kamil - Pon 27 Lip, 2015 no ale to trochę inna konstrukcja...Jakoś wiekszość producentów robi ramy z carbonu do MTB i nie ma problemu. Adas ma SUNN już 5-6 rok i nic sie nie dzieje.
Ten kierunek myslenia nie jest najlepszy bo super samochody nie powinny nawet ruszac - patrz jakie tam przeciązenia PiTT - Pon 27 Lip, 2015 ja wiem ze carbon jest super, mi chodzi wylacznie o moja wage kamil - Pon 27 Lip, 2015 kupujesz ramę do konkretnych obciążeń i tylePiTT - Pon 27 Lip, 2015 carbon chyba jest przewidziany do max. wagi i tu nie ma jak w alu ze mozna sobie brac mocniejsza i ciezsza lub lzejsza... nie wiem zresztą, taki pomysł kamil - Pon 27 Lip, 2015 no rama jest budowana w kilku rozmiarach i w zależności od producenta do wagi np 80 kg i 100 kg. Inni stosują limity. Wszystko kwestia do czego rower i jaki budzet, czy tył ma byc amortyzowany ?
Daj wiecej szczegółów to Adas Ci coś wybierzePiTT - Pon 27 Lip, 2015
kamil napisał/a:
no rama jest budowana w kilku rozmiarach i w zależności od producenta do wagi np 80 kg i 100 kg. Inni stosują limity. Wszystko kwestia do czego rower i jaki budzet, czy tył ma byc amortyzowany ?
Daj wiecej szczegółów to Adas Ci coś wybierze
poki co sam sie rozejrzę... nie chce roweru w cenie nowego małego auta michool_vt - Pon 27 Lip, 2015 na carbonie lepiej jeździ się po bułki?
rabarbar napisał/a:
w sensie ze codziennie do roboty rowerem pomykam
też jeźdze, zajebiście troche pokręcić przed i po pracyPiTT - Pon 27 Lip, 2015 na bank szybciej
jak ktos gdzies madrze napisal, jesli nie jezdzisz w maratonach i nie jestes w pierwszej 20tce na mecie to nie warto sie pchac w karbon
ale wiecie jak jest, fury tez sie nie kupuje po to zeby robic najlepszy czas na ringu Anonymous - Pon 27 Lip, 2015
PiTT napisał/a:
ja ostatnio smigalem na 1.5 zamiast 3-3.5
Ja na 1.5/1.6 śmigam na codzień
PiTT napisał/a:
jak ktos gdzies madrze napisal, jesli nie jezdzisz w maratonach i nie jestes w pierwszej 20tce na mecie to nie warto sie pchac w karbon
Jak cię nie stać to nie kupujesz carbonu
Carbon przede wszystkim lepiej tłumi, a limit wagowy jest do wylajtowanych ram w okolicach 1 kg, jak kupisz ramę 1,3-1,4 kg to śmiało dużo zniesie, jeszcze przy takiej jeździe bizon - Śro 29 Lip, 2015 Większość producentów stosuje limity, zarówno na alu jak i carbon. Jak nie poskręcasz tego za mocno, to nie powinno się nic dziać. O ile pamiętam, to chyba właśnie Trek jest dosyć dobry pod tym względem, mieli duże limity.
Ja tydzień temu sprzedałem moja Konę i poszedłem w carbon
https://goo.gl/photos/HNSgJY7SWNnTLakNAPiTT - Śro 29 Lip, 2015 wiadomo... Focus najlepszy
jak sie sprawuja te conti racekingi?
mysle nad nimi albo smart samamikamil - Śro 29 Lip, 2015 no po miescie idealnie Anonymous - Śro 29 Lip, 2015 Rower MTB i miasto? Choć z drugiej strony ludzie kupują duże SUVy i terenówki i też mało kto zagląda nimi w teren
Race Kingi czy Schwalbe są fajne, lekkie i dopóki nie natrafią na coś ostrego to dużo wytrzymują, jak przetniesz z boku to wyrzucasz lub łatasz Conti się świetnie toczy
Zobacz też Maxxis Ikon lub Pace, Maxxisy to pancerne gumy PiTT - Śro 29 Lip, 2015 dzieki Marcin bizon - Śro 29 Lip, 2015 Póki co ciężko mi powiedzieć, bo rower kupiłem w przedwczoraj wieczorem
Mam wrażenie, że jakoś ciężko się toczą. Z drugiej strony zapier**a się na tym rowerze naprawdę dobrze, więc może to tylko moja wrodzona czepliwość i szukanie dziury w całym.
Człowiek z serwisu rowerowego, do którego mam zaufanie, twierdzi, że te opony są zajebiste.