To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Hamulce

Bad-i - Wto 25 Wrz, 2007

dzik napisał/a:
Jak msz budzet to lap to:
http://www.re5pect.pl/ind...uct&prod_id=241

Ja bede kombinowal jak uzyc oryginalnych zaciskow i tarcz.
Koszt modyfikacji:
frezer do adapterow i tarcze nowe (200PLN) :)


ale tutaj kolo musze miec min 16"

Bad-i - Wto 25 Wrz, 2007

jaka roznica w cenie http://www.k-tecracing.com/show_product.asp?id=201

ja mysle ze max powinienem miec 285 mm

dzik - Wto 25 Wrz, 2007

285mm to jesli chcesz felgi 15" zalozyc, mysle ze warto doplacic do 300mm, gdzies nawet widzialem zestawy 320mm

poza dzialaniem wyglad tez sie liczy wg mnie:
285 wypelnia 15"
300 16"
320 17"

EDIT: zobacz na to
http://www.hispecbrake.co...-325-Billet.htm

Anonymous - Wto 25 Wrz, 2007

Podobno zacisk z 306 GTI6( z tarcza renault 280mm) pasuje do zwotnicy w min clio,r11,r5.Musze to sprawdzić ;)
Loko - Wto 25 Wrz, 2007

Tylko ze zawsze trzeba pamietac ze jak auto nie ma korektora ktory ustawimy po zmianie przodu, albo w ostatecznosci abs, to po zamontowaniu mocnego przodu bedzi jedna wielka pyta z bula !!! i auto bedzie gorzej hamowalo niz na starych hamulcach.
Hamuje sie oponami wiec najwazniejsze jest to zeby jak najlepiej wykorzystac przyczepnosci przedniej jak i tylnej osi.
Wiec trzeba sie dobrze zastanowic przed robieniem hamowaczy.

Bad-i - Śro 26 Wrz, 2007

dzik napisał/a:
285mm to jesli chcesz felgi 15" zalozyc, mysle ze warto doplacic do 300mm, gdzies nawet widzialem zestawy 320mm

poza dzialaniem wyglad tez sie liczy wg mnie:
285 wypelnia 15"
300 16"
320 17"

EDIT: zobacz na to
http://www.hispecbrake.co...-325-Billet.htm


dziku ten ostatni zestaw jest mega kozak ale tam juz tylko 17" - a upalac na torze na 17" czy po lesie to jzu szkoda troche......

Koledzy z cliosport.net kupuja grupowo wilwoody 285mm i nad nimi mysle - zestaw 300 gdp

mysle jeszcze nad 300 mm ale to tez nadal juz 16ka

dzik - Śro 26 Wrz, 2007

bierz 300 minimum, 280 jak zalozysz 17-tki beda wygladaly fatalnie
Bad-i - Śro 26 Wrz, 2007

dzik napisał/a:
bierz 300 minimum, 280 jak zalozysz 17-tki beda wygladaly fatalnie


ale jak wezme 300 to moje 15ki (3 komplety moge wypie r dolić)

dzik - Śro 26 Wrz, 2007

i bardzo dobrze, przy tych nadkolach wygladaja smiesznie ;)

hamulce mozna zmieniac, mi zmiana w GTT zaciskow i tarcz zajmuje 20min max

ja bym do 15-tek montowal seryjne hamulce a do lansu na 17-tkach 320

Bad-i - Śro 26 Wrz, 2007

Dziku ale jaki jest sens posiadania serii do 15" - gdzie to wlasnie na nich potrzebuje miec performance i dobry hebel.

To wtedy lepiej na 17" zakladac duza tarcze ale seryjna zeby byla duza i tyle, bo inaczej to wydam 10.000 pln na dwa komplety hamulcy

Maciek - Śro 26 Wrz, 2007

a mozę jakieś 16 na tor to wtedy masz duzy hebel i na tor i na ulice?
Bad-i - Śro 26 Wrz, 2007

Maciek napisał/a:
a mozę jakieś 16 na tor to wtedy masz duzy hebel i na tor i na ulice?


tez nad tym mysle - ale 16" to juz inna opona a takie 195/50/15 to grosze kosztuja ;)

z drugiej strony poczekam az zloze silnik i zobacze czy potrzebuje wiekszej opony do upalania

dzik - Śro 26 Wrz, 2007

Bad-i, 195 sa tanie, owszem, ale np na Lublin to seryjny hamulec wystarczy w zupelnosci.
Nie jezdzisz honda by hamulce sie na lublinie palily :D

Ja na twoim miejscu bym zrobil tak:
- kupil profi zestaw 300 lub 320mm pod felgi ktorych szukasz, jak pamietam 17" wiec 320mm
- poczekal az zajme sie dopasowaniem 280 do R5 i zrobie od razu komplet 280 dla Ciebie :) to bedzie kosztowalo malo

Anonymous - Śro 26 Wrz, 2007
Temat postu: :0
a kolego dzik-u 280 dla mnie nie zrobisz??
dzik - Śro 26 Wrz, 2007

jak mi wzor wpadnie w rece to dam frezerowi zeby zrobil 4x bedzie na zapas


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group