Ku.rwa ma c na wodzie. Rok temu, impreza automobil klubu slazaka, wszystko plynelo, byl to ten okres mega deszczy. Byl oes, byla woda, byly bardzo dobre czasy w stosunku do konkurencji.
Daj sobie dociąć R1R i żadne Rainsporty nie będą miały podejścia. To słowa kolesia, który habdluje sportowymi oponami.martin.h - Śro 06 Lip, 2011
Jakarti napisał/a:
martin.h napisał/a:
Każdy widział jakie nacięcia ma R1R, na bank nie jest w stanie odprowadzić więcej wody niż Continental
Rysiu?
przecież napisałem coś zupelnie odwrotnego. mówię, że Conti odbierało więcej wody niz R1R. (moim zdaniem) więc nie pisz nic na siłe
? Jaco - Śro 06 Lip, 2011 Ja sie trochę wcisnę w temat ostatnio byłem w Belgii pomagałem w przygotowaniu i obsłudze Fiest na Ypres Rallye
Odnośnie starej prawdy Żar z nieba , media z tyłu mam nowe ciekawostki, otóż pewien Belg który trochę siedzi w temacie stwierdził, że tak docięty miękki slick :
robi lepszą robotę niż media z tyłu ( oczywiście chodzi o ośki) nawet na mokrym i zasyfionym asfalcie Janusz - Śro 06 Lip, 2011
Jaco napisał/a:
Odnośnie starej prawdy Żar z nieba , media z tyłu mam nowe ciekawostki, otóż pewien Belg który trochę siedzi w temacie stwierdził, że tak docięty miękki slick :
Uploaded with ImageShack.us
robi lepszą robotę niż media z tyłu ( oczywiście chodzi o ośki) nawet na mokrym i zasyfionym asfalcie
cos w tym musi być, bo gość który mi docinał r888 (teraz jest na serwisie np Gryca, kiedyś by U Kuliga) tez mówił ze tak docinają slicka na srednio mokre do ośki )Jakarti - Śro 06 Lip, 2011
martin.h napisał/a:
?
tak tylko Cie sprawdzam
moze byś chciał jakies dopłaty do kałuż lub opon ? Nath - Śro 06 Lip, 2011 R1R w/g mnie sa b. dobre na mokrym... dosc sporo jezdzilem na RainSport 2 nim sobie kupilem R1R (z forum od wasq) i nie ma porownania podczas deszczu. Na suchym tez trzymaja lepiej, przegrywaja jedynie z trwaloscia, ale wiadomo cos za cos
Co do docinania slickow na deszcz to widzialem to wiele razy, nie tylko u zalog z niskim budzetem. Ja nie mialem okazji testowac, ale tez z relacji znajomego ktory sobie docial Markguma, miekka mieszanke, na deszczu chwalil sobie lepiej niz w/w Rainsporta2
Ja nie mialem okazji sprawdzac.Qukie - Czw 07 Lip, 2011 Ja też upalam R1R i na deszczu jest średniawka. Jak wjechałem w kałuże przy 70km/h to automatycznie auto samo zmieniło pas ogólnie jest dobrze, ale w deszczu wolę jeździć jak pipa... Anonymous - Czw 07 Lip, 2011 Jutro zakładam ContiSportContact w rozmiarze 225/35/18 więc czytając poprzednie strony mam wysokie oczekiwania
Fast-Wheels EmerytRs2 - Czw 07 Lip, 2011
Cytat:
mam wysokie oczekiwania
ja leciałem w poślizgu na "jeziorze" po środku drogi.
żadna cywilna opona (no prawie) nie będzie lepsza od R1Rroj - Czw 07 Lip, 2011
Jakarti napisał/a:
Toyo R1R
Pany..
to co się dzieje z przyczepnością na pasach i kałuży nie jest dobre.
opona jest super na suchym i moze na wilgotnym - tego nie wiem. na dużym deszczu cos jest nie tak jak byc powinno albo jestem koniem
EmerytRs2 napisał/a:
Jakarti, nic ci sie nie wydaje...
wpadłem dziś w poślizg... aquaplaning jest w choooyy na stojącej wodzie
EmerytRs2 napisał/a:
żadna cywilna opona (no prawie) nie będzie lepsza od R1R
pomuka mu wasq - Czw 07 Lip, 2011 tez zalozylem na clio kpl R1R wczoraj caly dzien jezdzilem a caly dzien lalo (na poczatku jezdzilem delikatnie a pozniej coraz szybciej i sybicej )
ogolnie nie odczulem sytuacji gdzie auto samo gdzies tam sunie (na r888 w ulewie tak mialem )
oczywiscie jak rano wyruszylem to opony mialy przebieg hmm 5 kilometrow wiec je wczoraj docieralem na deszczu
w porownaniu ze smietnikowa sava ktora mialem na tyle r1r trzyma jak glupia (na mokrym na suchym to juz na 100% )
wczesniej mialem rainsporta2 na przodzie ale niestety aby mied dobra odnosnie do r1r musialbym jechac na lublin podczas ulewy gdzie rainsport trzymal bardzo ladnie
zmienialem tez dynamicznie pasy przy roznych glebokosciach kolein tez nie bylo zle
ps. chociaz fakt nie trafilem na glebsza kaluze tylko typowe koleiny oraz stojaca woda gdzieniegdzie na asflacie)
ps2 na pasy podczas deszczu to ja zawsze uwazam tam praktycznie na kazdej oponie mamy slizg roj - Czw 07 Lip, 2011 wasq, to 195/50/15? nie chcesz sprzedać używanych (po jednym dniu jazdy na mokrym)?
co prawda wiadomo, że to nie nowe ale wezmę w jakieś bardzo promocyjnej cenie, co tam Yarko - Czw 07 Lip, 2011 roj, ja mam dwie łyse jeśli jesteś zainteresowany roj - Czw 07 Lip, 2011 łyse może oznaczać 3 mm bieżnika albo (u Januszka) że druty tną nadkola drugi dzień możesz mi pw napisać co i jak z nimi bo może coś by się wymyśliło. na felgach są teraz jakiś?EmerytRs2 - Czw 07 Lip, 2011 jak da się jeszcze naciąć
jestem zainteresowany wstępnie rezerwuję.