ale taka prawda, bo seryjne evo X (295hp, 5 MT - 5,4 sek.) jak stanąłem na światłach, to prawie alfa w dizlu by mi naprała
także można sie teraz zdziwić… Ale za to po programie i paru duperelach, jak ma 418 kuca to chodzi, tylko czasami sprzęgło śmierdzi, ale dizlów już się nie boje Marek23 - Pią 11 Wrz, 2015
arssss napisał/a:
Jaki to ma vmax?
260 licznikowe i stop elektroniką. Dopiero na normalnym programie usuwają blokadę i wtedy jedzie dalej, ile to się sprawdzi. Ale przy circa 320 koniach powinno 270 pójść. Śmiesznie taka Skoda wygląda przy takich prędkościach Kamill - Pią 11 Wrz, 2015 A opony tyle wytrzymają? Wiem że federal potrafi trzasnąć przy ponad 250 Marek23 - Pią 11 Wrz, 2015 Federala ani na drogę ani do sportu bym nie założył Kamill - Pią 11 Wrz, 2015 Chodzi o to z jakim indeksem we fabryce zakładają. Bo wiadomo, te opony na pierwszy montaż to mogą być różne Marek23 - Pią 11 Wrz, 2015 Y czyli do 300 chyba.Bonczek - Pią 11 Wrz, 2015 Tylko ze indeks prędkości nie oznacza największej możliwej prędkości utrzymanej przez krótka chwile wiec tym bym sie nie martwił Anonymous - Pią 11 Wrz, 2015 Marek, a jak tak pałujesz z V-max nie traci Ci się ciśnienie oleju? Bo w Evo tak się nie da Marek23 - Pią 11 Wrz, 2015 Ja opuszczam oesy przez podnoszące się ciśnienie
A serio to takie coś robię na parę sekund, ja nie z tych co przez godzinę 250 jadą choć w Polsce, kraju jazdy lewym pasem to i tak nie możliwe.PiTT - Pią 11 Wrz, 2015 powinienes byc ambasadorem marki
z Twoich opowieści na serio ma się ochotę na zakup takiej octy... niestety wiem ze nie bedzie "a przyzwyczaje sie do braku trakcji..." doskonale wiem ze tak nie bedzie a z czasem bedzie tego brakowalo bardziej niz tego lania leszczy w bmw Anonymous - Pią 11 Wrz, 2015 Kiedyś na serwis Mitsu zgłosił się klient Evo, że jak jedzie autostradą z V-max to zaświeca mu się kontrolka, a jechał tak cały czas dzik - Pią 11 Wrz, 2015
Marek23 napisał/a:
Dzik, passat juz zakupiony? Zastanów się dobrze. Wczoraj leczyłem kompleksy z nowym 428 i SQ5 tdi, odjezdzanie temu drugiemu powyżej 250 niezapomniane. Kocham mój czeski szajs
Kupiony. Zrobiłem prosty rachunek i narazie zmieniłem priorytety. Wolę mniej mocy ale dupa ma być cała, kupuję samochód na długie trasy i siedzieć na niewygodnym taborecie to katorga. W passacie dopłata za takie zestaw to 45kPLN, pastuch za 200 brzmi dziwnie, wolałbym już wtedy A6 za 250... i tak w nieskończoność. A z drugiej strony jak mam dawać 40kPLN więcej to zostawiam sobie obecnego pastucha, robie w kompotach zestaw na 3xx i mam w dupie czy się bedzie sypał. W b8 bardzo mi odpowiada wnętrze, zajebiście się w nim czuję.PiTT - Pią 11 Wrz, 2015 a co robisz z obecnym?Marek23 - Pią 11 Wrz, 2015
PiTT napisał/a:
powinienes byc ambasadorem marki
z Twoich opowieści na serio ma się ochotę na zakup takiej octy... niestety wiem ze nie bedzie "a przyzwyczaje sie do braku trakcji..." doskonale wiem ze tak nie bedzie a z czasem bedzie tego brakowalo bardziej niz tego lania leszczy w bmw
Ale nie rozumiem o co chodzi z brakiem trakcji? Gaz to nie 0-1 przecież. Chyba,że jeździsz głównie po mieście i na światłach lubisz odjechać.