tego odpowiednio przystosowana
slick wyścigowy używany jest na płaskich torach więc opona nie musi absorbować takiej ilości nierówności, może być sztywniejsza, mniej pracuje na boki co przekłada się na większą precyzję prowadzeniaJanusz - Pon 07 Lis, 2011 teoretycznie rzecz biorąc (nie znam sie nic a nic) żaden rajdowy slick nie nadaje się do upalania na torze, a to ze względu na to ze nawet najtwardsza rajdowa mieszanka jest za mieka na tor, ponieważ w rajdach nie jeździ się tak na oponie jak w wyścigach, ponadto asfalt jest duzo mniej przyczepny a wszystko to przyczynia się do mniejszych temperatur pracy opony.Koto - Pon 07 Lis, 2011 Nalewka na torze, to nie średni pomysł? Ścianka pewnie będzie miękka, co raczej nie pomoże w precyzji, zwłaszcza w torowej jeździe gdzie oponę wykorzystuje się zdecydowanie bardziej niż w rajdach. Do tego twardośc o której Janusz napisał.M - Pon 07 Lis, 2011 Sęk w tym że według posiadaczy maxsporty mają mega twardą ściankę Kamill - Pon 07 Lis, 2011
M napisał/a:
Sęk w tym że według posiadaczy maxsporty mają mega twardą ściankę
+1qbus - Pon 07 Lis, 2011 Może mega twardą w porównaniu do innych nalewek?M - Pon 07 Lis, 2011 Byc moze tak. Kamill jak te twoje trzymaly na ulezu?