Gaydek - Śro 21 Sty, 2009 Kto poza mną zagłosował na Cuprę? Rudello - Śro 21 Sty, 2009 Ja bym jednak wybrał focusa (tak zagłosowałem) ale RS
Golf ma duzo plusow (wszytskie juz byly wymienione ), ale jest najbardziej przecietnym i nudnym autem z wszystkich wymienionych.. A jezdzac takim rodzynkiem i unikatem jak clio sport, wydaje mi sie ze golf nie bede cie podniecał szymlorek - Śro 21 Sty, 2009 jak dla mnie z kolei foka nie ma nic czego nie miałby golf, no może poza tym bodykitem który akurat nie każdemu się musi podobać..
Pierwsza myśl najlepsza- kupuj Vweja k-mart - Śro 21 Sty, 2009 Nie wiem, ale chyba zdecydowal bym sie na Accorda Type R.M - Śro 21 Sty, 2009 A ja na S3 z hakiem i przyczepąLoko - Śro 21 Sty, 2009 Jak już coś to używany YTS będzie najlepszym wyjściem, katalogowo ma wiecej do setki niż konkurenci, ale na ulicy jest szybsz i leczy kompleksy małych fiutków w mocnych furach.fydi - Śro 21 Sty, 2009
Loko napisał/a:
leczy kompleksy małych fiutków w mocnych furach.
My też tak robimy ale z YTS nie mamy szans Marek23 - Śro 21 Sty, 2009 Bierz Foke...inaczej zginiesz w gąszczu golfów.anjas - Śro 21 Sty, 2009
fydi napisał/a:
My też tak robimy ale z YTS nie mamy szans
dobra, koniec nabijania z YTS.
Prawda jest taka, że niejeden z saxo VTS mógłby się zdziwić gdyby spotkał takiego yarisa na drodze. Nie mówię od razu o naklepaniu przez yarisa, ale nie byłoby pewnie też sromotnej porażki mimo, że yaris rzeczywiście jest mega niepozorny i nikt by na niego nie postawił.Dariano - Śro 21 Sty, 2009
anjas napisał/a:
fydi napisał/a:
My też tak robimy ale z YTS nie mamy szans
dobra, koniec nabijania z YTS.
Prawda jest taka, że niejeden z saxo VTS mógłby się zdziwić gdyby spotkał takiego yarisa na drodze. Nie mówię od razu o naklepaniu przez yarisa, ale nie byłoby pewnie też sromotnej porażki mimo, że yaris rzeczywiście jest mega niepozorny i nikt by na niego nie postawił.
Myślę że YTS zniszczy wszystko na mokrym i zadne FWD RWD AWD mu nie podskoczy ba nawet Narcyz23 wymięka ..... wiecie dlaczego ??........
YTS niszczy wszystko i wszystkich z zaskoczenia FreeMan - Czw 22 Sty, 2009 Panowie naprawde zaczyna mi sie podobac Foka... ale mam kilka pytan .
Co moglo spowodowac rozerwanie w tym miejscu gdzie zaznaczylem poszycia wygluszajacego maske. jest tam konkretna dziura...
Dalej samochod ma takie dziwne rzeczy... wszystkie szyby 2005 r poza tymi dwoma...
Czy Foord ma jakis dziwny sposob malowania samochodow, czujnik grubosci lakieru podawal mi najrozniejsze wymiary... Czy to mozliwe ze grubosc lakieru na goprnej czasci drzwi ma 2 razy tyle mikrometorw co reszta ?
Czy myslec o niem czy nie ?
dach i klapa maja po 097/ 099 a boki tak dziwnie.Kamilbike - Czw 22 Sty, 2009 Freeman ojciec wczoraj odbieral passata 2.0 TFSI, badali go przy naws czujnikiem lakieru to facet powiedzial ze grubiosc moze sie wahac od 60 do 180 mikrometrow. Podobno byl nawet kiedys przypadek ze przyjechal Golf ktory mial 230MM.M - Czw 22 Sty, 2009 230Nm? To juz ladny gifcik od fabryki!
Misiek_lbn - Czw 22 Sty, 2009 jak koleś kupował corsę, to w ASO patrzyli również czujnikiem do lakieru, i np na górnej części drzwi było coś ponad 220, a na dole własnie niecałe 100, więc wydaje mi się że to możliwe...
na dachu było chyba coś pomiędzy, jakieś 160-170
ale 600 i 400 to już z tego co mi wiadomo, jest po malowaniu, własnie oo 500 było na masce u mnie, która była raz malowana przez nas
a co do szyb, przednia to ok, ktoś się chciał włamać, zdarza sie, ale tylna
najprędzej tylna lewa ćwiartka jest robiona, i dlatego szyba z innego roku, ale o tym pewnie wiesz
ps. to nie ta foka którą ktos się kiedyś interesował, właśnie z tylną lewą ćwiartką uszkodzoną czy tam była prawa tylna, wiesz o jakie ogł mi chodzi się ktoś dopytywał tutaj ile robocizna tego by wyszła nawet...Kamilbike - Czw 22 Sty, 2009 eM czytam ze zrozumieniem dwie literki Tam jest MM a nie Nm, chyba ze nie rozumiem zartu