To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Opony

kubas - Pią 16 Wrz, 2011

Ja bym wrzucił r888 na przód.
faldzip - Pią 16 Wrz, 2011

no wlasnie tak tez pomyslalem, bo maja sztywniejsze boki (co czuc w reku) i pewnie nie beda tak plywac, a skoro kleja lepiej to sprawa przesadzona - ida na przod
no name - Pią 16 Wrz, 2011

Nie potniesz ich tam na kamieniach ?
faldzip - Pią 16 Wrz, 2011

tam nie ma kamieni :P na torze jest wiekszosc asfaltu, szuter (a raczej taka ziemia) to jest na dwoch prostych a na joker lapie jest beton - no tam jest troche wyryp ale bez tragedii. Jakies zimowki Barum Polaris na lajcie przezyly z 10 okrazen.
Jakarti - Pią 16 Wrz, 2011

Bart napisał/a:
nie

papuga.
poza tym zapominasz o kropce..

faldzip napisał/a:
przezyly z 10 okrazen.

az dziesięć? :D

faldzip - Pią 16 Wrz, 2011

tak, potem jedna sie odkleila od felgi i powietrze zeszlo ;D
A na kamienie to mam szutrowki, ktore nawet napompowane proznia prawie sie nie zginaja :P

no name - Pią 16 Wrz, 2011

faldzip napisał/a:
tam nie ma kamieni :P na torze jest wiekszosc asfaltu

Minęło trochę czasu jak tam byłem ale wtedy były i to sporo,
nie wspomnę już o odcinku na giełdzie gdzie kolega rozciął oponę

faldzip - Wto 20 Wrz, 2011

Odnioslem wrazenie, ze jednak tyl na markgumach S2 troche lepiej kleil niz przod na R888 - na najwolniejszym i najbardziej sliskim (jakis z dupy asfalt tam jest) zakrecie nr 3 caly czas przod wyjezdzal, mimo usilnych staran bez recznego prawie nie dalo sie rzucic tylem... Choc niezerowy wplyw moglo tu miec wieksze zuzycie R888 i to, ze nie byly najmlodsze. Na "dotyk" sa twardsze niz markgum S2.
kubas - Sob 24 Wrz, 2011

faldzip napisał/a:
Odnioslem wrazenie, ze jednak tyl na markgumach S2 troche lepiej kleil niz przod na R888 - na najwolniejszym i najbardziej sliskim (jakis z dupy asfalt tam jest) zakrecie nr 3 caly czas przod wyjezdzal, mimo usilnych staran bez recznego prawie nie dalo sie rzucic tylem... Choc niezerowy wplyw moglo tu miec wieksze zuzycie R888 i to, ze nie byly najmlodsze. Na "dotyk" sa twardsze niz markgum S2.


Ale to nic dziwnego, to fwd, silnik z przodu itd. To że ci przód na wolnym zakręcie wypluwa to norma. Na szybkim uciekłby ci pewnie lekki tył :)

CHRZANEK - Sob 24 Wrz, 2011

Czy ktoś obyty z tematem uświadomi mnie jaka jest gradacja opon MARKGUM S0, S1, S2, S3 ???

Im większa liczba tym twardsze ???

faldzip - Sob 24 Wrz, 2011

CHRZANEK napisał/a:
Im większa liczba tym twardsze ???

tak

faldzip - Sob 24 Wrz, 2011

kubas napisał/a:
faldzip napisał/a:
Odnioslem wrazenie, ze jednak tyl na markgumach S2 troche lepiej kleil niz przod na R888 - na najwolniejszym i najbardziej sliskim (jakis z dupy asfalt tam jest) zakrecie nr 3 caly czas przod wyjezdzal, mimo usilnych staran bez recznego prawie nie dalo sie rzucic tylem... Choc niezerowy wplyw moglo tu miec wieksze zuzycie R888 i to, ze nie byly najmlodsze. Na "dotyk" sa twardsze niz markgum S2.


Ale to nic dziwnego, to fwd, silnik z przodu itd. To że ci przód na wolnym zakręcie wypluwa to norma. Na szybkim uciekłby ci pewnie lekki tył :)

no moze i tak, musze przetestowac teraz co bedzie jak zamienie przod z tylem, aczkolwiek wydaje mi sie, ze jednak te R888 troche gorzej kleja :P

roj - Sob 24 Wrz, 2011

CHRZANEK napisał/a:
Czy ktoś obyty z tematem uświadomi mnie jaka jest gradacja opon MARKGUM S0, S1, S2, S3 ???

Im większa liczba tym twardsze ???

z tego co słyszałem dwójki są najbardziej uniwersalne. Im wyższa liczba tym twardsze, na początku były tylko 1,2,3 więc te 0 to chyba są na dwa okrążenia kwalifikacyjne i do śmieci :]

speed555 - Sob 24 Wrz, 2011

Greg napisał/a:
martin.h napisał/a:
Greg napisał/a:
Zima idzie, będę musiał kupić zimówki do 106. Jaki rozmiar będzie optymalny pod 15" felgę przy aucie o glebie ok. -35mm z przodu i z chyba dwoma ząbkami w dół na belce z tyłu?

195/50R15, 195/45R15 ? Ale to raczej nie są dobre rozmiary na zimówkę :/

No właśnie. 50 mam teraz ale letnie.

14" chyba nie wejdzie na hamulec 283mm. :]


to masz tak samo jak ja 283mm. jedyne chyba słuszne rozwiązanie (przynajmniej ja tak robie) to na zime zakładanie seryjnych hamulców z przodu i 165/65/14, na sniegu kozak:D

jakbys kupil zimowki nawet 195/45/15 i to tak bedziesz sie wieszał wszedzie w koleinach, a na 14' auto sporo wyżej stoi i to jest kolejny plus

kamil - Sob 24 Wrz, 2011

dlatego ja biorę 165/65 14


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group