To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

MotorSport - [RPP] RPP 2011

GeKo - Czw 13 Sty, 2011

CHRZANEK napisał/a:
Może Geko coś wyjaśni bo On to się zna


Nie tym razem nie zgłębiałem tej tematyki, ale na chłopski rozum. Brałbym 6pkt Schrota i Hansa, jeśli ma być bezpiecznie.
Nie bardzo rozumiem Badi Twoją rozkminę.

Wracając do sedna, system AMS w 6pkt też ma sens bo nie obciążasz krocza. w 4pkt niebezpieczne jest to że rozchodzą się kręgi podczas czołówki. Czyli korpus zostaje na miejscu a nogi odjeżdżają.

Bad-i - Czw 13 Sty, 2011

GeKo napisał/a:
Nie bardzo rozumiem Badi Twoją rozkminę.

Wracając do sedna, system AMS w 6pkt też ma sens


Ja sie tylko upewniam czy wszystko dobrze rozumiem, na razie nie kupuje ale chce miec jasnosc.

Widzisz, wedlug autora 6pkt nie powinny miec AMS przy HANSie

GeKo - Czw 13 Sty, 2011

Bad-i napisał/a:
Widzisz, wedlug autora 6pkt nie powinny miec AMS przy HANSie
tak wiem i też nei wiem czemu, mnie chodzi o to że nie mając Hansa to AMS przy 6pkt to dobra opcja.
Bad-i - Pią 14 Sty, 2011

GeKo napisał/a:
Bad-i napisał/a:
Widzisz, wedlug autora 6pkt nie powinny miec AMS przy HANSie
tak wiem i też nei wiem czemu, mnie chodzi o to że nie mając Hansa to AMS przy 6pkt to dobra opcja.


Grzesiu ale ja bym tak samo o tym myslal, dlatego wrzucilem fragment artykulu gdzie taka opcja jest odradzana ;)

matt - Pią 14 Sty, 2011

Bad-i napisał/a:
Wyrabianie R1 i degradowanie jej do R2 tak samo chyba powoduje ze musisz od nowa zdobywac punkty do R1 (ale tutaj nie jestem pewien)


wracając do tematu licencji, rozmawiałem z p. AndrzejemSz i punkty raz zdobyte do r1 w rd-3l nie przepadają :jupi:

Kuner - Pią 14 Sty, 2011

matt napisał/a:
Bad-i napisał/a:
Wyrabianie R1 i degradowanie jej do R2 tak samo chyba powoduje ze musisz od nowa zdobywac punkty do R1 (ale tutaj nie jestem pewien)


wracając do tematu licencji, rozmawiałem z p. AndrzejemSz i punkty raz zdobyte do r1 w rd-3l nie przepadają :jupi:

Dokładnie, tylko jeszcze nie ma regulaminu rd3l na 2011 i pada pytanie czy się to nie zmieni ;)

matt - Pią 14 Sty, 2011

Kuner napisał/a:
pada pytanie czy się to nie zmieni


w rozmowie w ogóle nie padła taka sugestia, że cokolwiek w tej kwestii ma się zmienić więc raczej spałbym spokojnie, zwłaszcza, że pytałem pod kątem tego sezonu :)

Bad-i - Pon 17 Sty, 2011

Taka smutna wiadomosc, w warszawie wiekszosc go znala. Niestety ale zmarl dr. Karbowicz, straszna strata dla stolecznego motorsportu
Kuner - Pon 17 Sty, 2011

wow, w szoku jestem.. .jak byłem u niego na badaniu w wakacyjnym czasie to taki w sile wieku cżłowiek... :/
Mick - Wto 18 Sty, 2011

Kuner napisał/a:
wow, w szoku jestem.. .jak byłem u niego na badaniu w wakacyjnym czasie to taki w sile wieku cżłowiek... :/


Wtedy nawet razem byliśmy na tych badaniach.

Szkoda go, sympatyczny starszy Pan, ale cóż... każdego z nas to czeka.

CHRZANEK - Wto 18 Sty, 2011

Bad-i napisał/a:
aka smutna wiadomosc, w warszawie wiekszosc go znala. Niestety ale zmarl dr. Karbowicz, straszna strata dla stolecznego motorsportu


O kurcze...
Bardzo smutna wiadomość...
Pana Doktora znałem od poczatku mojej przygody z poważnym motorsportem :( ponad 10lat...
Barwna postać światka okołorajdowego :(

Bad-i - Wto 01 Lut, 2011

wracajac do tematyki RPP - ladnie nam ragulamin pozwolil zaszalec.

W klasie A6 beda juz C2R2 Maxy :D

Jacek - Wto 01 Lut, 2011

no BADI widzę że lecisz już grubo xD
Bad-i - Wto 01 Lut, 2011

Jacek napisał/a:
no BADI widzę że lecisz już grubo xD


ja tylko stwierdzam fakty zwiazane z RPP i jego regulaminem. Mnie niestety na taka rajdowke nie stac :(

Jacek - Wto 01 Lut, 2011

ups, juz myślałem ;)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group