Bonczek - Sob 30 Sty, 2016 Przejedz sie Seatem co do mocy to te 156km w A mam wrażenie nie mogą odkleić tego auta od asfaltu, a 150 w Seacie było bardzo żwawe - tutaj plus dla Seata.k-mart - Czw 04 Lut, 2016 Aktualne clio R.S. bardzo mi się nie podoba. 5d, wielkość i niepotrzebne zabawki na pokładzie psuja serie cliówek i ich charakter.
Będąc ostatnio w PL, miałem okazje przejechać się pare razy. Co do tego jest całkiem fajnie
Magazyn sport suto dowodnił, że jest to obecnie najszybszy hotatch w tej wielkości.
N-ring w 8,23min
(M3 e46 w 8,22, megane rs 8,29)
Hockenheim 1.15,5mink-mart - Czw 04 Lut, 2016 Zapomniałem dodać:
Chodzi o wersje Troohy karoluPL - Czw 04 Lut, 2016 Ale ten samochód jest tak bezpłciowy, ze wygląda identycznie jak zwykłe clio. No i jego dźwięk też jest niczym 1.2 tce z renufki. Zawias jak w zwykłym reno, hamulce juz nie brembo. Co było fajne, to juz tego nie ma. No i ten tablet z możliwym załączeniem dźwięku silnika jak w "GTR'rze, dramat k-mart - Czw 04 Lut, 2016 Wiadomo że jest z dupy. Ale zaskakująco szybko się porusza.
Wiem wiem - tylko bmw.karoluPL - Czw 04 Lut, 2016 a nie tylko saxo?
ładne te nowe foczki
siema - Czw 04 Lut, 2016
karoluPL napisał/a:
ładne te nowe foczki
I do tego- na tle innych nowych aut- cholernie dobrze wyceniony IMHO (cennik)
Czekam aż będzie się można umówić na jakąś jazdę próbną
P.S. Mam nadzieję, że to pierwsze auto w którym podano realne zużycie paliwa- bo jeśli nie i jest ono zaniżone o standardowe wartości, to nie chcę myśleć ile on pali...karoluPL - Czw 04 Lut, 2016 Rzeczywiście opcje są dosyć sensownie wycenione, bo np. cennik audi to dramat, pare opcji i cena jest kosmiczna w porównaniu do podstawy..
a w spalanie, to nie chce mi się wierzyć, w ponad 300 konnym awd, prędzej się spodziewam spalania to co podają x2.Marek23 - Czw 04 Lut, 2016
k-mart napisał/a:
Aktualne clio R.S. bardzo mi się nie podoba. 5d, wielkość i niepotrzebne zabawki na pokładzie psuja serie cliówek i ich charakter.
Będąc ostatnio w PL, miałem okazje przejechać się pare razy. Co do tego jest całkiem fajnie
Magazyn sport suto dowodnił, że jest to obecnie najszybszy hotatch w tej wielkości.
N-ring w 8,23min
(M3 e46 w 8,22, megane rs 8,29)
Hockenheim 1.15,5min
Ziom, przecieżtam było oszustwo oponiarskie z tymczasem w stosunku do innych aut. Może już mnie nie stać na CH,ale w reichu na stacji zawsze gazety czytam Jakarti - Pią 05 Lut, 2016 karoluPL,
Jak to taki sam zawias??karoluPL - Pią 05 Lut, 2016 też się zdziwiłem, ale reno już zrezygnowało z perfohub'a które było w III RS i megane RS. W clio IV RS jest zwykła kolumna mcpersona, wahacz i zwrotnica jak w zwykłym clio. No pewnie sie różni amortyzator skokiem i twardością, a zwrotnica tym, ze jest szersza niż w zwykłym clio. Ale ogólnie technologia ta sama, czyli odgrzany kotlet sprzed 30 lat no i ten brak brembo a w zamian jego zwykły pływający zacisk i ta malutka tarcza, to przy kole 18 cali wygląda komicznie. o 5D i psującym się, wolno zmieniającym przełożenia dwu-sprzęgłowym automacie nie wspomne alphaOne - Pią 05 Lut, 2016 w Evo jest bardzo entuzjastyczna recenzja Focusa RS.
http://www.evo.co.uk/ford/focus-rswas79 - Pią 05 Lut, 2016 Gdzieś czytałem o jakiś problemach z szybkim przebijaniem biegów, że niby ford oszczędza skrzynię. Prawda to?k-mart - Pią 05 Lut, 2016
Marek23 napisał/a:
k-mart napisał/a:
Aktualne clio R.S. bardzo mi się nie podoba. 5d, wielkość i niepotrzebne zabawki na pokładzie psuja serie cliówek i ich charakter.
Będąc ostatnio w PL, miałem okazje przejechać się pare razy. Co do tego jest całkiem fajnie
Magazyn sport suto dowodnił, że jest to obecnie najszybszy hotatch w tej wielkości.
N-ring w 8,23min
(M3 e46 w 8,22, megane rs 8,29)
Hockenheim 1.15,5min
Ziom, przecieżtam było oszustwo oponiarskie z tymczasem w stosunku do innych aut. Może już mnie nie stać na CH,ale w reichu na stacji zawsze gazety czytam
Fakt opona robiła robote. Ale czas całkiem niezły jak na tak szybki tor i tylko 1.6TMarek23 - Pią 05 Lut, 2016 Podobno Ducato kolo z Rzykow zrobił 8.50.
A tak serio to Renault sie dla mnie kończy. 206 gti jeszcze fajne