To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Sprzedam/Kupie/ZakupyGrupowe - Dylemat przy zakupie nowego auta z grupy VAG

arssss - Pią 11 Wrz, 2015

Jaki to ma vmax?
karoluPL - Pią 11 Wrz, 2015

PiTT napisał/a:
świat się kończy :rotfl:
https://www.youtube.com/watch?v=Pn1tNjkma-Q


ale taka prawda, bo seryjne evo X (295hp, 5 MT - 5,4 sek.) jak stanąłem na światłach, to prawie alfa w dizlu by mi naprała :wall:
także można sie teraz zdziwić… Ale za to po programie i paru duperelach, jak ma 418 kuca to chodzi, tylko czasami sprzęgło śmierdzi, ale dizlów już się nie boje :]

Marek23 - Pią 11 Wrz, 2015

arssss napisał/a:
Jaki to ma vmax?

260 licznikowe i stop elektroniką. Dopiero na normalnym programie usuwają blokadę i wtedy jedzie dalej, ile to się sprawdzi. Ale przy circa 320 koniach powinno 270 pójść. Śmiesznie taka Skoda wygląda przy takich prędkościach :rotfl:

Kamill - Pią 11 Wrz, 2015

A opony tyle wytrzymają? Wiem że federal potrafi trzasnąć przy ponad 250 xD
Marek23 - Pią 11 Wrz, 2015

Federala ani na drogę ani do sportu bym nie założył :rotfl:
Kamill - Pią 11 Wrz, 2015

Chodzi o to z jakim indeksem we fabryce zakładają. Bo wiadomo, te opony na pierwszy montaż to mogą być różne :jupi:
Marek23 - Pią 11 Wrz, 2015

Y czyli do 300 chyba.
Bonczek - Pią 11 Wrz, 2015

Tylko ze indeks prędkości nie oznacza największej możliwej prędkości utrzymanej przez krótka chwile wiec tym bym sie nie martwił :)
Anonymous - Pią 11 Wrz, 2015

Marek, a jak tak pałujesz z V-max nie traci Ci się ciśnienie oleju? Bo w Evo tak się nie da ;D
Marek23 - Pią 11 Wrz, 2015

Ja opuszczam oesy przez podnoszące się ciśnienie :lol2:
A serio to takie coś robię na parę sekund, ja nie z tych co przez godzinę 250 jadą :rotfl: choć w Polsce, kraju jazdy lewym pasem to i tak nie możliwe.

PiTT - Pią 11 Wrz, 2015

powinienes byc ambasadorem marki :D
z Twoich opowieści na serio ma się ochotę na zakup takiej octy... niestety wiem ze nie bedzie "a przyzwyczaje sie do braku trakcji..." doskonale wiem ze tak nie bedzie a z czasem bedzie tego brakowalo bardziej niz tego lania leszczy w bmw :D

Anonymous - Pią 11 Wrz, 2015

Kiedyś na serwis Mitsu zgłosił się klient Evo, że jak jedzie autostradą z V-max to zaświeca mu się kontrolka, a jechał tak cały czas :rotfl:
dzik - Pią 11 Wrz, 2015

Marek23 napisał/a:

Dzik, passat juz zakupiony? Zastanów się dobrze. Wczoraj leczyłem kompleksy z nowym 428 i SQ5 tdi, odjezdzanie temu drugiemu powyżej 250 niezapomniane. Kocham mój czeski szajs :rotfl:


Kupiony. Zrobiłem prosty rachunek i narazie zmieniłem priorytety. Wolę mniej mocy ale dupa ma być cała, kupuję samochód na długie trasy i siedzieć na niewygodnym taborecie to katorga. W passacie dopłata za takie zestaw to 45kPLN, pastuch za 200 brzmi dziwnie, wolałbym już wtedy A6 za 250... i tak w nieskończoność. A z drugiej strony jak mam dawać 40kPLN więcej to zostawiam sobie obecnego pastucha, robie w kompotach zestaw na 3xx i mam w dupie czy się bedzie sypał. W b8 bardzo mi odpowiada wnętrze, zajebiście się w nim czuję.

PiTT - Pią 11 Wrz, 2015

a co robisz z obecnym?
Marek23 - Pią 11 Wrz, 2015

PiTT napisał/a:
powinienes byc ambasadorem marki :D
z Twoich opowieści na serio ma się ochotę na zakup takiej octy... niestety wiem ze nie bedzie "a przyzwyczaje sie do braku trakcji..." doskonale wiem ze tak nie bedzie a z czasem bedzie tego brakowalo bardziej niz tego lania leszczy w bmw :D

Ale nie rozumiem o co chodzi z brakiem trakcji? Gaz to nie 0-1 przecież. Chyba,że jeździsz głównie po mieście i na światłach lubisz odjechać.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group