To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

MotorSport - [INFO] Co, gdzie,kiedy?

speed555 - Nie 24 Cze, 2012

Ja własnie wrociłem z Limanowej bo byłem jak zwykle z teamem Marcina Gładysza.
Byłem tez w szpitalu u Łukasza Kalickiego jako ze to mój dobry kumpel i z nim wszystko ok, z płuc mu spuszczaja jakąś wodę bo mu "odbiło" płuca. Poza tym potłuczenia i ma od pasów odbite na klatce piersiowej czerwone bardzo slady i na biodrach ale za ok tydzien ma zostac wypisany ze szpitala.
Z opowiadan swiadków wynika ze jadacy przed nim Jania mial wyciek plynu hamulcowego i to na tym sie poslizgnął Łukasz. A ze był to lewy szybki zakret który szedł bez odjęcia na odciętej piatce (165km/h) to delikatne uslizgniecie na tym plynie spowodowalo postawienie auta bokiem i Łukasz mowil ze zapodał kontre i trzymał cały czas gaz w podłodze chcąc wyprowadzic ale sie nie udało. uderzyl w przepust centralnie przodem wybilo go i postawilo na dachu i sie zapalilo auto. ratownicy ugasili auto, odcieli pasy bo sie nie dalo ich odpiac i go wyciagneli pol przytomnego z auta. generalnie z auta nic nie bedzie, nawet fotel uszkodziło. mam wiecej zdjec wraku, jutro wrzuce.

Marek23 - Nie 24 Cze, 2012

Słyszałem,że Kalicki jest bardzo szybki. Kurde, pozdrowienia dla niego, masakra,że w takich okolicznościach sie rozwalił. Oby nie były uszczerbku na zdrowiu, do ścigania pewno wróci...
martin.h - Pon 25 Cze, 2012

Swoją drogą fajny mamy poziom w GSMP skoro Nagórski po długiej przerwie wsiada w auto, które wcale nie jest jakoś szybkie i lata świetności ma za sobą i wygrywa obydwie rundy :)
Marek23 - Pon 25 Cze, 2012

Dziś słyszałem,że Mikołajczyk ma 820 koni,ale jakoś nie wierzę w to.
Tomcat - Pon 25 Cze, 2012

martin.h napisał/a:
Swoją drogą fajny mamy poziom w GSMP skoro Nagórski po długiej przerwie wsiada w auto, które wcale nie jest jakoś szybkie i lata świetności ma za sobą i wygrywa obydwie rundy :)


Bredzisz i właśnie pokazałeś, że nie masz w temacie absolutnie żadnego pojęcia. Ja bym na Twoim miejscu się nie odzywał tak na przykład...

martin.h - Pon 25 Cze, 2012

Tomcat napisał/a:
martin.h napisał/a:
Swoją drogą fajny mamy poziom w GSMP skoro Nagórski po długiej przerwie wsiada w auto, które wcale nie jest jakoś szybkie i lata świetności ma za sobą i wygrywa obydwie rundy :)


Bredzisz i właśnie pokazałeś, że nie masz w temacie absolutnie żadnego pojęcia. Ja bym na Twoim miejscu się nie odzywał tak na przykład...


Jakieś argumenty przeciw? Może mnie oświecisz? :>

Tomcat - Pon 25 Cze, 2012

martin.h napisał/a:
Tomcat napisał/a:
martin.h napisał/a:
Swoją drogą fajny mamy poziom w GSMP skoro Nagórski po długiej przerwie wsiada w auto, które wcale nie jest jakoś szybkie i lata świetności ma za sobą i wygrywa obydwie rundy :)


Bredzisz i właśnie pokazałeś, że nie masz w temacie absolutnie żadnego pojęcia. Ja bym na Twoim miejscu się nie odzywał tak na przykład...


Jakieś argumenty przeciw? Może mnie oświecisz? :>


Nie, masz kare.

Marek23 - Pon 25 Cze, 2012

Tomcat,bez urazy,ale GSMP poziomem na pewno odstaje od rajdow. I generalnie wiele osob jezdzi tam bardzo turystycznie. Nie traktuj tego jako atak na siebie, nie raz pokazales,ze jestes szybki.

Z Mikolajczykiem kiedys jezdzilem na prawym. I coz, bylo wedle mysli Martina...

GeKo - Pon 25 Cze, 2012

Wielu turystycznie, ale kilku zapierdalaczy też tam jest.n Olek Michałowski, Romek Baran, to tak na szybko.
Przem_106 - Pon 25 Cze, 2012

Mowcie co chcecie, ale np zwycięzca przeleciał trasę ze srednią pow. 150km/h!!!! a np TOMCAT ze 120km/h. Z tego co pamiętam nigdy nie udało mi się zrobic 106-tką sredniej 100 na rajdzie. A więc jest napewno szybko i niebezpiecznie co potwierdziły dzwony.
Co do poziomu, to byłbym bardzo ostrozny w ocenianiu. Skoro jest niski, to nic prostszego jak wystartowac i poustawiac większosc i pokazac im ich miejsce :lol2:
Chciałbym zeby kiedys Stf wystartował i poukładał towarzystwo.

Nigdzie nie mogę znalezc wynikow drugiego dnia, moze ktos podlinkowac? Tomcat co się stało u ciebie, bo jednej rundy nie ukonczyłes, co było dalej. Jak zdrowie Twojej klubowiczki Moniki?

Zapraszam wszystkich do kibicowania w Sopocie :jupi:

GeKo - Pon 25 Cze, 2012

Przem_106, Ja powiem inaczej w wyścigach łatwiej odnieść sukces niż w rajdach pod warunkiem że dysoponujemy odpowiednio dużą ilością KM i topowymi oponami. Przykładowo Piotrkowi Baranowi nigdy nie udało się wygrać klasy a często miał problem z wbiciem się do top 3 klasy.
Przem_106 - Pon 25 Cze, 2012

Zgadzam się. Przykładowo Wojtek Gieral jezdzi na seryjnym silniku 16V.
Ma tylko wydech, dolot i jakis program (nawet nie indywidualny!). Oprocz tego 13x64 bez szpery, fajny zawias oraz topowe opony. A zatem auto przystosowane własnie pod tą dyscyplinę. Do tego jest dobrym kierowcą i w moim odczuciu robi mega czasy patrząc na konkurencje i nie tylko.

martin.h - Pon 25 Cze, 2012

Tomcat napisał/a:
martin.h napisał/a:
Tomcat napisał/a:
martin.h napisał/a:
Swoją drogą fajny mamy poziom w GSMP skoro Nagórski po długiej przerwie wsiada w auto, które wcale nie jest jakoś szybkie i lata świetności ma za sobą i wygrywa obydwie rundy :)


Bredzisz i właśnie pokazałeś, że nie masz w temacie absolutnie żadnego pojęcia. Ja bym na Twoim miejscu się nie odzywał tak na przykład...


Jakieś argumenty przeciw? Może mnie oświecisz? :>


Nie, masz kare.


Lubię Cię, ale tą odpowiedzią pokazałeś totalne wieśniactwo, podobnie jak niektórzy na tym forum. Nie zgadzasz się ze mną, twierdzisz że się nie znam, a nie chcesz przytoczyć jakichkolwiek argumentów :]
Może i są tam dobrzy kierowcy co potwierdzili przedmówcy, ale na pewno nie ma ich w czołówce, przynajmniej tych regularnie startujących.

PS: Nie wiem czy Subaru zmieniło specyfikację od czasu jak jeździł tym Marcin Czernik, ale tam było niecałe 500 KM i jakiś zwykły TEIN :]

Marek23 - Pon 25 Cze, 2012

Przem_106 napisał/a:
Skoro jest niski, to nic prostszego jak wystartowac i poustawiac większosc i pokazac im ich miejsce :lol2:

I tak właśnie zrobił właściciel 4turbo. Wyjaśnił wszystkich.

GeKo - Pon 25 Cze, 2012

Ujmę to prościej, w rajdach na chujowym sprzęcie idąc o życie masz szansę coś ugrać. w Wyścigach jak nie masz porównywalnego sprzętu do rywali nie masz czego szukać jeśli nastawiasz się na wynik.
A z kierowcami jak w RSMP i tu i tu są matadorzy oraz maruderzy ;)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group