kamil - Pią 23 Gru, 2011 Janusz, co za bzdura przecież wiadomo, ze nie idę o życie jak Ty Na Ułężu robie 15-20 kółek tak aby wrócić o własnych siłach do domu . Ogólnie ustawiam sobie tak aby opony były na jeden sezon. Dlatego obstawiałem, ze nawet jak zjadę trochę przód to zamienię z tyłem. Ej no...kaman. podpowiedzcie bo będę musiał w razie czego na kogoś zwalić winę za zły dobór opon Janusz - Pią 23 Gru, 2011
kamil napisał/a:
Janusz, co za bzdura przecież wiadomo, ze nie idę o życie jak Ty
spadaj nie jeździłeś na slicku wiec nie wiesz jak Ci będzie schodził kamil - Pią 23 Gru, 2011 będzie schodził równomiernie taką predykcje sobie zrobiłem
No dobra to co, mam kupić na przód twardą na tył średnią ?was79 - Pią 23 Gru, 2011 bier twardą, będziesz spokojnie wymieniał przód-tył, a że ewentualnie będziesz 0,00001s później to trudno kamil - Pią 23 Gru, 2011 hheheh, to mi się podoba Yarko - Pią 23 Gru, 2011 jak wygląda ta mieszanka w porównaniu do prawdziwych wyścigowych slicków ?
pytam, bo mi w clio przy 30* upale i 4km próbie, ciężko było dogrzać twarde AVON'y na Ułężu, a clio jest cięższekamil - Pią 23 Gru, 2011 no tam jest chyba mieszanka AvonowskaEmerytRs2 - Pią 23 Gru, 2011 ta w profilach chyba miała być M - Pią 23 Gru, 2011 W profilach jest ale tam przekładają warstwy gumy powietrzem Vlodarsky - Pią 23 Gru, 2011 Niestety ale każdy musi dobrać gumę pod siebie... każdy ma inny styl jazdy. W C2R2 wiem, że jedni wymieniają hamulce co jeden rajd a inni jeżdżą pół sezonu na komplecie... Nie ma jednej recepty wg mnie. Przemek jak testuje zawieszenia to kombinuje z różnymi nastawami, opcjami. Tak samo jest z oponami i z hamulcami raczej Kamilu Weź sobie jakieś średnie na przód i miękkie na tył. Myślę, że warto je otworzyć tylko na rantach i będzie takie raczej uniwersalne podejście. Jeśli nie mam racji proszę o poprawienie.M - Pią 23 Gru, 2011
Vlodarsky napisał/a:
że warto je otworzyć tylko na rantach i będzie takie raczej uniwersalne podejście
Co to znaczy bo nie ogarnąłem
Ja pojechałem jeden ułęż na matadorach od Jacka i miałem wrażenie że nie potrafię wykorzystać ich potencjału i że lepiej było na r888 - ale może skill jeszcze za mały miałem.EmerytRs2 - Pią 23 Gru, 2011 Tak ale Matador to nie nalewka
nacięcie na rantach to średni pomysł imo, komplikuje przekładki.
Maxsporty są przecież nacięte.
ja bym na przód wyłącznie twardą w zależnosci od producenta, tył do rozważenia.kubas - Pią 23 Gru, 2011
M napisał/a:
Vlodarsky napisał/a:
że warto je otworzyć tylko na rantach i będzie takie raczej uniwersalne podejście
Co to znaczy bo nie ogarnąłem
Ja pojechałem jeden ułęż na matadorach od Jacka i miałem wrażenie że nie potrafię wykorzystać ich potencjału i że lepiej było na r888 - ale może skill jeszcze za mały miałem.
Mi tam się na r888 upala znakomicie. Na krótkie próby jest fajna bo idzie ją dość dogrzać, czego nie mogę powiedzieć o slicku michelina N20 którego też mam... r888 w upale po wielu kółkach dopiero udało mi się przegrzać że już nie kleiły fajnie. Trochę je schłodziłem i znowu było super także tego...Yarko - Pią 23 Gru, 2011
kubas napisał/a:
M napisał/a:
Vlodarsky napisał/a:
że warto je otworzyć tylko na rantach i będzie takie raczej uniwersalne podejście
Co to znaczy bo nie ogarnąłem
Ja pojechałem jeden ułęż na matadorach od Jacka i miałem wrażenie że nie potrafię wykorzystać ich potencjału i że lepiej było na r888 - ale może skill jeszcze za mały miałem.
Mi tam się na r888 upala znakomicie. Na krótkie próby jest fajna bo idzie ją dość dogrzać, czego nie mogę powiedzieć o slicku michelina N20 którego też mam... r888 w upale po wielu kółkach dopiero udało mi się przegrzać że już nie kleiły fajnie. Trochę je schłodziłem i znowu było super także tego...
i kolejny raz ciężko się nie zgodzić z kubasem !
mi też na R888 jeździło się najlepiejM - Pią 23 Gru, 2011 No własnie bo na slicku trzeba iść grubo i szybko bo inaczej nie doklei. Dobrze piszę?