martin.h - Czw 18 Lis, 2010 U mnie 185/60/14 z tyłu obciera masakrycznie jak ktoś tam siedzi, a jak nikt tam nie siedzi to czasami coś obetrze. Ale dziś wpadły mega lansiarskie zimówki 165/65/14 i problem zniknął ictus - Czw 18 Lis, 2010 15 i owszem byly w serii w vtsach... np moj wyjechal z fabryki na 15speed555 - Pią 19 Lis, 2010 dokładnie. przeciez nawet w instrukcji podają cisnienia opon i jest podane dla 14' i 15' (195/45/15)
btw. wczoraj kupilem zimoweczki z felgami w super cenie 2 szt. 175/65/14 tylko nie wiem czy nie beda obcierac (drugie dwie mam 165/65/14)ictus - Pią 19 Lis, 2010 tez zakupilem ten rozmiar... po ogledzinach nadkoli stwierdzilem ze te 2cm wiecej w srednicy nie beda mialy o co zachaczacjarek-malopolska - Pią 19 Lis, 2010 w sumie tak jeszcze analizujac wstecz, kiedy obcierał mi z tyłu profil 50 miałem seria amorki ale nizej o 1 zabek na belce.. Poźniej było zima i na wiosne jakos tak mneij wiecej kupiłem twardsze amorki + opony z profilem 45 i wszystko było elegancko, nawet jak 2 osoby z tyłu siadły.. Wiec profil pomóg ale amorek twardy za pewne tez.. Nic zanim kupie Toyo popytam kogos w Krk czy jak, zeby tylko wrzucic i sprawdzic czy obciera
Artek ja mam 165/65/14 i jest wszystko ok
zanim je kupiłem, miałem na jakis tydzien pozyczone z jakiejs 206 zimówki, nie pamietam dokładnie ale na pewno inny rozmiar niz mam i niestety tarło speed555 - Pią 19 Lis, 2010 o te 165/65 sie nie boje (myslalem na tył je dać bo weższe), tylko te 175/65/14 moga z przodu ocierać, niby koles mówil ze w posadzonym vts-ie je miał i podobno nie obcierało nic. wiec zobaczymyTomcat - Sob 20 Lis, 2010
speed555 napisał/a:
o te 165/65 sie nie boje (myslalem na tył je dać bo weższe), tylko te 175/65/14 moga z przodu ocierać, niby koles mówil ze w posadzonym vts-ie je miał i podobno nie obcierało nic. wiec zobaczymy
To kłamał. Ja mam B6 + Eibach z przodu i wywaliłem ten rozmiar w kosmos bo po nadkolach już mi nie zostało śladu. Najgorzej jest przy pełnym skręcie kół.fydi - Sob 20 Lis, 2010
Tomcat napisał/a:
To kłamał. Ja mam B6 + Eibach z przodu i wywaliłem ten rozmiar w kosmos bo po nadkolach już mi nie zostało śladu. Najgorzej jest przy pełnym skręcie kół.
Najwidoczniej każde saxo jest inaczej wygięte:) U mnie z przodu nie było obcierania przy tym rozmiarzeLoko - Sob 20 Lis, 2010
fydi napisał/a:
Tomcat napisał/a:
To kłamał. Ja mam B6 + Eibach z przodu i wywaliłem ten rozmiar w kosmos bo po nadkolach już mi nie zostało śladu. Najgorzej jest przy pełnym skręcie kół.
Najwidoczniej każde saxo jest inaczej wygięte:) U mnie z przodu nie było obcierania przy tym rozmiarze
a na 16 calach obcierało ? fydi - Sob 20 Lis, 2010
Loko napisał/a:
a na 16 calach obcierało ?
liż su*o moje 16!
P.S. tak Przem_106 - Sob 20 Lis, 2010 Najwazniejsze jest i tak ET felgi.jarek-malopolska - Pon 22 Lis, 2010 Kurde smiga ktos/smigał na R1R ?? Jak to sie ma do R888 ?? R888 na suchym ok a na mokrym bida, chyba ze sie natnie, a R1R? na mokrym lepsze a na suchym... ?Yarko - Pon 22 Lis, 2010 ja śmigam, R1R miszcz opona i na mokrym i na suchym, polecam !kubas - Pon 22 Lis, 2010
Yarko napisał/a:
ja śmigam, R1R miszcz opona i na mokrym i na suchym, polecam !
ale na tor nie polecasz prawda ?Tomcat - Pon 22 Lis, 2010
jarek-malopolska napisał/a:
Kurde smiga ktos/smigał na R1R ?? Jak to sie ma do R888 ?? R888 na suchym ok a na mokrym bida, chyba ze sie natnie, a R1R? na mokrym lepsze a na suchym... ?
Ostatnio jadąc na R888 dostałem sromotny oklep od prawie seryjnego Saxo na R1R, więc raczej dają radę. Było deszczowo of course.