Kenet - Pon 03 Sie, 2015 Ja mam Kross Evado 1.0 za śmieszny hajs i jest zajebisty. Nie wiem po co komu lepszy rower jak nie napiera wyczynowo. Dla zwykłego rowerowego janusza wystarcza. Resztę szmalu lepiej wydać na zabawę
Tylko iPhone!Bad-i - Pon 03 Sie, 2015 Wedlug mnie to jest tak jak z samochodem. Mozna dojechac z punktu A do puntku B fiesta 1.1. Ale mozna tez Focusem RS.kosmita - Pon 03 Sie, 2015 O to to.
Jazda z dobrym napędem i amorkiem to zupełnie inna jakość. Zwłaszcza jak ktoś lubi żeby po drodze było ciekawie, a nie tylko nawijanie kilometrów.Kenet - Wto 04 Sie, 2015 Aby jeździć, a nie patrzeć z podziwem na piękny rower michool_vt - Wto 04 Sie, 2015 Tylko Carbon! I ultegra, elektroniczna! nie jak te badziewie na linke dla biedaków Anonymous - Wto 04 Sie, 2015
Bad-i napisał/a:
Wedlug mnie to jest tak jak z samochodem. Mozna dojechac z punktu A do puntku B fiesta 1.1. Ale mozna tez Focusem RS.
+1
ale juz kupowanie zaklatkowanego lancera na ohlinsie do jezdzenia po bułki jest troszke bez sensu Anonymous - Wto 04 Sie, 2015 Bad-i, sens jest taki, że na takim crossie czy przełaju jedzie się lżej i wygodniej niż na MTB, rower ma cieńsze opony, które dają mniej oporu, często jest też lżejszy, a nic nie szkodzi aby kupić sobie takiego crossa na full XT albo nawet XTR Di2, bo powietrzny amor to już norma w lepszych modelach.
Jeśli nie napierdalasz po kamieniach, ścieżkach o nachyleniu 20% to taki MTB jest niepotrzebny, nie mówiąc już o fatbajku, na którym wyglądałbyś w Wawie jak rolnik na ciągniku
michool_vt, ten Giant przełajowy to właśnie carbon i Ulterga Di2 Za 3700 Euro można go mieć Bad-i - Wto 04 Sie, 2015 To juz jest wytlumaczenie, problem jest jeszcze taki ze ja mam dwa metry (uprzedzajac komentarze, nie w portkach ) i waze ok 110kg.
Jak bylem ostatnio w serwisie to doradzali mi dosc pancerne rowery, i moze sie myle ale jak patrze na tego crossa to wyglada na dosc delikatna kontrukcje.PiTT - Wto 04 Sie, 2015 teoretycznie przy carbonie producenci podaja max. wage i z tego co widzialem to tak do 110kg jeszcze ujdzie...
przy alu mysle ze mozesz spokojnie wybierac co Ci sie podoba
ja ostatnio zrobiłem mały risercz rynku i z moich typow na ten sezon pojawily sie: trek superfly, cube reaction (albo ltd '15 mimo tego ze sam mam '14), giant xtc...
najwazniejsze zeby sie przymierzyc i kawalek przejechac
ja zrobilem tak z cannondale'm i totalnie czar prysł
obczaj sobie moze takie marki jak Focus, Lapierre, Orbea
przy wiekszej wadze drajwera zwroc uwage na solidny amor... ja mam rock shox'a reba i na serio smiga bez zajakniecia
pojezdzilem chwilke na jakims nizszym modelu i mialem wrazenie jakby zyl swoim zyciem a do tego byl po sporym przelocie
niestety to sa minusy solidnej wagi, jakbym wazyl 60kg to od razu mniej problemow z wyborem sprzetu
dla Ciebie to rozmiar ramy 23" raczej wchodzi w gręAnonymous - Wto 04 Sie, 2015 Bad-i, to w takim razie polecam 36er
was79 - Wto 04 Sie, 2015 PiTT - Wto 04 Sie, 2015 B-Rey - Wto 04 Sie, 2015 Kenetowi rower jak muzyka w tańcu, nie przeszkadza, więc nie narzeka tylko napierdala Bad-i - Wto 04 Sie, 2015 Dobra a ktory serwis w Warszawie polecacie zeby z kims pogadac?
Ja swojego Scotta kupowalem na Anielewicza i goscie byli spoko. Tyle tylko ze ram dla mnie Scott mial chyba 3PiTT - Wto 04 Sie, 2015 jak chcesz Cube obejrzec to jedz do ski team, dystrybutora
z drugiej strony jakbys mial smigac po plazy to...