Bart - Nie 03 Kwi, 2011 T1R to taka dyskotekowa opona dla hądziarzy - ładnie wygląda i to jej główna zaleta
BFG G-force Profiler jest ok, choć u mnie w dość ciężkim samochodzie bardzo szybko się zużyły podczas torowej jazdy. Na wodzie nie wiem jak się sprawują - jeżdżę powoli Yarko - Nie 03 Kwi, 2011 z tych wszystkich rainsporty będą najlepsze na mokrym, na suchym nie są złe ale mają miękką ściankę więc na upalania torowe nie bardzo się nadają, moim zdaniem poszukaj w dobrej cenie Hankooka RS2, to jest mistrz oponaMarek23 - Pon 04 Kwi, 2011 Jest alternatywa dla R888 na suchym, taka do dostania na teraz? Toyo sobie chyba podnioslo marze i jakos nie chce sie im dokladac do zysku.Jacek - Pon 04 Kwi, 2011 http://www.fedima.pl/ http://www.fedima.pl/submenu/123Yarko - Pon 04 Kwi, 2011
Marek23 napisał/a:
Jest alternatywa dla R888 na suchym, taka do dostania na teraz? Toyo sobie chyba podnioslo marze i jakos nie chce sie im dokladac do zysku.
opinia jakiegoś gościa z racing forum nt. Federali :
"W ten weekend byłem z nowymi Federal-ami 595rs-r na torze w Ułężu - niektórym znanym jako dobrej jakości papier ścierny do gum.
Wrażenia:
- trwałość: WIELKI +, zaliczyłem kilka przejazdów na pełnym ogniu z pomyłkami, stan gum z przodu (4x4 + lekka podsterowność, więc przód jest cieplejszy) oceniam na mniej niż 5% zużycia. Przejechałem 50-60 km na torze, temperatura asfaltu ok. 20-25 stopni, sucho, megaprzyczepny asfalt.
- czytanie: dużo komunikatów z gumy ostrzegających przed utratą przyczepności, długa granica przed utratą przyczepności; łatwa
- trakcja: tam, gdzie kończyły się Toyo R888 (temperatura) Federal dopiero zaczyna się kleić, opona do znacznie mocniejszego upalania; pływa dopiero po ekstremalnym przegrzaniu; dobra reakcja na kierownicę
- hałas: są głośniejsze od cywilnej, ale przy prędkościach +60 cichną na tyle, że są porównywalne z cywilnymi. Dopiero przy +150 znowu robią się głośniejsze. Hałas raczej niskotonowy, nie męczy gwizdem.
Ogólnie polecam na asfalt w ciepłe dni. W innych warunkach nie testowałem.
Z jazdy po drogach publicznych na mokrym śmiem twierdzić, że poza głębokimi kałużami oferują więcej trakcji niż cywilna "wodna" guma. Niska odporność na aquaplanning, ale jednak jakaś jest! "bizon - Pon 04 Kwi, 2011 gdzie te federale mozna kupic ?Yarko - Pon 04 Kwi, 2011
bizon napisał/a:
gdzie te federale mozna kupic ?
racingtires.plJacek - Pon 04 Kwi, 2011
Yarko napisał/a:
bizon napisał/a:
gdzie te federale mozna kupic ?
racingtires.pl
Bartek 664 319 444bizon - Pon 04 Kwi, 2011 to od 15" jest Greg - Pon 04 Kwi, 2011 Czy ma ktoś jakiś namiar na miejscówkę w Wawie gdzie docinają opony?Jacek - Pon 04 Kwi, 2011 ja znam gdzie tno w chója..chce?Greg - Pon 04 Kwi, 2011
Jacek napisał/a:
ja znam gdzie tno w chója..chce?
E, to znam.Marek23 - Pon 04 Kwi, 2011 Federal 595 rs-r 205/50/15 kosztuje 400zł
Toyo R888 205/50/15 450 zł - 13%wasqua = 391,5 zł
W takim razie nie wiem w co wejsc. Na pewno wchodze w rozmiar 205/50/15, guma musi byc GeKo - Pon 04 Kwi, 2011 205 dobry wybór, 195 jest za wąsko do 2.0 306 na 90 odpływała strasznie. z przegrzewaniem na R888 raczej nie było problemów, za krótkie OSyAnonymous - Pon 04 Kwi, 2011 tak, tylko czy przy wyższym profilu w przypadku 205 również niebędzie odpływać? przy 195 przeszkadza mała szerokość a w 205 może być na odwrót ,przeszkadzać może profil i może guma się bardziej podwijać ,szczególnie że bok niejest tak twardy jak przy profi slicku,też myśle o 205 ale niewiem czy niebedzie gorzej?