Jezdzilem kiedys na r888 205 i bylo duzo lepiej niz 195.Yarko - Wto 05 Kwi, 2011 ja cały czas myślę nad tymi federalami, ta opinia którą wkleiłem to nie jedyna pozytywna z jaką się spotkałem, cenowo też wypadają bardzo korzystnieMarek23 - Wto 05 Kwi, 2011 Kurde, Yarko, moze wezmy kazdy po 4 sztuki i bedzie jakis extra rabat czy cus...Yarko - Wto 05 Kwi, 2011
Marek23 napisał/a:
Kurde, Yarko, moze wezmy kazdy po 4 sztuki i bedzie jakis extra rabat czy cus...
czekam jeszcze na odpowiedź od 2 osób ( bo być może uda mi się kupić Federale w 16' na turini ) i będę podejmował decyzję, przez to że przed zeszłorocznym Radomiem nie można było kupić nic innego oprócz R1R to spiepszyłem sobie trochę plan na koła na ten sezon, generalnie najlepszym wyjsciem w tym momencie byłby zakup kolejnych 15'stek i slicka/semislicka, ale nie wiem czy wyrobię się z budżetem mam jeszcze kilka rzeczy do kupienia min. kaskPrzem_106 - Wto 05 Kwi, 2011 Juz kiedys pisalem. Mam 2 jak nowe Micheliny N40, czyli twarde,ale idealne na upaly lub wszelkie torowe upalania, bo szybko sie nie skonczą. Rozmiar 18/58r15. Mam tez 2 srednie N20 w rozm. 19/57r15. Ceny i foty na pw.Yarko - Wto 05 Kwi, 2011
Przem_106 napisał/a:
Juz kiedys pisalem. Mam 2 jak nowe Micheliny N40, czyli twarde,ale idealne na upaly lub wszelkie torowe upalania, bo szybko sie nie skonczą. Rozmiar 18/58r15. Mam tez 2 srednie N20 w rozm. 19/57r15. Ceny i foty na pw.
spoko, a ile będą kosztowały pozostałe 2 sztuki jakbym chciał kupić nowe ?
poza tym na czymś trzeba na to lotnisko jednak dojechać, na slicku nie ma takiej opcji więc setup kół musi być dobrze przemyślany
jest jeszcze jedna ważna dla mnie kwestia, miskę mam seryjną i czekam na odpowiedź od Pana który się ściga clio na torze czy nie będzie z tym problemu przy slicku, wolę poruszyć takie kwestie wcześniej niż potem szukać swapa na allegro...Anonymous - Wto 05 Kwi, 2011 Federale daja rade przy +22st +23st jak było ostatniej niedzieli, gość w seri clio sporcie (205/45/16)przegrał tylko ....0,1sek z astrą na slicku wyścigowym na dystansie ok 8km w NLC we wrockuMarek23 - Wto 05 Kwi, 2011
Cytat:
Juz kiedys pisalem. Mam 2 jak nowe Micheliny N40, czyli twarde,ale idealne na upaly lub wszelkie torowe upalania, bo szybko sie nie skonczą. Rozmiar 18/58r15. Mam tez 2 srednie N20 w rozm. 19/57r15. Ceny i foty na pw.
Ja potrzebuję opony z homologacją drogową, bo muszę/chcę też jeszcze jedną 3 ligę polecieć. Rozumiem,że te Federale mają drogowe homo.Yarko - Wto 05 Kwi, 2011
Marek23 napisał/a:
Rozumiem,że te Federale mają drogowe homo.
takMarek23 - Wto 05 Kwi, 2011 Myslę jednak nad 205/45/16. Jeszcze fajniejszy rozmiar...Yarko - Wto 05 Kwi, 2011
Marek23 napisał/a:
Myslę jednak nad 205/45/16. Jeszcze fajniejszy rozmiar...
fajniejszy, czekam na odpowiedź od jednego gościa właśnie nt. Federali w tym rozmiarze, jak uda mi się wynegocjować dobrą cene to są Twoje ziom, ja i tak mam teraz sporo wydatkówMarek23 - Wto 05 Kwi, 2011 Nice!Yarko - Śro 06 Kwi, 2011 btw. jest jeszcze jedna ciekawa opona
Federal Fz-201
ale to już wyższa półka, co zresztą widać po cenie, w tej chwili dostępna jest w 195/50R15, a tu film z porównania federali na torze http://vimeo.com/14444893Yarko - Czw 07 Kwi, 2011 założyłem własnie R1R 195/50R15 i jednak 205/45R16 nawet drogowa przekazuje więcej info z drogi, muszę rozkminić coś z ciśnieniami, aktualnie mam 2.1 przód i 1.8-1.9 tył i nie jest dobrze, opona strasznie pracuje na boki, ciężko wyczuć samochód, przy miękkim zawiasie nie było tego tak czuć, a teraz przy aktualnym setupie nie wygląda to dobrze, może za niskie ciśnienia ? ma ktoś jakiś pomysł ile załadować wiatru w te opony ?Gaydek - Czw 07 Kwi, 2011 Dobre pytanie, mam ten sam problem.