speed555 - Nie 24 Cze, 2012 Ja własnie wrociłem z Limanowej bo byłem jak zwykle z teamem Marcina Gładysza.
Byłem tez w szpitalu u Łukasza Kalickiego jako ze to mój dobry kumpel i z nim wszystko ok, z płuc mu spuszczaja jakąś wodę bo mu "odbiło" płuca. Poza tym potłuczenia i ma od pasów odbite na klatce piersiowej czerwone bardzo slady i na biodrach ale za ok tydzien ma zostac wypisany ze szpitala.
Z opowiadan swiadków wynika ze jadacy przed nim Jania mial wyciek plynu hamulcowego i to na tym sie poslizgnął Łukasz. A ze był to lewy szybki zakret który szedł bez odjęcia na odciętej piatce (165km/h) to delikatne uslizgniecie na tym plynie spowodowalo postawienie auta bokiem i Łukasz mowil ze zapodał kontre i trzymał cały czas gaz w podłodze chcąc wyprowadzic ale sie nie udało. uderzyl w przepust centralnie przodem wybilo go i postawilo na dachu i sie zapalilo auto. ratownicy ugasili auto, odcieli pasy bo sie nie dalo ich odpiac i go wyciagneli pol przytomnego z auta. generalnie z auta nic nie bedzie, nawet fotel uszkodziło. mam wiecej zdjec wraku, jutro wrzuce.Marek23 - Nie 24 Cze, 2012 Słyszałem,że Kalicki jest bardzo szybki. Kurde, pozdrowienia dla niego, masakra,że w takich okolicznościach sie rozwalił. Oby nie były uszczerbku na zdrowiu, do ścigania pewno wróci...martin.h - Pon 25 Cze, 2012 Swoją drogą fajny mamy poziom w GSMP skoro Nagórski po długiej przerwie wsiada w auto, które wcale nie jest jakoś szybkie i lata świetności ma za sobą i wygrywa obydwie rundy Marek23 - Pon 25 Cze, 2012 Dziś słyszałem,że Mikołajczyk ma 820 koni,ale jakoś nie wierzę w to.Tomcat - Pon 25 Cze, 2012
martin.h napisał/a:
Swoją drogą fajny mamy poziom w GSMP skoro Nagórski po długiej przerwie wsiada w auto, które wcale nie jest jakoś szybkie i lata świetności ma za sobą i wygrywa obydwie rundy
Bredzisz i właśnie pokazałeś, że nie masz w temacie absolutnie żadnego pojęcia. Ja bym na Twoim miejscu się nie odzywał tak na przykład...martin.h - Pon 25 Cze, 2012
Tomcat napisał/a:
martin.h napisał/a:
Swoją drogą fajny mamy poziom w GSMP skoro Nagórski po długiej przerwie wsiada w auto, które wcale nie jest jakoś szybkie i lata świetności ma za sobą i wygrywa obydwie rundy
Bredzisz i właśnie pokazałeś, że nie masz w temacie absolutnie żadnego pojęcia. Ja bym na Twoim miejscu się nie odzywał tak na przykład...
Swoją drogą fajny mamy poziom w GSMP skoro Nagórski po długiej przerwie wsiada w auto, które wcale nie jest jakoś szybkie i lata świetności ma za sobą i wygrywa obydwie rundy
Bredzisz i właśnie pokazałeś, że nie masz w temacie absolutnie żadnego pojęcia. Ja bym na Twoim miejscu się nie odzywał tak na przykład...
Jakieś argumenty przeciw? Może mnie oświecisz?
Nie, masz kare.Marek23 - Pon 25 Cze, 2012 Tomcat,bez urazy,ale GSMP poziomem na pewno odstaje od rajdow. I generalnie wiele osob jezdzi tam bardzo turystycznie. Nie traktuj tego jako atak na siebie, nie raz pokazales,ze jestes szybki.
Z Mikolajczykiem kiedys jezdzilem na prawym. I coz, bylo wedle mysli Martina...GeKo - Pon 25 Cze, 2012 Wielu turystycznie, ale kilku zapierdalaczy też tam jest.n Olek Michałowski, Romek Baran, to tak na szybko.Przem_106 - Pon 25 Cze, 2012 Mowcie co chcecie, ale np zwycięzca przeleciał trasę ze srednią pow. 150km/h!!!! a np TOMCAT ze 120km/h. Z tego co pamiętam nigdy nie udało mi się zrobic 106-tką sredniej 100 na rajdzie. A więc jest napewno szybko i niebezpiecznie co potwierdziły dzwony.
Co do poziomu, to byłbym bardzo ostrozny w ocenianiu. Skoro jest niski, to nic prostszego jak wystartowac i poustawiac większosc i pokazac im ich miejsce
Chciałbym zeby kiedys Stf wystartował i poukładał towarzystwo.
Nigdzie nie mogę znalezc wynikow drugiego dnia, moze ktos podlinkowac? Tomcat co się stało u ciebie, bo jednej rundy nie ukonczyłes, co było dalej. Jak zdrowie Twojej klubowiczki Moniki?
Zapraszam wszystkich do kibicowania w Sopocie GeKo - Pon 25 Cze, 2012 Przem_106, Ja powiem inaczej w wyścigach łatwiej odnieść sukces niż w rajdach pod warunkiem że dysoponujemy odpowiednio dużą ilością KM i topowymi oponami. Przykładowo Piotrkowi Baranowi nigdy nie udało się wygrać klasy a często miał problem z wbiciem się do top 3 klasy.Przem_106 - Pon 25 Cze, 2012 Zgadzam się. Przykładowo Wojtek Gieral jezdzi na seryjnym silniku 16V.
Ma tylko wydech, dolot i jakis program (nawet nie indywidualny!). Oprocz tego 13x64 bez szpery, fajny zawias oraz topowe opony. A zatem auto przystosowane własnie pod tą dyscyplinę. Do tego jest dobrym kierowcą i w moim odczuciu robi mega czasy patrząc na konkurencje i nie tylko.martin.h - Pon 25 Cze, 2012
Tomcat napisał/a:
martin.h napisał/a:
Tomcat napisał/a:
martin.h napisał/a:
Swoją drogą fajny mamy poziom w GSMP skoro Nagórski po długiej przerwie wsiada w auto, które wcale nie jest jakoś szybkie i lata świetności ma za sobą i wygrywa obydwie rundy
Bredzisz i właśnie pokazałeś, że nie masz w temacie absolutnie żadnego pojęcia. Ja bym na Twoim miejscu się nie odzywał tak na przykład...
Jakieś argumenty przeciw? Może mnie oświecisz?
Nie, masz kare.
Lubię Cię, ale tą odpowiedzią pokazałeś totalne wieśniactwo, podobnie jak niektórzy na tym forum. Nie zgadzasz się ze mną, twierdzisz że się nie znam, a nie chcesz przytoczyć jakichkolwiek argumentów
Może i są tam dobrzy kierowcy co potwierdzili przedmówcy, ale na pewno nie ma ich w czołówce, przynajmniej tych regularnie startujących.
PS: Nie wiem czy Subaru zmieniło specyfikację od czasu jak jeździł tym Marcin Czernik, ale tam było niecałe 500 KM i jakiś zwykły TEIN Marek23 - Pon 25 Cze, 2012
Przem_106 napisał/a:
Skoro jest niski, to nic prostszego jak wystartowac i poustawiac większosc i pokazac im ich miejsce
I tak właśnie zrobił właściciel 4turbo. Wyjaśnił wszystkich.GeKo - Pon 25 Cze, 2012 Ujmę to prościej, w rajdach na chujowym sprzęcie idąc o życie masz szansę coś ugrać. w Wyścigach jak nie masz porównywalnego sprzętu do rywali nie masz czego szukać jeśli nastawiasz się na wynik.
A z kierowcami jak w RSMP i tu i tu są matadorzy oraz maruderzy