Janusz - Czw 15 Paź, 2015 BMW skonczyło sie na e30!!
ale tak serio, to wkoncu coś na wzór m3 bo to m4 to bardziej m6 przypomina, taki kloc GT a nie nakurwiator....Kamill - Czw 15 Paź, 2015 E36 była w huj ciężka. Wygluszenia max ciezjie, stalowy zawias. Wielkie żeliwne odlewy sanek wahaczy Prawie jak w lokomotywie. W M3 żeliwny blok silnika. Żeliwne zaciski kolektory itp. Zero redukcji masy. Max 1515kg. Moja 1450. Oczywiście tam był już dwumas klima strefowa i kupę innych ciężkich gratów.
W tych autach jedynie aluminiowe elementy to felgi i chlodnica. Cała reszta to stal i żeliwo 100%.
Teraz wszystko mogą zrobić z alu od pomp przez mocowania wzmocnienia el nadwozia zaciski, albo kompozytów.Janusz - Czw 15 Paź, 2015
Kamill napisał/a:
E36 była w huj ciężka. Wygluszenia max ciezjie, stalowy zawias. Wielkie żeliwne odlewy sanek wahaczy Prawie jak w lokomotywie. W M3 żeliwny blok silnika. Żeliwne zaciski kolektory itp. Zero redukcji masy. Max 1515kg. Moja 1450. Oczywiście tam był już dwumas klima strefowa i kupę innych ciężkich gratów.
moze dlatego to takie "pancerne" ??:PKamill - Czw 15 Paź, 2015
Janusz napisał/a:
Kamill napisał/a:
E36 była w huj ciężka. Wygluszenia max ciezjie, stalowy zawias. Wielkie żeliwne odlewy sanek wahaczy Prawie jak w lokomotywie. W M3 żeliwny blok silnika. Żeliwne zaciski kolektory itp. Zero redukcji masy. Max 1515kg. Moja 1450. Oczywiście tam był już dwumas klima strefowa i kupę innych ciężkich gratów.
moze dlatego to takie "pancerne" ??:P
Jeżeli dyfer w M3 waży 45kg to inaczej być nie może . Mój trochę lżejszy 37.Barejka - Czw 15 Paź, 2015 akurat waga dyfra dziala na plus jesli chodzi o rozklad mas kosmita - Pią 16 Paź, 2015 Chyba jednak bmw wie co robi, a obniżanie masy jednak mają opanowane. W M2 jest inny, lżejszy zawias, maska pewnie jest alu, dach tak samo, błotniki plastik tak jak w innym bmw.
Jakby E36 miało spełniać dzisiejsze standardy zderzeniowe i wyposażeniowe w realiach lat kiedy się pojawiło, to pewnie ważyłoby 1800kg.
Żeliwne odlewy sanek i wahaczy Marek23 - Pią 16 Paź, 2015 M2 niby robi 7:55 na ringu co jest na poziomie Leona cupry. To bardzo słabo, nawet tego nie rozumiem do końca;)PiTT - Pią 16 Paź, 2015
B-Rey napisał/a:
1570kg! Ja pierdole! W tak małym aucie i to z natury nastawionym na szybkie jeżdżenie po zakrętach. Jakoś inni producenci dostrzegli korzyści z obniżania masy. Nawet nowa Astra jest lżejsza. Stoją w miejscu. Jak dla mnie BMW się skończyło parę lat temu.
a probowales przeslac swoje uwagi do inzynierow BMW, mysle ze wzieliby to powaznie pod uwage B-Rey - Pią 16 Paź, 2015
PiTT napisał/a:
a probowales przeslac swoje uwagi do inzynierow BMW, mysle ze wzieliby to powaznie pod uwage
Wysłane. Powiedzieli, że bezzwłocznie się tym zajmą.
Btw:
1M - 1570kg
M2 - 1570kgKenet - Pią 16 Paź, 2015 Ale sterczy jak Octavia cross country, więc nie jest źle siema - Pią 20 Lis, 2015 Nie jest to co prawda test Octy RS, ani porównanie diesli ze stajni VAGa, ale może kogoś zainteresuje.
Anonymous - Pią 20 Lis, 2015 takie tam popierdółki prawie klepane przez zwykłego golfaAlexxx - Sob 21 Lis, 2015
rabarbar napisał/a:
takie tam popierdółki prawie klepane przez zwykłego golfa
Idealny komentarz KarQ - Sob 21 Lis, 2015 rabarbar, przyjebałeś w sedno Kamill - Pon 23 Lis, 2015 Widziałem arinere na żywo. Dość ciekawie rozwiązane bezramkowe drzwi które mają normalna gruba ramkę. Na to nakleili szybę a w miejscu gdzie przwswitywala ramka zamalowali szybę czarna farbą LOL
Do tego flokowana decha. Jednym słowem styl i szyk jak na superauto przystało.
A tutaj jakieś foto z budowy
Ale nie ma obawień. Jak arinera nie odniesie sukcesu to na rynek wchodzi niedługo nowa Warszawa. Czyli po polsku new Warsaw bo taka nazwę będzie nosić. Po prostu nie może się nie udać. Powrót polskiej motoryzacji to tylko formalność.