informacje jakie płyną od angoli wynika że :
- jest na szczęście tylko 3 drzwi
- silnik mimo wszystko pozostanie 2.0 16V
GeKo - Pon 10 Wrz, 2012 nie wierze w 2.0. Nie ma już klasy dla tych aut. Wszyscy idą w kierunku R3T i to jest wersja 5d z klamką w szybie.WuRC - Wto 11 Wrz, 2012 Pomijając kwestie rajdowe, to przy wszechobecnym downsrajzingu i normach eko też sobie nie wyobrażam 2.0 N/A.Jakarti - Wto 11 Wrz, 2012
WuRC napisał/a:
to przy wszechobecnym downsrajzingu i normach eko
ja sobie nie wyobrazam norm eko i downsize'ingu..B-Rey - Wto 11 Wrz, 2012 Ktoś kiedyś pisał na forum że to chodzi jak mały silnik z turbo. Na tym filmiku 2.0 to to na pewno nie jest.Mick - Wto 11 Wrz, 2012
Jakarti napisał/a:
ja sobie nie wyobrazam norm eko i downsize'ingu..
jasne, a sam jeździsz C1 z silnikiem 1.0 M - Wto 11 Wrz, 2012
Mick napisał/a:
Jakarti napisał/a:
ja sobie nie wyobrazam norm eko i downsize'ingu..
jasne, a sam jeździsz C1 z silnikiem 1.0
To akurat jest ok, masakra to np octa 1.2t kamil - Wto 11 Wrz, 2012 ja jeżdżę octą 1.4t i jest w sam raz.Jakarti - Wto 11 Wrz, 2012
Mick napisał/a:
jasne, a sam jeździsz C1 z silnikiem 1.0
oczywiscie, ze jezdze. C1 to nie jest sportowy samochod Rasputin - Wto 11 Wrz, 2012 A nowy Focus z silnikiem 1.0 120ph Wiecie ile ten silnik zdobył nagród kamil - Wto 11 Wrz, 2012 no zdobył, zdobył i jest to chyba 3 cylindrówkawas79 - Wto 11 Wrz, 2012 i na razie nikt nie ma pojęcia, jak będzie z jej trwałościąMick - Wto 11 Wrz, 2012
was79 napisał/a:
i na razie nikt nie ma pojęcia, jak będzie z jej trwałością
jak to nikt?
serwis forda już zaciera ręce czekając cna naprawy pogwarancyjne B-Rey - Wto 11 Wrz, 2012 Ciekawe ile pożyje taki 1.0 ecoboost kamil - Wto 11 Wrz, 2012 podobno nieźle, bo nie ma ten silnik jakiś tam strat wynikających z pracy na 4 cylindrach.
Ja tam się nie znam, ale Ford wypuści tez wersje Fiesty ST z tym silnikiem o mocy 177 KM
Więc może być ciekawie, niskie stawiki OC, małe spalanie, a w wielu krajach masz dopłaty do samochodów emitujących poniżej 120gCO2