CRX 75W90 NT - bez dwóch zdań wszyscy są z niego zadowoleni !
Dzieki! Olej dzis zostal przetestowany na drugiej rundzie PTS i musze przyznac, ze biegi wchodza jak nigdy wczesniej tylko naklejki Vlodarski nakleilem na auto i od razu pierwsze miejsce w klasie
PS. hmm cos mie sie zdaje, ze olej fajny, ale byl bo pizglem skrzynia i wydechem i teraz wszystko jest w oleju - chyba ze skrzyni Vlodarsky - Sob 04 Cze, 2011 nie Ty pierwszy nie martw się !! mam jeszcze trochę na półce Vlodarsky - Śro 15 Cze, 2011 Pewnie nie znacie tej firmy ale ponieważ staliśmy się niejako partnerami to czuję się do przedstawienia
POLECAM Vlodarsky - Pią 17 Cze, 2011 Taka mała ciekawostka Caroline Team testował wczoraj Porsche Cayenne do Dakaru
zobaczcie foty na facebooku - poznajecie kierowcę ? www.facebook.pl/vlodarskyracingMichał - Pią 17 Cze, 2011 o kurde, MAREK WŁODARSKI !!!!!Vlodarsky - Pią 17 Cze, 2011
Michał napisał/a:
MAREK WŁODARSKI !!!!!
ja nie mam wąsów...Franek - Sob 18 Cze, 2011 Tak tak, mówili, że Adam to będzie ich zawodnik.Greg - Sob 18 Cze, 2011
Vlodarsky napisał/a:
Michał napisał/a:
MAREK WŁODARSKI !!!!!
ja nie mam wąsów...
Może czas najwyższy teges... Vlodarsky - Sob 18 Cze, 2011 Grunt, że samochody są zalane MillersemVlodarsky - Śro 22 Cze, 2011 Wspominalem o dodatkach do paliwa w samochodach zabytkowych. Są już dostępne na www.racing-oils.plVlodarsky - Pią 01 Lip, 2011 Szczególne dla właścicieli MAZDy i VW dwa nowe oleje w mojej ofercie !!
XF LONGLIFE C1 5w30
Najwyższej jakości, w pełni syntetyczny olej silnikowy LOW SAPS do najnowszych samochodów benzynowych i Diesel.
STOSOWANIE:
Idealny do silników benzynowych i Diesel spełniających normy czystości spalin Euro IV i Euro V, które wymagają oleju ACEA C1. Spełnia fabryczne wymagania dla najnowszych silników Diesel Mazda i Mitsubishi z filtrami cząstek stałych, a także najnowszą normę M2C 934B stosowaną np. w samochodzie Jaguar XF 3.0 Diesel.
KORZYŚCI:
Wysoka jakość tego oleju oznacza zminimalizowane zużycie paliwa oraz maksymalną ochronę silnika.
Odpowiednia lepkość i gęstość tego oleju jest zapewniona nawet w najbardziej surowych warunkach.
CHARAKTERYSTYKA:
ACEA C1
JASO DL-1
Mazda (diesel + DPF)
Mitsubishi (diesel + DPF)
Ford M2C 934B
SAE klasa lepkości:…5W30
Ciężar właściwy przy 150C…874
Lepkość kinematyczna przy 1000C…11,7 cSt
Lepkość kinematyczna przy 400C…69,0 cSt
Indeks lepkości…158
Temperatura krzepnięcia…-40
Temperatura zapłonu…230
Lepkość na zimno przy -300C…6,200 cP
XFE-PD 5w40
Wysokiej jakości półsyntetyczny (o wyższej niż przeciętna zawartości bazy syntetycznej) olej SAE 5W40 do samochodów Diesel oficjalnie zaakceptowany przez firmę Volkswagen.
STOSOWANIE:
Do silników Diesel w samochodach osobowych i lekkich dostawczych, zwłaszcza VW z pompowtryskiwaczami (Pumpe Duse), montowanych w samochodach VW, Skoda, Seat, Audi, Ford.
KORZYŚCI:
Gwarancja jakości VW. Skraca czas rozgrzewania się silnika, i zapewnia znakomite smarowanie w niskich temperaturach oraz podczas jazdy na krótkich dystansach. Znakomita lepkość w szerokim zakresie temperatur. Minimalizuje zużycie paliwa. Nie używać w samochodach z filtrem cząstek stałych (DPF).
Oficjalna aprobata VW 500.00 , 505.00 oraz 505.01
ACEA B4
API CF , Ford M2c 917A
SAE klasa lepkości:…5W40
Ciężar właściwy przy 150C…0,858
Lepkość kinematyczna przy 1000C…13,9 cSt
Lepkość kinematycza przy 400C…88cSt
Indeks lepkości…161
Temperatura krzepnięcia…-42oC
Temperatura zapłonu…220oC
Lepkość na zimno przy -300C…6,000 cPPiTT - Pią 01 Lip, 2011 może bym się zainteresował olejem do mojej
masz też coś do odpowiada specyfikacji? 2.3 MPSVlodarsky - Pią 01 Lip, 2011 http://millersoils-online...&exact_match=onVlodarsky - Czw 07 Lip, 2011 Do wysyłek dodałem dziś UPS - szybciej tylko trochę drożej.GeKo - Czw 07 Lip, 2011 Vlodarsky,
Spróbuj z Patron Servicem, powinno być taniej, a jakościwo wg mnie tak samo. jak chcesz jakieś szczegóły to na PW.