Yarko - Pon 20 Wrz, 2010 ale jeśli masz np. wolną próbę, dużo dohamowań i przyspieszeń ( ciasne szykany, ciasne zakręty ) i civica 1.6 160KM, 150NM, to zbyt duże koło może go konkretnie zmulić i po prostu nie będzie miał siły się napędzić po wyjściu z zakrętu, odczułem to na 16'stkach na Legionowie na CSP CUP, po wyjściu z szykany, zanim dokręciłem dwójkę to minęło trochę czasu i własnie na wolnych partiach dostawałem najwięcej od wybebeszonych, mocnych 205'tek czy innych takich sprzętów.M - Pon 20 Wrz, 2010 Opone zawsze dobierasz do toru/odcinka, albo szybka albo klejąca albo masz 1000koni i masz wszystko w nosie Yarko - Pon 20 Wrz, 2010 no właśnie to napisałem stronę wczesniej Bart - Pon 20 Wrz, 2010 nie znacie się, prawda jest taka że:
Marek23 napisał/a:
Idealny rozmiar to 205/50/15
M - Pon 20 Wrz, 2010
Żydomason napisał/a:
nie znacie się, prawda jest taka że:
Marek23 napisał/a:
Idealny rozmiar to 205/50/15
Kobieta i tak nie powie Ci prawdy Bart - Pon 20 Wrz, 2010
Co do 205/50/15, tak uwazam,ze to civa,clio to najlepszy rozmiar. Ktos moze uwazac inaczej.M - Wto 21 Wrz, 2010 Marku a gdyby na przednią oś rzucić jakieś 250koni turbo?
Jeśli dobrze liczę 225/45 ma profil wysokosci 101,25 a 205/50 102,5 - czyli może 45 to nie taki straszny balon?
Bard, do tablicy Młody Papież - Śro 22 Wrz, 2010 a na jaka to felga?
na 7"/8" bedzie akurat. na węższą felge chyba będzie już dupa. Chociaż ja załozyłem 10,5" opone na 5" felge, ale to przy troche większym profilu M - Śro 22 Wrz, 2010 7" wasza świetobliwościmi - Śro 22 Wrz, 2010
Marek23 napisał/a:
Idealny rozmiar to 205/50/15
Marek23 - Śro 22 Wrz, 2010
M napisał/a:
Marku a gdyby na przednią oś rzucić jakieś 250koni turbo?
Moja propozycja odnosiła się do czegoś co ma felgi 15stki i nie więcej niż 200 kuca.
To będą drogie rozmiary, te o których wspominasz...M - Śro 22 Wrz, 2010
Marek23 napisał/a:
M napisał/a:
Marku a gdyby na przednią oś rzucić jakieś 250koni turbo?
Moja propozycja odnosiła się do czegoś co ma felgi 15stki i nie więcej niż 200 kuca.
To będą drogie rozmiary, te o których wspominasz...
Tak wiem niestety ten sport tani nie jest
Bede mniej tankowac a wiecej jezdzic na rowerze Barejka - Wto 05 Paź, 2010 Panowie mysle nad zmiana opon na przod na r888, jaka moze byc wytrzymalosc takiej opony przy codziennej jezdzie(od swieta ostrzejszej)? Przelatam z 5-7tys?Przem_106 - Wto 05 Paź, 2010 Nikt tego nie wie, ale jak będziesz chciał uzywki, to wal do mnie